one2bemums 3 !!!

Ha ha, vaak als je dan positiekleding aanhebt lijkt je wel meteen meer zwanger!! haha, dus ze zullen vast iet denken, eet eens wat minder!!
haha
Geniet er maar lekker van!
Roger heeft ook weer een masterclass gegeven gister op de baan!! haha heerlijk!!!
Ben benieuwd hoe lang die dat kan vasthouden!!
Ook een fijne dag!!

Jeetje wat is het hier druk geweest vanmiddag.

Ik heb mijn lichte teleurstelling weg gewinkeld vandaag.
Ben met zoontje naar utrecht geweest.
Leuke broek gekocht.

Hier is het de hele middag erg zonnig geweest.

Tessa, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Nou als ik jullie zo hoor begin ik vandaag maar met 1 te tellen in mijn cyclus.

Een fijne avond nog en misschien tot straks.

Groetjes Bianca

bianca werkt altijd goed he shoppen om een teleurstelling te verwerken!! haha

wij hadden hier ook zon eind van de middag gehad!
weekee; je hebt goed je best gedaan!!

Lekker beetje in de bank gehangen vandaag, heerlijk dagje niets doen!!
Beetje tennis op tv gekeken!!

En nu zo weer naar bed want manlief moet er weer vroeg uit!!
maar heb nog weinig slaap, vanmorgen laat eruit en hele dag beetje niets gedaan, ahum!! maar goed......

truste allemaal voor straks!!

Hi Meiden!
Daar ben ik ook weer even, na een lekker zonnig dagje in het zuiden!

Petra, ik duim voor je dat de pilletjes goed hun werk doen en dat je morgen weer mooi schoon blijkt te zijn. Een lekker fris huisje voor jullie toekomstige kindje! ;-) En dan ook nog een écht mooi huis vinden, jammer dat deze zo tegenviel.

Bianca, balen meid. Heb hier flink zitten duimen en de zgn. glitters vlogen ook alle kanten uit, maar het heeft helaas niet mogen helpen. Wel een goed excuus om ff lekker te gaan shoppen hè! ;-) Evengoed hoop ik natuurlijk dat je de komende maanden niet meer móet gaan winkelen om de teleurstelling weg te werken, maar om babykleertjes te kopen!

Marieke, fijn dat je je goed voelt! En idd...dat wachten tot de 12 weken lijkt vréselijk lang hè!? Dat had ik de 1ste keer ook. Ik was dan ook erg blij dat ik nu al met 9 weken mocht komen! En ook nu leek het weer lang hoor. Ik ben nooit écht bang geweest voor een miskraam, maar je wil toch ff die bevestiging...moet je door een streepje er nu echt op kunnen vertrouwen dat er een kindje in je groeit...een écht kindje...?? Dat is zó onwerkelijk, dat móet je gewoon zien, toch? ;-) Ik kan me jouw gevoel dus helemaal voorstellen zoals je merkt!
Weekee, ook al zo lekker vergeetachtig? Erg is dat hè! Ook op m'n werk ben ik er soms niet helemaal bij met m'n hoofd....zo had ik vorige week samen met een cliënt de diepvries ontdooit en schoon gemaakt en daarna vergeten weer in te steken...al het eten ontdooit...oeps! ;-) Ik mag morgen idd weer naar de vk en krijg ook weer een echo...spannend!! Als het haar lukt gaan mijn vk-vriendin ook mee en kunnen de vk's onderling ff bespreken hoe ze de taken willen verdelen. Ik herken jouw gevoel over de positiekleding helemaal! Mijn buik is ook best al gegroeid, maar ik vond het zelf op dit moment ook nog zo overdreven om al positiekleding aan te doen, terwijl m'n eigen broeken echt niet meer goed passen!   Denk dan idd dat de mensen denken "Jeetje, die moet eens gaan lijnen zeg!" Dat het maar ff flink doorgroeit dat het meteen duidelijk is waar die dikke buik vandaan komt!
Sweety, proficiat met je verjaardag!!! Ben je goed verwend? Jeetje meid, Weekee en ik voelen ons al bezwaard om "nu al" positiekleding te dragen...maar jij moet het met 5 weken al aan?? Foto zien, foto zien, foto zien!!! ;-) Ik heb deze week ook maar eens de 1ste buikfoto's gemaakt, met 10 weken. Bij Bente waren de 1ste foto's pas met 15 weken!
Russell, ik zie nu dat ik jouw laatste berichtje nog niet gezien had, we hebben toen tegelijk gepost! Wat een goed nieuws zeg, waarschijnlijk toch geen PCO! En een mooi groeiend eitje, echt supergoed hoor! Heel veel succes bij de nieuwe meting dinsdag!
Hier gaat alles z'n gangetje. Ik heb weekenddienst gehad, dus geen uitslapen voor mij...12 dagen aan een stuk vroeg op....bèèèh! Ben dus ook best wel moe nu. Gelukkig hoef ik maar 2-3 keer per jaar een weekend te werken! Ik heb gisteren een kinderwagen gekocht!!! Ben er helemaal verliefd op!! Ik wilde graag een quinny buzz omdat deze vrij compact en licht zijn. De vorige wagen heb ik verkocht omdat ik 'm als buggy veel te lomp in gebruik vond. En de buzz was te krijgen in mijn lievelingskleur (je zou het niet zeggen als je naar mijn letters kijkt...) donkerpaars!!! Ik ben er helemaal verliefd op en ook nog voor een zacht prijsje kunnen kopen. Ik zal er eerdaags foto's van op de site zetten. Morgen laat ik jullie natuurlijk weten hoe het bij de vk was.
Liefs, Edith.

Hey Lieve Meiden,

Jeeeetje, ik dacht ik ga ff lezen of one2bemums nog steeds actief is en ja hoor, 3e ronde alweer. En wat lees ik......SWEETY van het eerste uur....ZWANGER!!! Supergefeliciteerd. Wat heerlijk voor je, en wat zal het idd emotioneel zijn geweest toen je het hartje hoorde. Nu maar lekker gaan genieten.
Hier verder alles ok. Inmiddels alweer 25 weken zwanger en alles gaat goed.

Groetjes Lotje

Hoi meiden,

Ik heb niet alles gelezen zit intussen ook de finale te kijken  van Hollands next topmodel.
Morgenvroeg mag ik weet voor een echo. Gaan we kijken of het eitjes gegroeit is en of het bloed genog hormonen bevat voor een eisprong.

Ik lees morgen wel ff weer. En dan reageer ik op de rest.

Groetjes Russell

Nog even voordat ik naar bed ga, een berichtje voor jullie.
leuke dag allemaal gehad??

Edith hoe was het bij de vk??? Leuk een kinderwagen gekocht!!! spannend!!!!!!!
Ik heb geen idee wat ik zou willen, vind wel olijfgroen een mooie kleur....

Weekee jij mag morgen he!! Spannend!!!!
Kom je vertellen hoe het ging??

Tess leuke verjaardag gehad??

Petra weet je al of die pillen hebben geholpen??

Hoe is het met de rest????

Hier wel goed, weing bijzonders, vrije dag gehad, lekker aan de peots geweest, eigenlijk veel te warm voor maar ja soms moet je wat!! en lekker naar Roger op tv gekeken.

slaapse allemaal!!

Russell spannend!!!! Ik hoop dat het goed uitziet moregn!!
Duim voor je!!!!
Bedankt voor de tip van hollands next topmodel, heb gauw ff gezapt!!!!

Kom je ons vertellen hoe het is??

Lotje leuk dat je weer even langs komt!! Fijn dat alles goed gaat!!!

Groetjes, marieke

Terug
Bovenaan