one2bemums 3 !!!

Hoi hoi,

Ben ik weer. Even lekker niks gedaan dit weekend.

Loth, wat een mooie foto's van je bruiloft.
Fijn dat je een mooie dag hebt gehad.

Marieke, ja gek he dat je na die 12 weken duidelijk kan merken dat de moeheid weg trekt.
Ik ben nu eigenlijk bijna niet meer moe.
Ik merk het lichamelijk wel als ik een drukke dag heb gehad.
Vandeweek heb ik langer dan normaal gewerkt en dat merkte is wel degelijk.

Hoe gaat het met de rest???
Het is rustig hier de laatste paar dagen.

Russell, ik leef echt met je mee hoor.
Jeetje ik hoop echt voor je dat je een buikgriep onder de leden hebt.
Een vriendinnetje van me is ook nog maar net zwanger en hangt ook al hele dagen boven het toilet, ik heb echt medelijden met haar.
Ik moet wel toegeven dat ik erg blij ben dat ik zelf niet misselijk ben geweest/

Nou ik hoop dat het gauw weer wat drukker wordt hier, dat is namelijk een stuk gezelliger.

Groetjes Bianca en tot gauw

Hoi meiden,

Marieke: Jee meid al weer 12 weken gaat snel zeg. Veel plezier bij de echo morgen en succes met de studie.

Bianca: Lekker he even een weekendje gewoon niks doen. Wij hebben het alle weekenden ook zo druk ook omdat ik vaak om het weekend werk dan plan je de andere weekenden vol.

Hier gaat het PRIMA. Is toch een buikgriep geweest. Ga vanavond weer aan het werk. Ik heb zondag middag nog 1x overgegeven en vanaf toen niet meer. Voel me ook niet meer misselijk en geniet er nu eindelijk van. Gisteren mijn eerste zwangerschaps bh gekocht want mijn eigen werden me toch wel een beetje te klein. Mijn buikje zie je vooral sávonds al goed hoor. Nou ja hoort er allemaal bij.

Meiden tot de volgende keer.

Groetjes Russell

hallootjes weer,

russel, gelukkig maar dat je niet meer zo ziek bent meis, lijkt me verschrikkelijk...
marieke, veel plezier morgen, zal vast allemaal goed zijn hoor meissie
petra, fijn dat je nu eindelijk verder kan he..pffffffff hopelijk is dit de laatste wachtmaand voor je en hoor je lekker bij de zwanger zijn groep!! aan mijn duimen zal het niet liggen!
weekee, hoe gaat tie?? begint het zwaar te worden?? en lukt het met de namen?? ik vind het moeilijk hoor..pffffffff
edith, jou begint het ookal op de schieten he, hoe gaat het met je dochtertje verder??
sandy, fijne trouwdag meis, geniet er lekker van na al dat geregel, tis zo snel voorbij!! hopelijk geniet jessica er ook van!! alvast proficiat als mevrouw ipv miss...hahahaha
bianca, jij geniet ook meer nu lees ik, das fijn. gelukkig voel je je goed! krijg je al mooi buikje?? en snapt je zoontje dat mama een beebje in haar buik heeft? justin niet hoor is echt nog te klein.

hopelijk heb ik iedereen....hier alles goed, morgen om 10.00 de 21 weken echo...toch weer spannend hoor pffffffff hopelijk is alles goed, ik voel de kleine goed dat wel dus das fijn....we willen dit keer niet weten wat het wordt dus een mooie verassing! verder voel ik me goed en idd morgen alweer 21 weken...time flies he.

knufffffffffffffffff van ons

hallo allemaal!!!!

Tis hier rustig!!!!!!
Hoe gaat het met iedereen???

Bianca ja gek he dat dat dan kan vernaderen zo, het lijkt in die eerste drie maanden dat het helemaal niet overgaat!!! En dan valt het toch mee.... maar als ik lange dag heb gehad heb ik het ook. Dinsdag was ik naar school geweest half 7 van huis en half 8 er weer in, nou ik was misselijk en janken geen idee waarom en stoppen wilde ook niet, dus toen lekker in bed gekropen en gaan slapen was het enig dat hielp!!!!

Sweety hoe was je 21 weken echo!! meid al over de helft, wat gaat het snel!!!!!

Weekee voel je je n og steeds beter???

Wij hadden woensdag de laatste echo, we zagen ons spruitje alle kanten op bewegen!!! Zo leuk om te zien, was ook een goed teken zei de vk, en het maagje was gevuld ook dat was een goed teken. T is echt een wonder hoor!!!! En moest me nu geen zorgen meer maken zei ze!!!!
Nou helemaal blij als een stuiterbal stonden we weer buiten!!!!

Jullie nog leuke plannen voor tweekend.
Wij gaan naar drachten en slapen daar een nachtje, bij marco's broer dus gaat gezellig worden!!!!!! Maar nu eerst nog even aan de studie!!!!

Fijn weekend allemaal!!!
Marieke
13w3d zwanger

Daar ben ik ook weer eens.

Edith: Het viel mij ook zwaar om aan te geven dat ik niet meer hele dagen kon werken. ik had al veel eerder last, maar ik was ook bang dat ze het niet zouden begrijpen. Toch heb ik na die harde buiken toch ECHT voor mezelf gekozen. En dat moet jij ook doen hoor! Je gaat het echt geen 8 (nu inmiddels 7 denk ik lol) weken volhouden met pijn in je rug. bovendien ben je dan kapot tegen de tijd dat je met verlof gaat...dat moet je niet willen.

Bianca: wat een leuke kleur appeltjesgroen. helemaal omdat je dan het hele huis in een kleur hebt. En wat ben ik jaloers zeg...curacao....pfff. Ik weet zeker dat je daar HEERLIJK van gaat genieten.

Loth: wat een prachtige foto's. jullie zagen er mooi uit. Wel vervelend dat jullie nu niet kunnen klussen ivm je rug. Ik hoop dat dat snel weer over is. OIf dat ze in ieder geval de oorzaak kunnen vinden.

Russel: hoe gaat het met je? Voel je je alweer wat beter? Beetje rare reactie van je ha hoor. Maar goed een buikgriep is altijd vervelend.

Marieke: wat leuk dat je je eerste positiemode hebt gekocht!! Is leuk he? Fijn dat je je nu wat minder moe voelt. Ach en je moet maar zo denken, als je niet zwanger was geweest, was je ook moe geweest van een hele dag school. het is nu alleen even iets erger.

Sweety: Hoe was je 21 weken echo?????

Hier alles prima...pff morgen alweer 30 weken!!!! Ik vind het steeds spannender!   Gisteravond weer ff een harde buik..gewoon terwijl ik bed lag. beetje vreemd, maar goed zal wel goed komen.
Ik werk nog steeds halve dagen en dat bevalt me prima zo. Gisteren was ik om 13 uur vrij en dan toch lig ik om 15 uur weer ff een tukkie te doen hoor. gewoon moe. Gek hoe dat in de laatste 3 maanden ineens weer terug lijkt te komen, die moeheid.

Hier verder niet echt plannen voor het weekend. Gewoon een beetje aanrommelen in huis. ik wil nu toch echt langzamerhand de boel "klaar" hebben. We hebben nog wat kleine dingetjes te doen, dus dat ga ik maar even doen.

Ik heb van de week zo'n schattig roze luierpakje gekocht bij de HEMA. Dat wil ik haar als eerste aandoen...zooooo schattig.

Nou, ik zal weer eens even wat gaan poetsen. tot snel!

hoi hoi,

Sweety: Hoe was je echo meid? Hebben jullie je kunnen inhouden door niet te vragen wat het gaat worden? Ik heb telkens gezegd dat ik het niet wil weten maar begin wel steeds meer te twijfelen. Maar goed zover is het nog lang niet. Eerst maar eens de echo van maandag afwachten.

Weekee: Meid al 30 weken. Wat gaat het snel zeg. Dat betekend nog 10 weken en dan ben ik jarig haha!!! Kan me voorstellen dat je nu alles zo langzamerhand wel klaar wil hebben. Gewoon ook een rustig gevoel hebben dat je niks meet hoeft te doen.

Marieke: Hebben jullie geen 20 weken echo? Of hebben jullie daar bewust niet voor gekozen? Kan me voorstellen hoor dat je na zo'n lange dag het even niet meer zag zitten. Het is ook niet niks natuurlijk en de studie en het reizen vroeg uit bed nou petje af hoor.

Hier eigenlijk alles nog steeds goed. Heb iets last onder in mijn rug als ik een dag heb gewerkt en ben erg moe. Verder gaat het goed. Ben niet meer misselijk geweest dus dat scheelte al een heleboel. Wij gaan het weekend lekker op visite bij vrienden. Ga morgen lekker een appeltaart bakken en het huis schoonmaken. Vanavond nog even werken en dan lekker drie dagen vrij. Maandag hebben we weer een echo en als dat goed is wordt ik ontslagen uit het ziekenhuis en kan ik met de 12 weken gewoon naar de echoscopist.

nou meiden prettig weekend en jullie horen van me.

Groetjes Russell

haaaaaaaaaaaaaaiiiiii

Alles was prima inorde!!! gewoonweg ge-wel-dig!!! zoooooo leuk he zon kindje in je buik alles doet het en beweegt en zit erop en aan. en we weten dus lekker niet wat het gaat worden, ik denk het wel te weten maar ja zeker doe ik het dus niet!dus blijft spannend!!
maar ik ben helemaal happydepeppy want alles was dus goed gelukkig!! alweer bijna 22 weken pfffffffffff miep miep!!! voel me prima, en gaat dus lekker!

kom volgende keer weer op iedereen reageren!!

liefssssss sweety

Hallo lieve meiden,

Bedankt   voor al jullie felicitatie en wensen die jullie mij en ons gegeven hebben erg lief van jullie!!!

Nou heb wel ff moeten teruglezen en ik hoop dat ik alles heb onthouden!!!

Marieke,wat leuk dat je echo weer super was ja een wonder blijft het hé meid en nu maar lekker shoppen en leuke positiemode kopen echt leuk om te doen!!! En misschien ook lieve kleine kleertjes super meid geniet ervan!!

En Russel geloof dat het nu wat beter met je ging of niet nou fijn hoor ja sommige meiden hebben nu éénmaal erg veel last van misselijkheid en de moeheid de eerste 3mndjes!!! Succes alvast met je volgende echo!!

Sweety, meid wat leuk dat je echo zo goed was weer een opluchting hé!!! Ja gaat ook hard vindt je het ook zo snel gaan nu erg snel gaat het maar lekker genieten meid!!! Hoe is het met Justin gaat die ook zo snel groot worden ze kunnen steeds meer het is echt genieten hoor!!!

Edith hoe gaat die meis hoop goed en dat je geen naar nieuws meer hebt!!! En Rustig aan hoor met je werk anders maar minder uren werken!!!

Weekee, leuk dat je hier nog ff komt en alweer 30 wkjes gaat hard nu hé!!! Heel goed dat je grenzen hebt aangegeven op het werk werk komt nu echt op de tweede plaats zeker als je zwanger bent!!!
Geniet van jelaatste loodjes en alle voorbereidingen voor de bevalling. Het blijft een spannende tijd!!!

Loth, wat was je mooi op jullie bruiloft, ook zo genoten van die dag super gevoel was dat hé!!! Weet er alles van het is echt de mooiste dag van je leven moet ik wel zeggen.Nu hoop ik dat je niet lang meer hoeft te wachten met klussen en dat je rug snel weer beter is succes!!!

Hoi Petra hoe gaat die bij jouw al weer helemaal herstelt van alles???
En loopt je cyclus nu wel weer goed??? Succes mocht je aan het klussen zijn!!!

Geloof dat ik nu iedereen heb gehad anders sorry meiden!!!

Nou als kersverse frau Schreurs kom ik ff een korte samenvatting geven van onze huwelijksdag!!!
Het begon al heel vroeg afgelopen vrijdag moest om 5.30 opstaan want ik moest om 6.45 bij de kapper zijn voor mijn haren en make-up!!! Nou dat werd een hele mooi kapsel met bloemen en pareltjes erin en natuurlijkeen kleine sluier, voelde me echt een prinsesje!!!! Toen werd ik opgehaalt door mijn a.s. man hij was helemaal onder de indruk van mijn jurk en alles zo lief en ons meisje was ook een klein prinsesje!!!
Toen naar de stadhuis te Gennep waar we voor de wet gingen trouwen het was een bijzondere plechtigheid erg mooi gezegt alles en we hebben ook flink gelachen om ons meisje die ook de show steelde!!! Daarna foto's maken ja jullie willen al graag wat zien maar ja dat duurt nog ff misschien dat ik via hyves wat kan doen maar dat duurt ook ff weet ook niet of en hoe ik dat hier moet plaatsen!!!
Daarna om 13.30 het kerkelijkhuwelijk wat ook erg mooi en bijzonder was en toen waren we ook echt getrouwd!!! Toen naar de feestzaal waar er werd geproost op ons en kregen we onze eerste kado's!!!
Lekker gegeten en toen kwam de receptie die ook erg leuk en gezellig was en om 20.30 begon onze Feestavond en die was ook erg leuk en heel gezellig met als hoogtepunt onze openingsdans ja daar hebben we hard voor geoefend en dat ging allemaal goed ondanks dat mijn man erg zenuwachtig daar voor was!!! Al met al een dag om nooit meer te vergeten!!! Het was onze mooiste dag van ons leven en we hebben er erg van genoten!!! Morgen gaan we met ons gezinnetje één weekje op vakantie naar een vakantiehuis in de Moezel hier in Duitsland lekker genieten van elkaar en ons gezinnetje naar al het regelen van onze bruiloft en huwelijksdag lekker ff niks doen!!!

Wil jullie allemaal veel succes met alles wensen en tot snel weer!!!

Liefs Sandy 24 wk

Terug
Bovenaan