ff denken hoor of ik alles nog weet!! We hebben net met vrienden bij mijn ouders raclette gegeten dus ook een paar wijntjes!! haha nee valkt nog wel mee geloof ik. Loth ik zou er ook gewoon voor gaan!! Mijn gedachte is eigenlijk hetzelfde als van de andere meiden, en als je wacht en het duurt daarna nog langer dan baal je misschien ook nog meer, snap je wat ik bedoel??
En dat jaloerse gedoe snap ik helemaal!!!! Ik had van de week ook zoiets, een kennis/vriendin is bevallen en had een jongetje en ze hebben het stijn genoemd... Wij hadden het al eens over namen gehad. En niet heel serieus ofzo , maar we vonden stijn zo leuk dat als we zwanger worden en het zou een jongetkje worden zouden we het stijn noemen.... Ik baalde nu kan dat dus niet meer!!! Ook een beetje ego, maar ja.....
Dus ik had net zo'n gevoel!!
Maggie Fijn dat je er weer bent!!!!
poe he wat een verhaal!!!!! Maar heel blij dat je niet naar het ziekenhuis hoefde en dat er nu een pil is!!
Doe rustig aan en ik hoop dat je snel opknapt!!
Bianca heerlijk zeker weer dat je mannetje er weer is!!!!
Ik denk dat mijn klusweek wel zo'n beetje voorbij is!! Deze maand veel relaxter geklust als vorige maand, toen was het meer geforceerd en nu was het leuker, meer genieten zeg maar!!!
We zitten nu bij mijn ouders handig die hebben ook een pc..
Mijn vriendin is weer weg en we hebben heerlijk gegeten en lekker over roger gekletst!! haha was heel gezellig!!
Vanmiddag even naar de schaapskooi geweest vlakbij ons daar was lammetjes dag!! Ik voelde me echt weer even kind Zo geweldig al die kleine lammetjes!!! Werd er helemaal verliefd op.
knuffff marieke