one2bemums 3 !!!

NOD:

Russell, 22 juni
Bianca, 29 juni,  4e ronde, 2e kindje cyclus 28 dagen
Marieke 16 juli, 1e ronde na mk, cyclus 33 dagen
Petra 30 juni 1e ronde na mk, cyclus 28 dagen?

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009

verloskundigen bezoek

duitsmeisje: 23 juni
Weekee: 24 juni (3e keer)
Edith: 25 juni

Echo's

Duitsmeisje: 23 juni

Miskraam

Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

Hey allemaal,

Bedankt voor al jullie lijstjes, haha, een paar maar... Denk dat het nog wel even duurt voor het in m'n hoofd zit. Vind het iig leuk om jullie verhalen een beetje te volgen. Hopelijk sta ik er over een tijdje ook tussen (om te beginnen bij de NOD's, hihi)!! Kan best zijn dat ik in de tussentijd met wat vragen kom hoor. Mochten jullie een antwoord hebben en zin hebben erop te reageren, graag!! Op dit moment spookt er al zoveel door m'n hoofd. Ben mezelf helemaal gek aan het maken. Niet dat de twijfels toe slaan, maar een beetje onzekerheid of ik het allemaal wel kan. Dat we het willen staat helemaal vast, dat is denk ik al een mooi begin. En niemand is de perfecte   moeder, toch? Ieder doet het op z'n eigen manier.

Dikke kus, ikke

Weekee het is je gelukt ik was even afwezig!!!!!!

Meiden ik heb jullie berichtjes gelezen!!! leuk om weer te weten hoe het met jullie gaat!!!
Dit wordt echt kort berichtje, ga zo naar bed ben moe en morgen vroeg op, we willen om 8 uur weg, tis 2 uurtjes rijden... dus dan hebben we daar lekker nog een hele dag!!!!!
En heeeel veel zin, twee hefige weken gehad, met de miskraam en nog andere familiedingen dus we zijn er echt helemaal aan toe!!!
heerlijk!!!!!

Net met een half oog voetbal gekeken, wat een partij!!!! wel zielig voor die kroaten!!!

nou ik ga slapen!!!!
tot maandag of dinsdag!!!!!
Liefs, marieke

Goedemorgen meiden,

Nee ben jullie echt niet vergeten hoor maar we hebben het gewoon erg druk gehad de afgelopen tijd!!!!
Er is veel geschreven dus probeer iedereen te noemen hoop dat het lukt!!!!

Sweety, wat goed dat je echo goed was een hele gerustelling hoor, gefeliciteerd meid en wanneer mag je weer komen??? Hoe is het met Justin ook zo'n lekker ventje aan het worden??? Vindt Jessica ook zo'n lekkere meid zo schatje, maar af en toe wel al een klein bengeltje, haha!!! Als het niet gaat zoals ze wilt kan ze heel boos worden das weer een trekje van der moeder haha!!!! Nou we lezen wel hoe het verders met jullie gaat hoop dat alles goed blijft gaan!!!

Russel, oh meid lees dat het erg spannend voor je is je ging toch zondag testen of heb ik het mis???
Alvast veel succes kom zeker ff kijken en een hele fijne vakantie!!!

Marieke, meid wat fijn dat je weer wat beter voelt hoop dat je nu ff lekker kunt gaan genieten van die paar dagen weg zal jullie zeker goed doen!!! Veel plezier hé!!!

Edith, joh wat leuk die echo's super toch dat alles zo goed gaat ja en van die positiekleding heb die ook al aan hoor al bijna 2 wk pas mijn normale broeken ook echt niet meer heb al een aardig buikje en dit met 10wk al ben benieuwd hoe hard dit gaat haha!!!! Maar ben nu al weer erg trots op mijn buikje dus lekker lang lopen met m'n buikje, geniet er nu dubbel en dwars van zeker omdat dit onze laatste zwangerschap is!!!

Ikke welkom hier en wil je heel veel succes wensen met zwanger worden hoop dat je het hier gezellig vindt??

Weekee, fijn dat je niet meer hoeft over te geven bah das niet fijn jij ook al zwangerschapskleding aan leuk joh!!! Gaat alles goed meis hoever ben je nu eigenlijk???

Bianca, hoe gaat die jij zit op het wachtbankje toch spannend meid hoop dat het deze ronde raak is voor jullie de duimen draaien!!

Petra hoe is het met jouw???

Linneke leuk dat je ook ff komt kijken alles goed verders???

En hier zijn we druk met ons trouwboekje voor de kerk die moet binnenkort af zijn want we hebben een afspraak met de pastor. De kaarten hebben we van de week gemaakt moest nog vouwen en strikjes strikken was een hele klus maar das af!!! Volgende week of de week erop gaan de kaarten weg kan maar gebeurt zijn!!! Met mij gaat het goed heb weinig klachten alleen erg moe en veel honger maar ja dan maar wat eten toch haha!!! Ben vandaag 10 wk en 2dgn heen en groei als kool heb echt al een ardig buikje voor iemand die 10wk is, maar wel leuk hoor iedereen ziet het nu ook dus ja gewoon maar zeggen hoor dat je zwanger bent zo leuk!!! Maandag gaan we weer naar de frauenartz ben zo benieuwd hoe het nu allemaal is in m'n buik, laat het zeker weten hoe het was!!!
Nou meiden ga hier wat doen we hadden gistereavond buurtfeestje hier in de straat en we hebben Jessica bij oma en opa gebracht en die gaan we zo weer ophalen wel raar hoor om geen kindje smorgens hier te hebben, maar ook wel fijn dat ze dat heel goed doet daar!!!
Fijn weekend allemaal!!!
En hopen dat NL doorgaat hé vanavond moet helaas werken tot 22 uur dus ja zie er weinig van!!!

Liefs Sandy

Hallo,

Jeetje wat heerst er hier een rust zeg.
Is iedereen het drama van gisteren nog niet te boven.
Ach ja we moeten eerlijk zijn de russen waren erg goed.
Ik heb een gloeiende hekel aan russen al voordat ze tegen nederland moesten spelen maar mijn haat wordt er niet minder door. Nu haat ik ze nog meer.
Ik had het onze jongens zo gegund, zo zielig voor ze.

Nou ik dacht ik zorg er maar weer voor dat we wat naar boven komen, want pagina 2 dat lijkt me niet de bedoeling.

Ik spreek jullie vanavond denk ik wel weer.
Heb straks een verjaardag.

Groetjes Bianca

Ik kom vanavond nog ff een keer weer om dan te reageren op jullie berichten...maar jeetje mina zeg!

Hoe is het weer bij jullie? Het is nu weer kalm en zonnig bij ons, maar een uur geleden ongeveer hadden we hagelstenen uit de luchtvallen..zo groot als pingpongballen!!! Eerst leek er niet meer schade dan de planten in de tuin, maar we hebben net de auto nog evenw eer bekeken.... allemaal deuken in het dak en de motorkap  Zomer in Nederland dan he?

We hadden vanmiddag een feestje op een boerderij vlakbij Roermond. Daar hebben we ook even moeten schuoen voor een flinke bui met hagel!
Maar daar kom ik niet voor....Hoe is het met Russell......al getest???????? Ik ben héél benieuwd en hou de duimen draaiend!
Liefs, Edith.

RUSSEL!!!! waar ben je nu meis?? je zou vandaag testen toch|??? pffffffffffff zit al de hele dag te kijken of je er bent!! schiet eens ff op hahahahah

edith en weekee, hier ook forse onweer en hagel hoor!! was net op tijd binnen met justin op de fiets!! heb me het leplazerus gefietst en was kapot hahahaha maar op tijd binnen en mijn menneke was niet nat!!
marieke, hoe was je weekendje?? lekker uitgerust??
petra, hoe voel je je???al kwaaltjes??
bianca, ook voor jou spannend he, jij ook tekens?? blijf duimen hoor!
ikke, welkom hier!! tis echt heel leuk hier met ons vaste cluppie!! zwanger of niet, maakt niet uit, we schrijven lekker!! succes met zwanger worden en veel plezier !!
sandy, begint te korten he voor het huwelijk!! leuk!!! ik wil wel een footootje zien eigenlijk van je trouwejurk nadien he...:) en van jessica natuurlijk zo schattig in een mooi jurkje!!! justin is een echte boef hahahah met donkere pretoogjes!!! ach ja, ben benieuwd als de 2de er is, jij niet??
linneke, hoest met jou meid?? das lang geleden, leuk, kom eens vaker!

hopelijk vergeet ik niemand....hier alles goed, voel me goed, druk gehad dit weekend dus nu wel wat moe, ga zo film kijken die we hebben gehuurd en dan lekker slapen. justin slaapt nu al, dus das wel eens lekker!

liefs sweety

Terug
Bovenaan