one2bemums 3 !!!

Hoi meiden,

Even snel tussendoor, ik heb nl visite. Hie een heel licht tweede streepje in aantocht. Zijn al druk aan de klus. Hopelijk deze maand weer raak.

Russell, spannend hoor, ik ga duimen.
Marieke, raar nu al oni gevoel, hopelijk is het wat anders. Ik ga voor je duimen dat het weer raak is.
Bianca, jammer dat je niet even lekker plat kunt met een kleintje om je heen. Maar straks heb je er twee en dan kun je helemaal niet meer plat hihi.
Andere dames al lekker aan het groeien????
Ikke ook maar dan op een verkeerde manier hihi. Heb nu een wii fit te leen en ik leef me helemaal uit. Echt goed voor de conditie.

Verder gaan wij niet veel doen dit weekend. Ik ga krachten op doen voor de aankomende week. Nog 5 weken en dan hebben we vakantie, joehoe. Gaan waarschijnlijk met de motor weg, tentje mee en gaan met die banaan. Heb er helemaal zin in. Dus nog even doorbijten.
Kom dit weekend nog wel weer even aanwaaien.

Knuffel petra.

hee meiden

hier ben ik ook weer ens ff...heb het echt heel drukkies met mijn nieuwe baan enz. maar tis erg leuk! ik mag volgende week weer naar de vk en die week erop weer de 12 weken echo, heb er zin in en hopelijk is alles nog goed!! met jullie verder alles goed las ik, das fijn.

russel, succes meis en ik duim voor je dat het deze mnd raak is hoor!
petra, jij ook natuurlijk alle geluk voor deze mnd.
marieke, hoe gaat het meis?? hoe voel je je?

verder gaan volgende week zondag 20 juli loth en ik elkaar ontmoeten!! we hebben natuurlijk al lang contact enz en bellen regelmatig maar nu dus voor het eggie!! heb er echt zin in! en ik ga ook naar haar bruiloft, ben voor de hele dag dus heel leuk, ik ga haar nl opmaken enz. hahahaha nou, verder voel ik me goed en groie ook goed hahahah

tot gaiw weer knuffffffff

Hi Ladies!
Rustig weekje hier hè! En dan was het nog niet eens prachtig weer! ;-)

Petra, ik moest ff schakelen met je "2 streepjes", maar dat ging dus over een ovulatietest. Veel klusplezier, you go girl! ;-)

Bianca, het wordt zeker "echter" als je bij de vk geweest bent hè. Ik heb van begin af aan ook nergens last van, en die 1ste 12 weken duren dan erg lang vond ik. Niet zozeer omdat ik bang was dat het mis ging, maar nu lijkt het sinds een paar weken steeds echter te worden. Niemand zegt ook nog "goh, da's nog pril hè" (zo'n hekel aan die opmerking) en ook mensen die het niet weten beginnen nu te zien dat ik zwanger ben. We wachten allemaal met je mee tot aan de 1ste afspraak!

Ikke, fijn dat je een leuke club meiden hebt gevonden om mee te schrijven. Heel veel succes en snel een mooie baby toegewenst!

Marieke, spannend...je eisprong weer gehad en nu weer op de wachtbank. Het duimen kan weer beginnen! Het gesprek met m'n leidinggevende heeft me niet veel zekerheid gegeven...zij kan me helaas geen garantie geven, maar haar persoonlijke gevoel is dat het wel mee zal vallen allemaal...Als dit contract op 1-2-'09 afloopt, móeten ze me een vast contract geven...hopen dat ze dat tegen die tijd wel weer aandurven! Ik ga voorlopig dus toch maar niet solliciteren...heeft ook weinig nut denk ik, met m'n zwangere buik!

Loth, spannend meid, bijna trouwen! En dan kunnen jullie er eindelijk weer voor gaan! Ik denk dat de meeste meiden hier wel blijven plakken hoor, ook als ze zwanger zijn. Ik heb eens een kijkje genomen op het december-forum, maar daar valt niet echt veel te beleven, hier is het veel gezelliger!

Russell, en en en, is je eitje gesprongen!?!? Spannend hoor, de duimen draaien hier overuren! Met mij gaat alles prima, 16 weken zwanger alweer, laatste week in de potten plassen voor Moeders voor Moeders!

Sweety, fijn dat je je zo goed voelt! En wat leuk dat je Loth gaat ontmoeten zeg! Gaan jullie ook ff een proef-make-upje doen volgende week? ;-)

Ik moet na het weerkend nog 1 week werken en dan eindelijk vakantie! Daar ben ik wel aan toe zeg! Ik merk nu al, bij sommige werkzaamheden, dat m'n buik in de weg gaat zitten. Dat wordt nog wat op het eind! Mijn voordeel is wel dat Bente al naar school gaat. Dus als ik straks verlof heb, kan ik 's middags ff lekker gaan liggen, als ik daar behoefte aan heb! Dit weekend is er een weiefeest bij ons in het dorp. Altijd erg gezellig, nu alleen nog hopen dat het weer meewerk!
Liefs, Edith.

Iets eerder dan gepland, zijnwe gisteren weer terug gekomen van vakantie. Niwet omdat het weer slecht was. Blijkt zelfs dat het weer daar veel beter was (ben enorm verbrand) maar gewoon omdat we het allemaal wel hadden gezien en we wat meer tijd wilden voordat we weer op onze volgende vakantie gaan (as donderdag naar frankrijk).

Ik had gisteren even nodig om alle wasjes etc te doen, maar nu ben ik toch wel heel benieuwd en kom ik hier om te kijken hoe het hier is en of er veranderingen zijn

Bianca: GEFELICITEERD!!!!!!!!! WAT EEN GEWELDIG NIEUWS!!! Ik ben erg blij voor jullie. Hoe voel je je?

Marieke: wat fijn dat je baas zo met je meedenkt en werkt om je een nieuwe baan te bezorgen. En wat fijn dat ze je ze vertellen dat je helemaal niet druk moet maken om dingen als zwanger zijn tijdens een examen. Je baas heeft gelijk: zie je dan wel weer!  Maarre... nu al ongi gevoelens? Ik hoop dat je het verkeerd hebt. Enne...we gaan nog steeds een keer shoppen hoor!

Edith: hoi, ja de kleine voelen is inderdaad een heel speciaal gevoel. Ik twijfelde ook aldoor of het nu mijn darmen zijn of de baby...maar die ene keer was het echt heel duidelijk! Heb je inmiddels al wat gevoeld?
Pfff ik lees net van je werk! Wat rot!! Eerst beloven je van alles en dan ineens dit? Dat zal een klap zijn geweest.

Miranda: leuk dat je ook meeleest.

Ikke: jammer dat je gaat, maar ik snap dat het leuyk is om met dat andere groepje te kletsen. Een groepje is ook makkelijker bij te houden. Al het beste voor jou meid en ik hoop dat je snel zwanger mag raken.

Loth: wat leuk dat je even kwam kijken!! Ben je al zenuwachtig? Druk druk met de voorbereidingen zeker. We wachten op je hoor...kom maar snel weer!

Russel: welkom terug meid. En wat een goed nieuws van je mooi groeiend ei!

Sweety: wat leuk dat jij en Loth elkaar gaan ontmoeten en dat je zo'n grote rol op haar bruiloft mag spelen.

Petra: hoe gaat het nu met jou?

Dan mis ik volgens mij alleen Sandy nog..onze mixed-up zwangere haha...grapje hoor! Ik moest wel lachen toen ik al die namen zag die ik nog nooit had gezien hier...ik dacht al, die is een beetje in de war.

Nou volgens mij ben ik dan weer een beetje bij. Ik kom morgen even weer kijken!

NOD:

Marieke 16 juli, 1e ronde na mk, cyclus 33 dagen
Petra 26 juli  2e ronde na mk, cyclus 28 dagen

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 23 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009

Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  

verloskundigen bezoek
sweety: 16 juli
Bianca: 23 juli (eerste bezoek)
Weekee: 27 juli (4e keer)
Echo's
Weekee: 14 juli 20 weken echo

Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

Gynaecoloog
petra: 15 juli controle

quote: Weekee reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-07-2008 22:13:28'));

NOD:
Marieke 16 juli, 1e ronde na mk, cyclus 33 dagen
Petra 26 juli  2e ronde na mk, cyclus 28 dagen
Russell 23 juli ronde twee na bezoek zh cyclus 33 dagen

De zwangeren *************
Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 23 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  

verloskundigen bezoek
sweety: 16 juli
Bianca: 23 juli (eerste bezoek)
Weekee: 27 juli (4e keer)
Echo's
Weekee: 14 juli 20 weken echo

Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

Gynaecoloog
petra: 15 juli controle

Hoi meiden,

Nou heel erg goed nieuws hier. Ik heb mijn ei woensdag gehad en we hebben die dag 2x geklust en donderdags ook nog dus je zou haast moeten denken dat het nu niet meer verkeerd kan gaan. Maar goed we wachten het af. Ik heb mijn NOD 23 juli heb hem al even toegevoegd op het lijstje. Ik ben met de tweede ronde bezig na behandeling in het ziekenhuis ik weet zo niet precies hoeveel keer het daarvorr was ivm mijn onregelmatige cyclussen.

Ik ben zo benieuwd of het gelukt is...

Ik heb wel weer pijn  in mijn borsten sinds mij   ei als dat maar iet betekend dat het nu al bkeken zaak is.

Weekee: Ik lees dat je de babay hebt gevoeld leuk hoor. En twee keer op vakantie wat een luxe zeg.

Edith: Wat een gedoe zeg op je werk ik hoop voor je dat zed gewoon je contract om kunnen zetten in vast straks. En bedankt voor het meeleven.

Marieke: We gaan ervoor hoor wanneer heb jij je NOD? Heb zo even niet het lijstje erbij.

Ikke: Heel veel succes in de toekomst.

Sandy: Ben je nu al getrouwd of heb ik dat mis?

Petra: Heel veel succes en dat je hopelijk straks met mij ook doorgaat naar de rest van de zwangeren.

Sweety: Mooi dat je je zo goed voelt en veel plezier volgende week bij Loth.

Loth: Heel veel plezier nog met de voorbereidingen van de laatste dingetjes voor jullie huwelijk.

Nou volgens mij ben ik nu niemand vergeten.

Groetjes Russell

Ik ben echt enorm voor je aan het duimen hoor. Het klinkt inderdaad allemaal erg ideaal...maar goed, het is altijd verstandig om toch een beetje van het minst gunstige uit te gaan, dan is de verassing des te mooier. Nog 2 weken dus dan weet je het? Spannend hoor.

Ja wij hebben de baby gevoeld...nou ja ikke...de trapjes of stompjes zijn nog niet sterk genoeg dat mijn man ze ook kan voelen.

Aanstaande maandag hebben we de 20 weken echo...en hoewel ik erg blij ben dat we ons kindje weer kunnen zien dan, ben ik toch ook wel een beetje nerveus...je wilt toch graag dat alles goed is.

Terug
Bovenaan