one2bemums 2 !!!!

Hey lieve meiden,

Hey Sweety,
leuk dat je er weer even bent geweest!! En wat een opluchting dat alles zo meeviel voor je moeder dat moet wel een goed gevoel zijn zeker voor je moeder!!! Je wordt dan zo bang gemaakt hé, maar gelukkig viel het mee!!! nou ben benieuwd of je NOD komt of niet gewoon afwachten meis!!! En alles dus zo'n beetje rond met jullie bruiloft!!! Leuk hoor wij zijn ook heel druk bezig nog kerkboekje das het meeste werk en de kaarten gaan we eind juni begin juli versturen!!! En hoe is het met Justin zal al een groot ventje worden of niet!!! Nou meis heel veel succes we horen graag weer wat van je!!!

Hey Babs, welkom hier hoor ja ben ook later bijgekomen hier we schrijven soms erg actief maar ook soms minder. Zal me ff voorstellen dan weet je wie ik ben alvast haha!!! Ben Sandy en ik woon samen met mijn a.s. man in Duitsland(wij gaan in sept trouwen) we hebben een dochertje van 14 mndjes ze heet Jessica en we hebben eerst in het begin van het jaar geprobeert zwanger te worden, maar vanwege onze trouwerij zijn we nu deze maand weer met de eerste echte ronde bezig!!! En had dus 13 mei mijn NOD maar tot op vandaag geen RD, dus probeer nog af te wachten tot het weekend maar ja wel moeilijk nu  ik  precies 1 week overtijd ben hmmm!!! Vorige maand was dit namelijk ook en toen werd ik alsnog ongi!!! Dus snap je durf eigenlijk niet zo te testen!!!

Edith, Gefeliciteerd meid met je verjaardag hoop dat je een leuke dag hebt en je goed voelt!! Fijn dat de echo goed was en leuk dat je 2 juni alweer mag lekker joh!!!

Vleigergirl, Jeetje spannend meid we wachten allebei nu ik wel ietsje langer maar ben eigenlijk enorm nieuwsgierig maar ergens durf ik ook niet te testen bang voor een terleurstelling ja eigenlijk heb je dan wel zekerheid maar goed probeer te wachten!!! Jij ook succes met wachten, wanneer ga je testen mochten de RD niet komen???

Weekee hoe is het met jouw?? Gaat alles goed met je hoever ben je nu eigenlijk???

Russel en hoe is het met jouw jij zit ook op het wachtbankje toch of vergis ik me?? sterkte meid laten we hopen dat het raak is!!!

Verders weet ik het niet meer haha!!! Fijne woensdag iedereen het wordt weer heerlijk weertje en ben vrij ga lekker van genieten straks!!!

Liefs Sandy

Mariekje :   en en en? Trouwens wat leuk voor je vriendin en wat een spannende periode voor haar ook!

Russel: hoi meid, dus zaterdag...spannend. Ik duim voor je hoor! Ik geef je gelijk dat je niet meteen gaat testen. Eerts maar even de uitlslag en je eindgesprek etc afwachten hoor. dat is NU even belangrijker. Btw: is je scriptie goedgekeurd??

Edith: Nog gefeliciteerd!! En wat geweldig dat je een hartje hebt gezien. Super!! Oh en nu mag je trouwens een dag voordat wij weer heengaan naar de vk :) wij gaan 3 juni weer (de week daarvoor konden we allebei niet) Maar wat een fijn gevoel dat alles weer goed is he?

Tess: fijn om even van je te horen. En wat super dat de poliep goedaardig was. Je gaat toch met zijn allen uit van het ergste en daar kan je je dan knap vervelend bij voelen. Maar het klussen heb je dus gelukkig niet helemaal opgegeven? Misschien is het raak deze keer. Zou een mooi cadeautje zijn toch?
Bedankt dat je ook ff verteld hoe het met Loth is. Leuk hoor de voorbereidingen voor de bruiloft.

Babs: welkom meid. gezellig dat je meekletst! 6e ronde voor jou nu dus. Heb je door je wisselende periode's enig idee wat je NOD is?
Oh enne... ik denk dat wij allemaal erg veel bezig zijn (geweest) met zwanger raken hoor. Op een bepaald moment heb je besloten om ervoor te gaan en dan wil je ook graag dat het snel gebeurd. Helaas is dat niet voor iedereen weggelegd. En hier vinden we dan een beetje steun bij elkaar. Gezellige, grappige berichten zijn echter ook zeer welkom hoor!

Sandy: nog steeds geen RD dus? balen...of juist niet natuurlijk. Je durft niet te testen zeg je... heb je jezelf ook geen datum vastgesteld? Dat je zegt: nou als het er DAN nog niet is...DAN ga ik testen? Ik hoop voor je dat je straks heel blij mag zijn.

Hier nog geen veranderingen eigenlijk. Hier gaat het wel goed. Ik voel me prima...soms zelfs niet eens zwanger, maar ja dan trek ik weer een spijkerbroek uit de kast en dan kom ik er weer achter dat ik toch echt wel een beetje een buikje krijg hoor. Gisteren beetje ***nieuws gehad. Vrienden van ons waren ook zwanger, kwamen een paar weken achter ons aan en die belden dus dat zij een miskraam had gehad. Pfff... vreselijk. Dan wordt je wel even were met je neus erop gedrukt hoor. Het zijn van die dingen waar je niks aan doet natuurlijk, maar het raakt je wel.

Vandaag lekker even naar de kapper gweest. Even knippen en wat highlights. Tja en met mijn mooie dikke bos haar (waar mijn kapper minder blij mee was) zit ik toch zo weer 2,5 a 3 uur daar... nu ff schoonmaken want vriendin komt vrijdag slapen. Gezellig!

hey meiden, hele fijne dag nog!

Hi meiden!!!!
Voordat ik zo ga eten koken ff hier wat krabbelen. ja lekker laat eten dus manlief is laat thuis en ik leg wel lekker in de bank, ben moe en heb hele dag gewerkt, dus wacht mooi tot hij thuis komt kunnen we samen in een keer eten.

babs, leuk!!! welkom!!!!!! is toch gezelliger las een topic waar maar 2 personen kletsen!!

sandy, kan me voorstellen dat je nog niet wilt testen.... dat gevoel heb ik ook wel een beetje....ik ga vrijdag testen, we gaan een weekendje weg en dan wil ik het toch graag voor die tijd weten.....
Spannend meid hoop zo dat het voor jou ook raak is!!!!!

Tessa, leuk dat je ook ff langs kwam waaien!!!! Fijn he dat het met je moeder goed is!!! pfff wat een opluchting!!!!! blij voor jullie!!!!!
En ook nog aan de klus toch wel weer een beetje spannend!!!!!

He weekee fijn dat je je goed voelt!!!!!
heerlijk, kun je er lekker van genieten!!
Kan me voorstellen dat je wel ff moet slikken als je vriendin dat vertelt!! Blijft verdrietig en idd zet het je weer ff aan de grond.....

Hier nog weing verandering..... geen ongi.... t rommelt wel en mn borsten zijn ook nog mega gevoelig. moest vandaag naar de fysio moet daar op die tafel liggen dacht echt oei hoe ga ik dat 20 minuten volhouden!! auw!!!
maar goed geen idede waar t heen gaat dus we wachten nog ff af.
als ik vrijdag dus niet ongi ben a ik er een testje tegen aan gooien..... we wachten af!!
Fijne avond allemaal,
knuf marieke

Goedemorgen meiden,

Nou kon niet meer wachten met testen dus vanmorgen getest en wij zijn ZWANGER!!!!!
Niet te geloven en dat in onze eerste ronde ben helemaal verbaasd!!!!
Het is nog pril dat weten we ook ben denk ik 5 wkjes zoiets dus blijft spannend we hopen dat alles goed blijft gaan natuurlijk!!!!
Heel veel glitters voor diegene die nog moeten wachten!!!!
Kom vanmiddag nog ff terug moet zo weg!!!!

Knuffels Sandy

Wow sandy!!!!!
wat een goed nieuws!!!!!!
Super meid!!! Gefeliciteerd!!!!!!
Heerlijk he!!!!!! Tuurlijk is t nog pril, maar geniet er toch maar van!!
liefs, marieke

Hoi Sandy,

SUPER zeg Van Harte Gefeliciteerd. Dat je zo lang hebt kunnen wachten zeg om te testen. maar goed ik hoop voor jullie een gezonde  in januari.
Ik baalde van de week wel weer een beetje en eigenlijk moet ik me  maar ik kon op dat moment wel ff weer janken. Mijn vriend zijn nichtje belde om te vertellen dat ze zwanger is en met pinksteren was er ook al weer een vriendin die vertelde dat ze zwanger is dan gaat er bij mij toch wel ff weer een klein beetje   een gevoel van jaloezie door me heen hoor van waarom hun wel en ik  niet. Maar goed ik ben erg blij voor hun en vooral voor mijn vriendin want die heeft al twee keer een mk gehad. Ze vond het ook erg moeilijk om het mij te vertellen omdat ze ook van mijn sisuatie af weet. We hebben ff lekker met zijn tweeen zitten snotteren...

Weekee: Wat een shit nieuws zeg. Ik kan er over mee praten lees hier boven. Ik heb mijn scriptie goed gekeurd en ben nu officieel GESLAAGD  Ik heb maandag mijn eindgesprek en presentatie en dan s'middags onze uitslag bij de gyn. Wordt een erg zenuwslopende dag denk ik.

Marieke: Ik ben heel hard voor je aan het duimen hoor. We horen het van je.

Ik heb nergens last van mijn temp is gezakt dus denk niet dat het bij mij raak is. Heb alleen een aantal dagen last gehad van hoofdpijn en af en toe tijdens of vlak na het eten wat misselijk. We zullen zien.

Iedereen de groetjes en tot snel.

Russell

He russell!!!!
Gefeliciteerd dat je bent geslaagd!!!! Moet ene heerlijk gevoel geven!!!!!  goed hoor!!!!
En dan maandag nog even een dagje spanning....
ben heel benieuwd wat jullie horen bij de gyn... Ik hoop dat ze jullie kunnne helpen!!
En je hoeft je niet te schamen voor die gevoelend volgens mij hoor!! Ik denk dat we die allemaal wel hebben, je wilt het zelf ook zo graag!! En zeker als je al wat alnger bezig bent, kan ik me voorstellen dat je dan denkt  ik wil ook!!!

Hier alles nog hetzelfde!!! Geen ongi tot zover, dus vanmiddag maar een een test halen en dan gaan we die morgen doen... omdat we een wekend weg gaan vind ik het wel handig om te testen... wordt een vroege test, om 5 uur 's ochtends ongeveer!! haha maar we moeten om half 7 al in de auto zitten!! pfff ja das vroeg haha

Vannacht slecht geslapen, lag er al een poosje in maar mn borste deden zo zeer wist niet hoe ik liggen moest, met zitten ging het veel beter dus ben er weer uitgegan en heb ff voetbalen afgekeken, maar daarnamaar weer terug. na ja we wachten af tot morgen , dan wete we misschien meer!

ga nu ff de laatse dingen doen voor kado voor mn ouders, die zijn dit weekend 35 jaar getrouwd daarom gaan we ook weg en dan straks nog ff naar de kaper, ff weer en zwart koppie ervan maken.hihi.
tot laters!!!!!

Hey meiden,
Bedankt voor jullie lieve reacties echt toppie!!!

Marieke, dus spannend meid wie weet gaan we samen naar het januari forum zou leuk zijn!!!
Duim met je mee en succes!!!!

Russel snap dan best dat je wat jarloes bent das toch heel logisch als je ook graag wilt!! Maar wie weet lukt het voor jouw ook deze maand succes meis met alles!!!

Nou had dus vanmorgen om 5.15 uur getest en was erg verbaasd dat die positief was ben ff blijven wachten op de badkamer en toen   naar mijn mannetje die wakker gemaakt met het nieuws je wordt papa!!!
Hij was net zo verrast als ik maar zei meis wat leuk!!! Zo lief we hebben natuurlijk niet geslapen en veel gepraat wel leuk om zo te denken en zo!!!!

Nou meiden kom zeker hier nog gewoon kijken hoe het met jullie gaat!!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan