one2bemums 2 !!!!

Omdat we deze maand toch een kansje hebben is hier me zwemmende mannetje weer in plaats van het slakje hahahaha

hey lot check mijn banner....

Jah ik kom wel eten hoor....maar is dat ver rijden....hihi....

en hoop dat je goed geknutsels hebt.....hihi

en toen was ik het weer kwijt....dan begin ik maar weer lekker over mijn eigen lekker ego...

ik heb overal nog steeds last van ,,,,,heb goede kansen denk ik...maar wil niet te sterk over komen want als ik vrijdag dan ongi word sta ik vet voor lul...

oja ben er ook achter ge komen dat ik mijn 1 ste ook tel met de laatste dag.. dus heb geen cyclus van 31 dagen maar van 30 dus da scheelt weer een dag

Je staat natuurlijk nooit voor lul! Soms heb je echt het gevoel van het is raak maar word je toch ongi maar daar moet je dan toch ook lekker over kunnen kletsen?
En is een mooie manier om je cyclus korter te krijgen hahaha

Meiden ik ga heel verstandig doen en me bedje op zoeken!
Slaap lekker!

Kussssss

quote: Loth reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-03-2008 20:45:59'));

Je staat natuurlijk nooit voor lul! Soms heb je echt het gevoel van het is raak maar word je toch ongi maar daar moet je dan toch ook lekker over kunnen kletsen?
En is een mooie manier om je cyclus korter te krijgen hahaha

Meiden ik ga heel verstandig doen en me bedje op zoeken!
Slaap lekker!

Kussssss

jah weet ik wel maar toch kan me dan wel voor mijne kop slaan...

slaaplekker

heeey hallo,

Allemaal een fijn weekend gehad. Nog wat leuks gedaan.

Wij hebben een klusweekend gehad. Zit in de vruchtbare periode, spannend.
Ook moesten de boodschappen in huis gehaald worden, heb ik de belastingsformulieren ingevuld en wat klusjes in huis gedaan. negrens heen geweest, lekker uitgerust.

Linneke/ sweety voor jullie breken de spannende tijden aan. ik denk aan jullie

Bianca heelas zijn de rode dagne gekomen. Succes bij de volgende ronde. Ik zou gewoon uitgaan van de 28 dagen. Verder proberen we het hier om de twee dagen te doen, zodta we goed zitten op de vruchtbare dagen.

het schema zou ik zo weer even knippen en plakken, zit ver naar beneden.
We kletsen hier ook wat af.

Groetjes Gaby

2 Weekee, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje , 27 dagen cyclus  op 1 maart
3
4Yvonne, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje, op 19 feb eisprong gehad!
5
6
7
8
9 sweety, 31 jaar,  geen ronde, 2de kindje, 29 dagen cyclus
10 bianca2005,  28 jaar,  2 ronde, 2de kindje, 28 dagen cyclus
11sandy,36 jaar, geen ronde, 2de kindje,28 dagen cyclus
12 Saskia, 38 jaar, 3de ronde, 2de kindje, cyclus tss 31 en 38 dgn (dit is datum voor 38 dgn)

13
14linneke, 21 jaar, 3 de ronde, 1 ste kindje. 31 dagen cyclus
15
16
17Loth, 24 jaar, geen ronde, 2 kindje, ongeveer 31 dagen cyclus/
    Vliegirl, 30 jaar 2e ronde 1e kindje en cyclus ongeveer 33 dagen.
18
19
20
21
22
23
24
25 Gaby 28 jaar 1 e ronde 2de kindje cyclus 28 dagen
26  
27Weekee, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus +/- 26 dagen
28
29 Edith, 27 jaar, 2de ronde, 2de kindje, 39 dgn. cyclus
30
31
 Zwangeren:
Lotje             januari?
Maggie     januari?
Yvonne     1 maart?
Theolien ???????

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie medeleven.
Op naar een kerstkindje (lijkt me op zich ook wel leuk, maar liever niet)
Maar heb geen zin om weer een maandje te niksen.

Loth, jeetje wat een respect dat je het zolang volhoudt in de kroeg. Ik val om twaalf uur al om van de slaap.

Ik hoorde vanmiddag van mijn vriendinnetje dat ze 3 maanden zwanger is, ben blij voor haar, maar hoopte dat ik dat kon meedelen.

Vandaag met schoonouders wezen wokken, vroeg me schoonmoeder of ik iets te vertellen had doelend op mijn buik. Als ik mijn ongi heb zet mijn buik altijd op en nu viel dat extra op omdat ik een strak shirt aanhad.

Maar helaas dat is niet aan de orde.

Groetjes Bianca

Hallo,

Ik kan mij zo voorstellen, dat de maand december niet gunstig is, maar ja ons gevoel wil ook wat en een maand stil zitten zit er bij niet in.

Ik ken het gevoel ja. Sta voor de groep en heb nou niet echt een platte buik. Bij mij wordt het ook wel eens gevraagd. Of ik zwanger ben. Erg genant. hihihi

Bij mij is het juist andersom. Mijn vriendin wil al een tijdje zwanger en ben juist bang dat ik eerder zwanger ben als haar. Wist jij dat ze zwanger wou worden.

Groetjezzzzzzz

Terug
Bovenaan