one2bemums 3 !!!

NOD:

Bianca, 29 juni,  4e ronde, 2e kindje cyclus 28 dagen
Marieke 16 juli, 1e ronde na mk, cyclus 33 dagen
Petra 30 juni 1e ronde na mk, cyclus 28 dagen?

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 23 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009

verloskundigen bezoek

duitsmeisje: 23 juni
Weekee: 24 juni (3e keer)
sweety: 16 juli

Echo's

Edith: 19 juni extra echo
Duitsmeisje: 23 juni

Miskraam

Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

ik zet mijn MK's er maar niet bij he, dan is de lijst meteen vol!!! hahahaha

Hoi meiden,

Sorry we hebben een heel erg druk weekend gehad en heb totaal geen tijd gehad om hier te komen en nu wou ik vanavond al eerder komen deed het internet het niet.

Maar goed hier het nieuws:  zijn zaterdagmorgen gearriveerd.... Ik had vrijdagavond heel erg last van de onderrug maar dacht eerst dat dat kwam van het staan de hele avond maar zaterdagmorgen kreeg ik hele erg kramp en toen ik naar toilet ging was het dus bingo... Helaas maar we gaan op naar de volgende ronde. Ga morgen naar de apotheek voor mijn eerste kuur clomid en dan maar hopen dat we met zijn drieeen terug komen uit Turkije

Ik heb wel ff flink gejankt omdat ik zo het gevoel had dat het raak was en omdat het vrijdag ook nog niet was. Maar ja ik kijk er positief tegen aan ik heb in iedergeval weer een eisprong gehad en ik hoef nu niet meer twee maand te wachten voordat ik weer ongie wordt. Als de kuur niet aanslaat krijg ik gewoon een kuur om mijn ongie weer op te wekken en gaan we direct met een nieuwe kuur beginnen.  

Ik heb de rest niet echt bij langs gelezen maar dat doe ik wel ff als ik er weer ben.
Ik weet dat bianca geloof ik haar NOD in onze vakantie heeft ergens volgende week toch? Nou ja in ieder geval hoop ik goed nieuws voor je.

Meiden wij hebben het morgen ook nog erg druk dus kom niet meer langs voordat ik weg ga dus bij deze tot ongeveer 6 a 7 juli.

Groetjes Russell

Nou, heb al een aantal uurtjes flink geknald aan m'n scriptie en beloon mezelf met maar weer een bezoekje aan het forum. Baal ervan dat ik nog niet echt kan meepraten over m'n eerste NOD en kwaaltjes hier en daar. Tis voorlopig gewoon alleen maar wachten wachten wachten en ik wordt er nu al gek van. Woensdagavond is onze eerste mijlpaal, dan stop ik met de pil. EINDELIJK!!! Maar dan verdorie nog twee maanden wachten. Het liefst ben ik morgen al zwanger, maar we gaan er echt niet eerder voor. Dat zou ik zelf ook niet willen hoor. Ben super blij met deze beslissing, alleen het lijkt allemaal zo lang te duren!!

Ben ook echt benieuwd hoe lang mijn eerste cyclus na de pil duurt. Hoop op 28 dagen... En ik vraag me af hoe ik me ga voelen na het stoppen met de pil. Ga ik daar uberhaupt iets van merken? Ik weet nog dat ik 15 was toen ik met de pil begon. Met toen in no time 5 kilo aangekomen. Stiekem een hoopje dat die er weer vanaf gaan. Hebben jullie daar ervaring mee?

russel, wat shit dat je ongi geworden bent... Hoop dat je toch lekker kunt genieten van jullie vakantie. Veel plezier!!

Marieke, hoe was je weekendje weg? Lekker kunnen ontspannen?? Ik las dat je een miskraam hebt gehad, wat erg.. Hoop dat het ondanks alles oke met je is.

Petra, ik zag  dat je ook op het lijstje staat. Nog een weekje wachten, wat spannend!! Ben benieuwd...

Weekee, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Wat snel raak zeg! Hoop dat het bij ons ook zo mag gaan. Heb je veel last van zwangerschapskwaaltjes, of is het een grote roze wolk??

Bianca, jij hebt dus ook bijna je nod, spannend! En zie dat jullie al een kleintje hebben, wat leuk! Hoe oud is hij/zij nu??

Edith, ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En ook al zo snel! Hoe doen jullie dat toch? haha! Zijn jullie er vanaf het begin al bewust mee bezig geweest?

Sandy, ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Jullie hebben er ook al eentje zie ik. Een jongetje of een meisje? Leeftijd? En binnenkort ook nog trouwen, wat leuk! Hoop dat ik dat ook ooit nog mee mag maken. Wanneer is de grote dag?

Sweety, jij natuurlijk ook gefeliciteerd!! Wat leuk dat jullie met z'n vieren zwanger zijn en ook nog eens drie van het tweede kindje!! Hadden jullie ook al contact op dit forum toen jullie zwanger waren van de eerste?

Jeetje wat een vragen, haha. Maar vind het wel leuk dat ik op die manier een beetje achtergrond info heb .

Liefs, ikke

gerverdemme Russel!! dat hadden we nou niet afgesproken he meis!!!ik moest gewoon gelijk hebben he!! pfffffffffff daar gaat mijn reputatie hahahahah god wat jammer lieverd, we hadden het zo gehoopt!!! nou hopelijk volgende maand weer meer geluk, duimen doe ik in ieder geval!!

ikke, ik ken sandy al idd van de eerste zwangerschap, zij was toen in maart uitgerekend van haar eerste en ik ook...zij beviel aleen te vroeg van haar dochtertje jessica en ik te laat van mijn zoontje justin en werd een april mama...maar we hebben dus al ongeveer 2,5 jaar contact hier!! leuk he!! tis een lieve meid hoor die sandy hihihihi mijn zoontje is nu ruim 1 jaar 14,5 maand. zo, heb je weer wat achtergrond info...:) trouwens, ik had 1 maand last van soort ontpillen toen ik gestopt was na 15 jaar met de pil....dacht toen echt door alle kwaaltjes dat ik zwanger was hahahha maar niks hoor...dus houdt dat een beetje in je achterhoofd, dat je mischien wel paar maandjes last van vanalles en nog wat kan hebben, maar het hoeft niet! succes hoor meid!!

we gaan vanavond lekker film kijken, i am legend met will smitt, lekker ding hoor...

fijne avond allemaal!!

liefs sweety

Hey allemaal,

Hé bah Russel toch die stomme duivels weer, hoop dat je toch een hele fijne vakantie hebt!!! En succes met alles meis komt vast goed let maar op!!!!

Hey Ikke haha je vraagt maar raak hoor!!! Ja zoals Sweety al schreef ken ik haar het langs( echt al 2.5 jaar jeetje best lang al gezellig hoor). Ja klopt ben nu zwanger van ons tweede kindje ons dochertje Jessica is bijna 16mndjes oud en ze is dan ongeveer 22mndjes als de volgende komt dus bijna 2 jaar wel leuk hoor!!!
We gaan 26 september trouwen en hebben het daar nu heel druk mee dus ja ben ik niet altijd hier, vandaar!!!
Jij heel veel succes snap dat je het liefst gelijk zwanger wilt zijn maar hou altijd in het achterhoofd dat je er zeker 1 jaar voor moet uittrekken ben je snel zwanger is dit meegenomen!!! Wil je niet bang maken hoor maar soms duurt het erg lang met ontpillen en dan duurt het ook langer voordat je zwanger bent!!!
Maar goed hoop voor je dat je niet al te lang hoeft te wachten het blijft een groot wonder!!!!

Hey Sweety hoe gaat die meis nog steeds aan het groeien??? Fijn dat alles goed was bij de vk wanneer moet je weer daar naar toe!!! En hoe is het met Justin???

Ben dus vandaag op controle geweest en had weer een hele mooie echo oh wat was het weer mooi om zo klein kindje zien te bewegen was weer erg gerustgesteld en de arts was ook erg tevreden hoe het ging, voel me verders erg goed maar nog wel erg moe en honger niet normaal meer haha!!!! Krijg 16 juli de nekplooimeting vanweg mijn leeftijd en 21 juli weer de normale controle. doe geen vruchtwaterpunctie dat vindt ik teveel risico aan zitten heb dit bij Jessica ook niet gedaan. Rond de 23 wk krijg ik weer in düsseldorf een uitgebreide echo waar ze alle orgaantjes nakijken. Dus sta goed onder controle hier das wel zo prettig!!!!

Nou lieve meiden weet het ff niet meer hele fijne week nog en succes met alles en denk aan jullie!!!

Dikke knuffels Sandy

Hoi hoi,

Russell, jeetje meis wat erg voor je. Ik leef echt helemaal met je mee.
Ik hoop dat ik je volgende week niet kan vergezellen tijdens je volgende ronde.

Ikke, geeft niet hoor vraag maar raak.
We gaan inderdaad voor een tweede kindje. Onze eerste is 3 jaar en 2,5 maand en het is een jongetje en heet Jessey-Bo

Marieke,  meid heb je lekker genoten van je weekend aan de kust??

Sandy, wat fijn dat je weer een leuke echo hebt gehad.
Ik ben een beetje jaloers op al die zwangere vrouwen.

Vandaag is mijn vriendinnetje bevallen van een jochie, zo schattig.

Ik weet het niet meer, maar kijk even mijn filmpje af.

Tot later.
Groetjes Bianca

hallooooooooo
Ik ben er ook weer!
terug van een heeerlijk weekend!!!!
Wat gaat dat altijd snel!!!!

En nu eerst even juie berichten gelezen!!!

Russell balen meid!!!! Had het zo voor je gehoopt!!!!! Je bent nu lekker op vakantie!!! geniet er lekker van!!!!

Bianca voor jou spannend aan het worden!!!!
Ik blijf duimen voor je!!!!

sandy leuk dat je weer eens komt kijken!!!1 Blij om te horen dat het goed gaat met je!!! en je groeit dus al lekker!!!
Leuk!!! Blijf lekker genieten!!!
En leuk hoor al die voorbereindingen voor je bruiloft!!!!
heerlijk!!!

Ja voetbal was een drama!!! haha ik kan beter van kleur veranderen, maar vind het wel weer vrolijk staan!!

Jullie hebben dus slecht weer gehad weekee!! Nog meer??? Wij wisten niet eens dat er noodweer geweest was, hoorde ik van mn moeder toen ik die gister avond belde toen we weer thuis waren!!!

Sweety meid fijn dat je je zo goed voelt!!!!

Nou ons weekendje was dus heerlijk!!!
We begonnen wel weer lekker haha lekker onderweg zatredag zonnetje scheen heerijk, krijgen we vlakbij hoorn een lekker band!! Stonden we daar an de kant van de weg!!! baal, maar manlief is gelukkig handig dus er zat snel een reserve band onder, maar dat rijd voor geen meteer en je mag niet harder als 80 km dus naar een garage gereden en daar een nieuwe band gekregen, lang leve de mobiel, handig hoor dan!!!
Dus met vertraging van twee uur kwamen we eindelijk in calantsoog an, alleen zon weg....
wel lekker even naar t strand geweest!!
Zondag een heerlijk dag gehad!! eerst bewolking maar met de middag brak het open, lekker van de rust on een natuurgebied in de duinen genoten, en lekker gekletst samen en gewoon heelijk van de omgevening genoten...
Gister hetzelfde, daacht die zon zien we vandaag niet meer, heel harde wind wat wel ene mooie zee opleverde, maar toch rond de middag kwam het zonnetje er weer bij lekker strandwandeling gemaakt en ons prima vermaakt op terras van een strandpaviljoen!!
ook niet vervelend haha!!!
Lekker van een wijntje genoten de zon en elkaar!!
Onze hoofden zijn lekkerleeg gewaaid en we hebben er lekker over geprat en ook lol gehad en genoten!!

Ennu weer thuis, morgen weer werken, en we gaan weer aan de klus!!haha
geen idee van eisprongen enzo dus we zien het allemaal wel!!!!!

Ga nu even de was doen en de boel verder opruimen!!!
en wimbledon is begonnen dus ook nog beetje tennis kijken....

weekee, hopen dat dit m dan wordt voor roger!!! hihi!!!

Knuffel, marieke

Hoi iedereen,

Ben even een paar dagen niet geweest en ik heb al weer een heleboel gemist. Heb even 2 schermen geopend en doe mijn best om iedereen even langs te lopen.

Bianca: onze NODs liggen idd erg dicht bij elkaar. Weet alleen niet hoelang mijn cyclus is. Maar ik denk ongeveer   28 dagen dus daar ga ik maar even vanuit. Ik merk nog niet veel, hou me er ook niet zo mee bezig want dan maak ik mezelf gek. Vorige keer merkte ik ook niets dus ik wacht het gewoon rustig af. Ik ga wel testen als ik langer dan 2 weken over tijd loop.

Edith: wat leuk dat je alles goed kon zien. En wat leuk dat de kleine uk al aan het zwaaien is. Nu alleen nog die positiekleding, lekker shoppen.

Ikke: leuk dat je meeleest en wat aan de lijstjes hebt. Ik vind het nu ook weer erg leuk om er op te mogen staan. Maar hoezo nog 2 maanden wachten? En het is wel lastig omdat je dan al bent gestopt met de pil en je nog niet weet hoe je cyclus loopt. Ik was ook de eerste maand al zwanger hihi, ging sneller dan verwacht. Ben niet echt aangekomen sinds ik gestopt ben met de pil. Zit daar in tegen wel onder de pukkels.

Sandy: ik lees dat alles voorspoedig verloopt met de bruiloft. Heerlijk al dat geregel en nog fijner als het straks allemaal achter de rug is(lol). Het gaat vast een geweldige dag worden. En lekker dat je zo groeit, is ook wel leuk dat de mensen het gaan zien. En nu is het ook nog mooi weer dus showen maar die buik.

Weekee: Het was hier geen slecht weer. Geen regen gezien, we waren afgelopen zondag ook nog is munster en daar was het zeker 30 graden. Kan er niet over meepraten maar ben er blij van dat het niet bij ons is gevallen.   Maar wat zonde van de auto, krijg je dit van de verzekering terug?

Sweety: gelukkig was je net op tijd binnen want dat is toch niet wat als je nat wordt (lol). Voor regen zijn we niet bang, maar als er hagelstenen uit de lucht vallen zo groot als pingpongballen dan blijf ik ook wel even binnen. Je zult er 1 op je hoofd krijgen, ben je niet blij.

Russell: wat sneu voor je meis. Had goede hoop. Moeten we deze maand maar nog iets harder duimen. Je bent nu al maar Je bent nu al op vakantie maar toch wens ik je nog veel plezier en dat jullie idd maar met zijn drietjes terug mogen komen.

Marieke: heerlijk he dat wijntje. Ik geniet er nu ook nog van, hopelijk kan het straks niet meer hihi. Zo te zien hebben jullie wel een leuk weekend gehad, mooi zo. Is wel belangrijk, ff uitwaaien en je hoofd leeg maken. Jammer alleen van die lekke band, gelukkig is je man zo handig. Ik denk dat wij ook maar eens een weekendje  strand moeten doen want het klinkt heerlijk.

Wij zijn afgelopen zondag naar de dierentuin in muster geweest. Echt een aanrader, mooi park en veel dieren. We hebben nog niet alles gezien, helaas. Heb 3 blaren op mijn voeten van het wandelen. nou had ik ook niet bepaald de goede schoenen aangetrokken. Maar dat mag de pret niet drukken. Het weer was super dus niets te klagen. Morgen moet ik al om 5.30 uur mijn nest uit dus ik ga er vroeg in vanavond. Wens jullie een fijne avond en ik kom morgen weer even langs wippen

Liefs petra.

Terug
Bovenaan