one2bemums 2 !!!!

Yvonne gefeliciteerd!!!!! Wat super meid! Je blijft hie toch wel schrijven he?

Meiden sorry verder ben ik het weer kwijt heb wel alles gelezen maar ben erg moe en heb een beetje een biertje op dus geheugen is niet optimaal nu hihi.

Kusssss

Nu ben ik genoodzaakt alle condooms door te knippen hahahahaha!

hahahahhaha loth, je deed het deze mnd toch niet met condooms he dus knip je maar suf hahahahhahaha

hoe gaat tie verder?? hier niks nieuws, wel moe dus ga op tijd slapen...nu ff zoontje op bed knikkeren en dan lekker op bank hangen met vriendlief. Oma van mijn exman is overleden heel plotseling en die heb ik natuurlijk ook 12 jaar gekend, dus wel zielig ookal had ze een mooie leeftijd. Hij smste me. Zal hem morgen ff bellen hoe het gaat he.

moet nog steeds vaak plassen, weet niet wat het is, doet geen zeer ofzo dus geen blaasontsteking gelukkig...hopelijk gaat het snel over wat tis behoorlijk irritant. verder ook veel afscheiding dit keer. heb ik normaal ook niet alleen rond de klustijd...dus mischien door MK toch lichaam wat meer van slag? we zien wel weer!

kussssss meiden mischien kom ik nog ff gluren vanaaf...
xxx

Sweety misschien toch zwanger ???? Moe, veel plassen en veel afscheiding???? Je weet het nooit he meid!
Hier is verders alles goed. Lekker de hele middag bij de voetbal gehangen Thijmen was zooooo lief en wilde absoluut onder geen beding naar huis. Hij heeft alle voetbalmaatjes van Mark opgetrommeld om hem te voorzien van fristi, snoep of een spelletje tafelvoetbal en vervolgens alle shirtd die er hangen gepast hahahah was dus weer eens ouderwets blijven hangen dus eentop dag!

Kussssss

hallo allemaal.

Even een korte voorstel ronde van mijn kant.
Ik ben 28 jaar oud. Heb een dochter Elina (17-11 2006)
En ga voor een tweede. Deze maand doen we nog rsutig aan. Komt eigenlijk niet zo goed uit i.v.m trouwen van schoonzus en mijn kans om heel ziek te worden tijdens mijn zwangerschap. En volgedne maand moet er weer rekening gehouden worden met de speciale dag. De vorige zwangerschap was ik zwanger na 2 maanden, waarvan de eerste maand ook rustig aan geprobeerd is.

Ik zou het erg leuk vinden om met jullie mee te kletsen.
Ik hoop dat ik alles nog kan volgend nu ik er zo inval.

Gaan jullie allemaal voor de tweede?
En hoe oud is jullie kleine meid/ vent nu?

Groetjezzzz

Ik lees net, dat Yvon al zwanger is,

Fantastisch. Gefeliciteerd.

Groetjezzzzz

Hoi rozanne

Welkom op ons zeer gezellige forum! Ik ben loth ben 24 en ga ook voor een tweede mijn zoontje is nu 2 jaar en 8 maanden. Zet je jezelf even op onze lijst???? Ik zal hem zo weer even naar boven toveren!

Liefssssss

1
2 Weekee, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje , 27 dagen cyclus
3
4Yvonne, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje, op 19 feb eisprong gehad!
5
6
7
8
9 sweety, 31 jaar,  geen ronde, 2de kindje, 29 dagen cyclus
10 bianca2005,  28 jaar,  2 ronde, 2de kindje, 28 dagen cyclus
11
12
13
14linneke, 21 jaar, 3 de ronde, 1 ste kindje. 31 dagen cyclus
15
16
17Loth, 24 jaar, geen ronde, 2 kindje, ongeveer 31 dagen cyclus/
    Vliegirl, 30 jaar 2e ronde 1e kindje en cyclus ongeveer 33 dagen.
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 Edith, 27 jaar, 2de ronde, 2de kindje, 39 dgn. cyclus