one2bemums 3 !!!

Hoi meiden!

Ik moet even van me afschrijven hoor.
Vandaag moet ik ongi worden, vanochtend test gedaan en er verscheen een heeeeel licht lijntje dat je alleen bij daglicht echt zag. Natuurlijk niet nog meer testen in huis dus nu ben ik helemaal van de rel. Zal het wel of toch niet. Ik weet het een lijntje is een lijntje   maar hij was zooooo licht. Maar mijn lichaam voelt eerder aan alsof ik ongi ga worden dan dat ik zwanger ben. Aaaaaaaaaah morgen maar nog een test halen.
Duimen jullie mee?

Liefs Loth

Russel: Fijn dat je je weer beter voelt..afgezien van je rug dan. Is de appeltaart goed gelukt?

Frau Schreurs:   hihihi, van harte gefeliciteerd. Jullie dag klonk inderdaad als een perfecte dag en ik ben blij dat jullie er zo van hebben genoten. Nu lekker genieten van de "honeymoon".

Loth: oei, ik zou liegen als ik niet blij voor je zou zijn als je toch zwanger bent. ik weet dat het op het moment niet zo handig is met je rug etc...maar mocht je wel zwanger zijn, dan zijn daar wel oplossingen voor te vinden...toch?   laat je het snel even weten. Ik ben nu erg benieuwd!

Hier gaat alles nog steeds goed. Ik ben dit weekend weer lekker aan het shoppen geweest. Af ent oe even wat dingetjes halen he...das handig. ik hoef nu niet zoveel meer gelukkig. En ook heb ik echt last van nesteldrang, want ik ben aan het opruimen en ik vind het heerlijk! Ik vind het zo raar, ik heb zo'n trots en euforisch gevoel dit weekend. En ik ben maar druk met schoonmaken ahaha, gek toch? Ach beter zo, dan wat ik een paar weken geleden had.

Gek hoe het hier soms heel druk is en soms heel rustig. Laten jullie snel horen hoe het met jullie is?

Oh ja! We hebben vandaag de "tekst" voor ons geboortekaartje opgestuurd. Nu krijgen we binnen een week een leesproef. Ik ben zoooooo benieuwd!

Daar ben ik weer,

We moesten nog boodschappen halen dus meteen een test meegenomen (lang leve de koopzondagen!) een clear bleu dit keer en jahoor overduidelijk ZWANGER!!!!!! Heel onwerkelijk nog hoor heb ook echt van die ongi krampen en op wat misselijk na voel ik me ook niet echt zwanger.
Gelukkig hebben foto's van mijn rug vorige week uitgewezen dat er niets ernstigs met mijn rug is en dat een behandeling bij de fisio mijn klachten moet verminderen. Dus we zijn hier he;emaal happy, hebben met z'n 2en staan huilen. We hebben er in totaal 7 rondes over gedaan en we hadden deze maand niet echt verwacht....

Liefs Loth

Wat!? Yaay! Geweldig!!! Van haret gefeliciteerd meid. jullie allebei trouwens. Wat een geweldig nieuws! Ik snap dat het je een beetje overdondert, maar geniet er vooral van!!!

Hallo!!!!!

loth!!!! ahhhhhh geweldig!!!!!! Super en gelukkkig geen probleem met je rug!!! Heerlijk meid gefeliciteerd!! Mooi huwelijkscadeau!!!!

weekee haha moet echt om je lachen!! hihi heerlijk toch straks lekker je huis helemaal opgeruimd!!!! Fijn joh dat je je   wat beter voelt!!!!!

Sweety fijn dat je echo goed was, en alweer 22 weken pfff gaat hard man!!!!

Petra hoe gaat het nu met jou??? voel je je weer wat beter???

Sandy!!
gelfeliciteerd met je trouwdag. Klinkt heerlijk. Blij dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad!!! nu lekker genieten van je honeymoon!!!!

Russell fijn joh dat je je weer wat beter voelt..... zal een opluchting zijn.....en morgen echo!!! leuk, spannend????
wij hebben wel 20 wkeen echo hoor, moet morgen even afspraak maken.... nee leuk man weer even naar ons spruitje gluren....

Wij hebben heerlijk wekeend gehad. naar mn zwager en schoonzus geweest in drachten. daar nachtje geslapen was helemaal leuk, vandaag lekker rustig dagje samen. en morgen weer aan t werk en studie...

groetjes, allemaal!!!!

Heey meiden,

Nou ja zeg wat een goed nieuws hier allemaal zeg.

Loth: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Marieke: Mooi dat je echo goed was erg bijzonder he om dat weer te zien.

Sandy: Volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd dus bij deze.

Sweety: Spannend meid. Al weer 22 weekjes gaat echt snel.

Weekee: Mooi he die nesteldrang lekker alles op zijn plek maken enzo kan ik ook wel naar uit kijken hoor.

Nou ik heb vandaag weer een echo gehad en alles was goed ben 9 weken en 1 dag. Wat een verschil met drie weken gelden ongeloofelijk. Heb 22 oktober de 12 weken echo. Ik vond het een hele bijzondere ervaring. Gewoon al armpjes en beentjes en het bewoog ook nog echt helemaal super.

Nou meiden ga eerst weer stoppen.

Groetjes Russell

NOD :

Petra  ???  na mk, cyclus 28 dagen

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e ronde uitgeteld  2 april 2009  
Linda, 7e ronde, 1kindje, uitgeteld op 8 april 2009
Russell, 2e ronde met clomid, 1e kindje uitgeteld 2 mei 2009

verloskundigen bezoek
Weekee: 16 sept (6e keer)  
Marieke: 17 sept (1e keer)
Edith: 17 sept (6de keer, 26wk)
                  8 okt       (7de keer,29wk)
Bianca: 1 oktober (3e bezoek)
Russell 14 oktober (2e bezoek)