one2bemums 2 !!!!

Weekee hoe is het eigenlijk met jou???? Zie dat je vandaag je nod hebt vertel vertel vertel!!!!
Leuke week gehad trouwens?????
kusssss

Volgens mij missen we nog een aantal meiden op de kalender of wordt ik nu gek?

Jeetje alweer zo rustig hier!
Ik ga vanavond eens heel verstandig doen ik ga lekker op tijd naar bed!
Slaap lekker allemaal!

Kusssss

Ik dacht kom ook even langswaaien, maar volgensmij slaapt iedereen al!!
Jammer!!
Maar slaapse!!

Yvon gefeliciteerd!! helemaal leuk!!!!
Je weet maar nooit sweety!! Misschien was je ei erder??.... ik dacht ook toen ik het las je kan zwanger zijn.... maar wat je zelf zegt kan natuurlijk ok zo zijn dat je lijf in de war is... spannend....
Allemaal leuk weekend gehad?? Wij wel wel druk en zitten nu uitgesteld op de bank... terwijl we morgen weer aan t werk moeten haha!! niet handig, en morgen heb ik een lange dag op t werk, hoop dat ik 's avond om 21.00 uur thuis ben... Heb een duffe vergadering 's avonds.... niets aan, maar ja verplicht nummertje..... maar wel balen op de maandagavond!!

Knufff

allereerst welkom rosanna, leuk dat je bij ons komt typen!!! succes ermee en hopelijk veel en snel geluk hahaah

loth en vliegirl, ik denk serieus niet dat ik zwanger ben hoor, lijkt me practisch onmogelijk maar oke, niet 100% uitgesloten nee...beetje vroeg he voor kwaaltjes, moet nog 1 week voor mijn NOD...en zelfs die is niet zeker, dus we zien wel weer...

duim maar wie weet helpt het hahahahah
en idd ik mis ook heel wat dames op de lijst???

xxxx

Bedankt allemaal hoor, en ik hoop echt dat jullie me snel gaan volgen!! En ik blij hier lekker meekletsen hoor. Ik ben wel benieuwd hoe het jullie allemaal vergaat!

Hoe werkt de lijst. je zet je naam bij de datum, datje je rode periode hebt gekregen?

Ik hoor het wel, dan zet ik hm er effe bij

Groetjezzzz

Terug
Bovenaan