one2bemums 3 !!!

Hoi hoi,

Weekee, wat leuk dat je weer even terug bent.
Op zich gaat het heel erg goed met me. Ben een beetje eerder moe, maar dat hoort erbij.
Maar het kan ook ergens anders vamn komen.

We zijn namelijk de woonkamer aan het opknappen.
We hebben de openhaard eruit laten slopen, aangezien dat we hier in de binnenstad van amersfoort in oude houten huizen geen vuurjte mogen maken.
En vervolgens laten we ook maar meteen de hele woonkamer stucen door een echte stucador.
Hebben het een keer laten doen door een zwartwerker, maar was niet goed.
Het is een grote bende in huis. Overal een laag stof op van 2 cm. (we moeten de meubels verschuiveen hebben namelijk geen ruimte om ze ergens anders neer te zetten)
Het wordt al heel erg mooi. Nog een weekje en dan is het hele huis klaar.
O ja alleen nog de logeerkamer schilderen en dan hebben we ook een kinderkamer.
Die wordt in november door een vriend gedaan, die is namelijk schilder van beroep (heerlijk)

Russell, het wordt dus spannend voor je deze twee weken.
Ik zal voor je duimen.

Petra, ook voor jou ga ik duimen. Fijn hoor dat je weet wanneer je je eisprong hebt gehad.

Weekee, hebben jullie genoten van jullie vakantie??

Edith, jeetje alweer 16 weken. Wat gaat het hard zeg.

Sweety, bij hoeveel weken heb jij de eerste echo gehad??
En was dat al duidelijk dan, heb je toen ook het hartje zien en horen kloppen??

Marieke, ik hoop dat het valse tekenen zijn.
Ik heb nog steeds tekenen van ongi, heb nog steeds af en toe last van mijn onderrug.
Maar dat zal er deze zwangerschap wel bij horen!!

Mijn zwangerschapshormonen zijn alweer begonnen.
Heb deze week alweer twee keer vergeten mijn fiets op slot te zetten.
En hij is niet gestolen, gelukkig, maar dat is hier heel bijzonder.
In de randstad worden erg veel fietsen gestolen.
Ik heb toevallig ook samen met mijn man een fietsenwinkel, dus geen probleem voor mij als mijn fiets weg is, maar deze fiets fietst zo goed.

Nou ik denk dat ik jullie zo ondertussen wel erg veel heb verteld, maar niks aan te doen.

Edith, was er bij jou al gauw iets te zien van je zwangerschap??
Ik heb namelijk het gevoel dat mijn buik al meer is dan 3 weken geleden.

Spreek jullie gauw weer.

Groetjes Bianca

Voor degene die ik vergeten ben duizend maal sorry!!!

Hoi Meiden!
Ik ben vandaag zowaar gaan shoppen (géén hobby van me)! Het is overal uitverkoop, helemaal erg, dat gegraai in een berg onoverzichtelijke kleren...Maar goed, ook uitverkoop in een leuke babyspeciaalzaak hier in de buurt. De kinderkleren tot maat 140, 4 halen 1 betalen! Ik heb voor Bente wat leuke dingen gekocht en...het eerste pakje voor Ukkie! Wat is dat moeilijk kopen zeg, als je niet weet wat het is. Er zijn nauwelijks neutrale kleertjes te krijgen, bijna alles is vanaf de kleinste maar roze en blauw. Maar het is toch gelukt, een erg leuk setje en dankzij een cadeaubon van een vriendin van me, ook goed te betalen ;-) Anders had het pakje (broekje, truitje, mutsje) bij elkaar zo'n E35,- gekost...   Ik heb er een foto van gemaakt, dus die komt eerdaags op de site.   Het wordt wel steeds echter zo hoor....!

Weekee, leuk dat je tussen je vakanties door even komt aanwaaien! Ik twijfel nog steeds of ik de kleine nu al eens voel, of nog steeds m'n darmen. Wel voel ik nu heel duidelijk m'n baarmoeder, die zit volgend mij al zo'n 2 vingers onder m'n navel!

Russell, wat een goed nieuws!! Nu moet het haast wel goed uitpakken hè! Maf idee hè, om zo precies te weten wanneer je eisprong was. We gaan weer allemaal meeduimen naar je Nod toe!

Bianca, jullie zijn lekker aan het klussen zeg! Lekker, als alles straks af is. Wij hebben hier ook nog veel werk. Als 1ste de nieuwe slaapkamer voor Bente afmaken en dan de babykamer weer up to date maken! Ik had het idee dat ik nu al heel snel een buikje had. Maar ik denk dat het toch vooral m'n darmen waren, want m'n buik is weken hetzelfde gebleven, naar mijn idee tenminste. Sinds vorige week begin ik echt te groeien en zien anderen ook al snel dat ik zwanger ben. M'n man heeft gisteren nieuwe buikfoto's gemaakt, dus ook die staan binnenkort op de site!

Liefs, Edith.

NOD:

Marieke 16 juli, 1e ronde na mk, cyclus 33 dagen
Petra 26 juli  2e ronde na mk, cyclus 28 dagen
Russell 23 juli ronde twee na bezoek zh cyclus 33 dagen

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009

Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  

verloskundigen bezoek
sweety: 16 juli
Bianca: 23 juli (eerste bezoek)
Edith: 23 juli (4de keer)
Weekee: 27 juli (4de keer)
Echo's
Weekee: 14 juli 20 weken echo
Edith: 18 augustus 20 weken echo

Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

Gynaecoloog
petra: 15 juli controle

hoi hoi meiden!!!!

russell spannend!!!!! Ik ga heel hard duimen!!!!!! Hoop echt dat het raak is voor je deze keer!!!!

Edith, leuk dat het goed gaat en al bijna 16 weken, wat gaat dat snel!!!!! Dus lekker wezen shopen, ja uitverkoop zat overal!!!!
Bente vind het vast leuk dat ze een nieuwe kamer krijgt??
leuk om mee bezig te zijn!!!

Bianca hij dus ook lekker in de verbouwing!! heb je alles straks weer heerlijk op orde!! ook fijn!!! Geeft ook wel weer ruimte zeker zonder die openhaard??
Fijn dat het bij jou ook goed gaat!!

Weekee ook weer even terug in t land!!!
Fijn dat jullie het lekker hebben gehad in denemarken!!, en nu op naar vive la france?? waar in frankrijk gaan julie heen???? tis er vast lekker weer!!!
20 weken echo alweer, meid wat gaat het hard!!!!
Zekers die shopafspraak staat!!

Sweety fijn dat met jou alles goed gaat!! Je schreef nieuwe ban?? leuk wat doe je???
En wat leuk dat loth en jij elkaar gaan ontmoeten!! leuk dat het zo kan klikken he!!!!
Veel plezier alvast!!

Wij gaan vandaag met mn schoonvader naar mn ouders, mn schoonva logeert weekendje in ommen, en wij gaan dan door naar mn broertje en vanaaf smane bbqen bij mn ouders, helemaal leuk dus!!
En vanaaf vroeg naar bed vrijdag lagen we om 2 uur in bed en gister 1 uur haha kan mijn 30+lijf volgens mij niet meer tegen!!

tot gauw!!!

Hoi meiden,

Nou vandaag een echte verveel dag moet morgen weer beginnen met werken heb nog niet echt zin maar goed als ik er eenmaal ben wil het ook wel weer.
Ik denk maar zo dat ik dan mijn zinnen ook een beetje kan verzetten. Mijn vriend is vandaag een dagje weg naar Schagen daar is een kever meeting erg gezellig hier dus. Ben helemaal alleen en mijn vriendin zou langskomen maar die laat het volgens mij ook afweten...

Nou genoeg geklaagd het is mooi weer hier dus ga zo maar ff een rondje doen met de hond denk ik.

Even een vraagje voor de zwangeren onder ons:
Hadden jullie voor jullie NOD ook al kwaaltjes?
Ik heb nl enorm gevoelige tepels kan er bijna niet op liggen. Ik heb anders ook wel pijnlijke borsten maar dit keer erger. Nou je moet me misschien ook niet te veel in mijn hoofd halen.

Iedereen nog een prettige dag.

Groetjes Russell

haaaai ladys

marieke, lekker weekendje weg gehad??? leuk!!!! En ik kan der ook nie meer tegen hoor zo laat naar bed, hahahah lang leve de 30+ lollllllll succes met de laatste dagen he ik duim hoor!!

weekee, gezellie dat je het leuk heb gehad en dat je weer hier bent...gohhh alweer de 20 weken echo...tje gaat had he...veel plezier alvast hoor en dat schopje voor het eerst, speciaal he...vond het geweldig!!!

edith, ik houd ook totaal niet van sjoppen, koop het liefst alles bij dezelfde winkel, pas het wel thuis hahahaha maar voor je ukkie is het toch wel leuker he, mooi dat je zo geslaagd bent!

petra, hoe gaat tie meis?? al klachtjes???

sandy, hoe gaat tie meis?? begint te korten nu het je huwelijk, heb je alles geregeld?? en hoe gaat de zwangerschap??? en met jessica alles goed??

russel, spannenddddddddd nu moet het toch juist zijn he!!! ik duim   hoor!! ik had totaal geen klachten van te voren, alleen een opgezette buik. maar ik voelde het gewoon, vandaar dat ik het ookal een week voor |NOD wist...succes hoor!!

bianca, ik had mijn 1ste echo met 6,5 week en had toen al een mooi hartje, nu mag ik volgende week weer voor de 12 weken echo en dan een echte termijn echo...heb er zin in! wanneer mag jij?? en hoe voel je je?? ik heb  geen klachten tot nu toe, helemaal niks, alleen een dikke buik hahahahha en ik word wel snel misselijk als ik niet op tijd wat eet en dat vergeet ik dus nog wel eens....ben wel totaal 4 kilo afgevallen , dus dat scheelt weer!

uhmmmmmmm ben ik iemand vergeten?? sorry dan...verder hier alles dus prima, nergens last van en ik ben alweer in de 11de week...ik vind het ook wel snel gaan maar geniet volop! justin kan ook steeds meer en brabbelt er lustig op los, zo leuk! mis wel mijn ouders, die zijn voor 5 weken op vakantie maar ja ik ben een echt mama's kindje hahahahah het gaat goed met ze gelukki! met mijn grote zus ging het minder, had een darmobstructie en moest met spoed naar ziekenhuis. was erg geschrokken, want ze gaf al 3 dagen over en kon niks eten...was al 4,5 kilo kwijt en der zit al geen vlees aan...maar nu gaat het beter, ze heeft goede medicijnen gelukkig. pffffffffffff nou dat was mijn weekend weer hahahaaha

doeiiiiiiiiiiiiiiii xxxx

Hoi hoi,

Wat een lekker weertje weer vandaag.
Ben naar de dierentuin geweest met zoonlief, zus en zwager.
Was een erg gezellige dag.

Edith, dank je wel voor je antwoordt.
Ik denk dat het dan inderdaad mijn darmen zijn die aan het herschikken zijn.
Het was vandaag net of ik een maand of 3 zwanger was. Dat ik nu ook weer weg.
We hadden om 1 uur iets gegeten en daarna was ik heel erg opgezet, echt niet normaal zeg.
Bij de eerste had ik dat niet, maar nu is mijn buik dan ook niet meer zo strak als toendertijd.

Marieke, we hebben nu echt zoveel meer ruimte in de woonkamer.
We waren van plan een nieuwe bank te kopen een maandje geleden, maar die was toen een halve meter te lang.
Het ging om een 4 persoons, maar die paste niet.
We moesten dus gaan voor de 3 persoons bank, maar nu kunnen we toch die grote nemen.
Lekker zo'n heerlijk grote bank met twee losse 1,5 persoons stoelen erbij.
Ohhh ik krijg er nu al zin in om het te gaan bestellen.

Russell, ik kreeg een week voor mijn NOD al last van gevoelige tepels.
Of dat nou kwam omdat ik er steeds aan voelde of omdat het gewoon echt zo was dat weet ik niet zeker.
Ik voelde elke dag wel een paar keer om te voelen of ze al zeer deden, en dat gingen ze ook doen, maar dat kan ook komen van het voelen.

Sweety, ik weet nog niet wanner ik die echo krijg.
Ik moet volgende week woensdag naar de verloskundige, spannend!!

Ik heb vandaag ook er veel last van mijn darmen denk ik
Sorry hoor dat ik het zeg, maar last van winderigheid (wat niet aangenaam is) en rommelde buik. Ook al veel last van diarree of van verstopping.
Het hoort bij het zwanger zijn, dus het hoort erbij.

Voor de rest nog even een fijn weekend.

Groetjes Bianca

NOD:

Marieke 16 juli, 1e ronde na mk, cyclus 33 dagen
Petra 26 juli  2e ronde na mk, cyclus 28 dagen
Russell 23 juli ronde twee na bezoek zh cyclus 33 dagen

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009

Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  

verloskundigen bezoek
sweety: 16 juli
Bianca: 23 juli (eerste bezoek)
Edith: 23 juli (4de keer)
Weekee: 29 juli (4de keer)
Echo's
Edith: 18 augustus 20 weken echo

Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08