one2bemums 3 !!!

Hallo hallo,

Daar bent ik weer. Hahaha
Ben ik een goede bui vandaag.

Hier hebben we zondag alleen maar mooi weer gehad.
Zon zon en nog eens zon en gelukkig geen hagelstenen.

Ben nog niet ongi, maar heb wel al een paar dagen last van mijn rug.
Normaal gesproken heb ik dat pas de dag voor mijn ongesteldheid, maar nu al vanaf zondag dus ongeveer een week van te voren.

Ik heb eigenlijk geen twee schermen geopend dus ben de helft vergeten.

Marieke, wat fijn dat je dat jullie weekend fijn was.
Beetje jammer van de lekke band.

Wij hebben zondag een nieuwe auto gekocht.
Echt onwijs gaaf. Zo'n zeven zitter. Best wel groot maar wel erg gaaf.
We zijn er ook achter dat ons bjidehandje (lees zoontje) wagenziek is.
We gingen de nieuwe auto halen spuugd hij 5 kilometer voor we bij de autogarage zijn de hele auto onder.
Maargoed dat weten we nu ook weer.

Ik weet het echt niet meer.

Groetjes Bianca

he bianca, gaaf een nieuwe auto. Heerlijk in zon grote auto rijden, althans neem aan dat ie groot is. Maar wel vervelend dat je zoontje wagenziek is. Hopelijk groeit ie er nog over heen. In de apotheek verkopen ze een bandje dat je om de pols kunt doen: sea band. Heb er al verschillende positieve verhalen over gehoord. Misschien iets om te proberen als het blijft aanhouden.

Hier is het vandaag weer mooi weer. De katten heb ik lekker even naar buiten gedaan en ik ga zo even onderuit want ik ben al vanaf 5.15 uur op. Ik kom straks weer even aanwaaien.

Knuffel petra.

MissX_1983:Ik was ook 15 toen ik met de pil begon en ben toen ook enorm aangekomen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niets van heb gemerkt toen ik in januari ben gestopt met de pil hoor. Elk lichaam is natuurlijk anders, maar ik zou me er niet te druk om maken. Verder ben ik niet misselijk geweest, dus wat dat betreft is het zeker een roze wolk. Ik vind het nog wel heel eng allemaal hoor, maar we kijken er zeker naar uit.

Russel: grrr... wat jammer. ik had je zo graag anders gegund (doh) Het is alleen extra vervelend wanneer je er al een beetje vanuit gaat en het dan toch NIET zo blijkt te zijn *knuffel*

Marieke: wat fijn dat jullie zo'n mooi weekend hebben gehad (afgezien van de lekke band dan) maar leuk dat jullie naast het legen van je hoofd er ook gewoon lekker over hebben kunnen praten.
En ja! ik heb vanmiddag/vanavond weer even naar em zitten kijken. Even snel en toen deed hij het erg goed. Ik hoop het voor hem.

Petra: nou wees blij hoor dat je het niet hebt gehad en ik hoop natuurlijk wel dat je van het lekkere weer in Munster hebt GENOTEN . We kunnen het misschien vergoed krijgen via de verzekering, maar ik wil nog even precies weten wat dat gaat inhouden voor ons iegenrisico en no-claim voor de komende jaren. Als dat ineens naar beneden klapt en dus de premie hoger wordt...laat dan maar.
Trouwens je hebt niet alles gezien in de dierentuin van munster..is dat zo groot dan?

Bianca: gefeliciteerd met jullie nieuwe auto incl. kotsgeur hihi. Nee heel vervelend voor het mannetje natuurlijk. Wat voor auto is het als ik mag vragen?

Hier verder geen bijzonderheden. Gisteren weer naar de vk geweest en het hartje weer gehoord. Alles leek goed en hij/zij zat op de juiste hoogte al bijna onder mijn navel. Ik vind het elke keer weer spannend om heen te gaan.

Ook zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor de vakantie. Zondagochtend gaan we dan echt weg. Twee weken lang...HEERLIJK!

Ik ga nu zo naar bed...ben de hele dag al druk en ben best moe. Dus meiden...waarschijnlijk tot morgen. Truste!

Hoi hoi,

Even in gaan op de vragen over onze nieuwe auto.
het is een mitsubischi grandis.
Met een dubbele zitrij achterin, met allemaal losse stoelen dus geen banken.
De stoelen zitten net zo lekker als de voorste stoelen.
Geblindeerde ramen, heerlijk geen zon meer in de ogen van zoonlief, airco, alles electrisch (zelfs de spiegels) Verwarde spiegels zodat ze niet bevriezen of beslaan.
Echt onwijs relaxed.

Weekee, nee je hebt het gelukkig verkeerd begrepen.
Hij heeft vlak voor de ruil in de oude auto gespuugd, gelukkig maar.

Dank je wel voor de tip over het armbandje, ik heb er over gelezen op internet gisteren en de ervaringen waren goed.

Weekee, mocht je me niet meer spreken of lezen.
Ik wens je een onwijs leuke laatste vakantie met z'n tweetjes.
Volgend jaar gaan jullie met babytje
Ik kan je uit ervaring zeggen, GENIET ER DUBBELOP VAN!!!

Ik moet eigenlijk zondag ongi worden, maar ik heb helemaal geen vermoedens.
Ik begin nu wel weer te hopen, en dat terwijl ik er deze maand niet zo heel erg mee bezig ben geweest.

Nou toch nog een lang verhaal.

Tot gauw.

Groetjes Bianca

Hallo allemaal!!!!!

Petra dus leuk gehad in de dierentuin!!! Is ook altijd leuk, wij gaan binenkort een keer naar emmen, heb manlief kaartjes gegevne voor zijn verjaardag, die is ook gek van dierentuinen!!

Bianca die auto van jou klinkt gaaf!!!! heerlijk he!!! Als ik het goed begrijp hebben jullie m ook al?? Heerlijk kan je daar dan van genieten he!!!
Hopen dat jullie mannetje er ook zo over dnekt en geen last meer heeft van wagenziek!! Zo sneu!! heb het vroeger zelf ook gehad, bleh niets aan!!
Kan me voorstellen dat je weer hoop krijgt meid!! Ik hoop het zo voor je!!!!! Ik duim heel hard!!!!!

Weekee, fijn dat je het hartje weer hebt gehoord!!! Lijkt me een fijn moment!! even weer die bevestigng!! En bijna vakantie!!! Heerlijk!!!! Lekker saampjes twee weken genieten!!
Toen ik gister uit mn werk kwam viel ik met mn neus in de boeter bijna nog de hele partij gezien!! hihi!!

Edith fijn dat je je kleintje weer hebt gezien!!!!

Hoe gaat het met de andere meiden??

Hier gaat het ook weer goed, Gister voor t eerst weer naar mn werk geweest, best ff moeilijk om te gaan, je moet even een drempel over... je weet dat iedereen het weet en je reacties krijgt... maar dat was ook weer fijn, iedereen was heel lief dus, het was ook weer gezellig, en gister was niet megadruk, dus dat ik ook fijn!!
En we zijn weer aan de klus hihi!!!! geen idee wanneer er ergens een ei komt, maar dta vindt ik ook wel even lekker, geen focus erop!! we klussen er gewoon op los en zien wel!!
De eerste keer was wel emotioneel hoor tranen met tuiten gehuild hihi, maar was ook wel ene fijne ervaring,m echt iets van ons tweetjes, zo van w egaan er weer voor!! kan t nie zo goed uitleggen!!
En vandaag vrij en tis mooi weer, mn vader is ons huis aan t schilderen die lieverd!! heel fijn!! dus ga even koffie doen en wat poetswerk en natuurlijk van de zon genieten!!

tot laters!!
knuffff marieke

Hoi allemaal,

Heb gisteravond de laatste pil geslikt. M'n vriend heeft de strip weggegooid, vond ie geweldig om te doen volgens mij, haha! Heb me bedacht dat ik al wel vast met het foliumzuur ga beginnen, ook al duurt het nog tot eind augustus voor we echt beginnen.  Kan geen kwaad, toch? Heb Dagravit mama & baby gehaald, met extra vitamines. Nou, ga maar weer eens aan de studie. Fijne dag allemaal!!

Liefs, ikke

Ikke, das juist heel goed, want het foliumzur heeft even nodig om op te bouwen in je lichaam.
Ik heb dezelfde, had eerst alleen fliumzuur en toen ik zwanger was deze, nu hou ik deze zit inderdaad toch wat meer vitamines in!!

Hoi hoi,

Marieke, wat goed van je dat je weer bent gaan werken.
Weer een grote stap in de goede richting.

Petra, ik ben ook gek op dierentuinen.
Ik woon zelf om de hoek van dierentuin amersfoort.
Ben er vanmiddag ook nog even geweest.
De nieuwste aanwinst (pasgeboren siberische tijgertje) was buiten.
En die is niet zoveel buiten dus was best bijzonder om hem buiten te zien.

Nou mijn NOD  is echt bijna.
Ik weet het echt niet meer hoor.
Vanavond erg veel last van mijn tepels en begin van de week last van mijn onderrug.
En last van mijn rug heb ik ook als ik ongi moet worden, maar meestal pas de avond voor de rode duivels komen.
En nu doen mijn tepels best zeer.
Ik ga nu iets raars vertellen. Mijn man zoog er gisteren aan en toen deed mijn tepel ook al zeer, maar vandaag weer erger.
Dus jullie begrijpen wel dat ik niet weet welke kant dit op kan gaan.

Nou ik zal jullie op de hoogte gaan houden.
Het zou zaterdag of zondag mijn NOD zijn.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan