one2bemums 3 !!!

Hi Ladies!
Daar ben ik ook weer eens!

Sandy, fijn dat alles in orde is met de baby! Dat is dubbel genieten op jullie trouwdag! Was je proefkapsel en make-up mooi geworden? Alvast heel veel plezier met jullie vrijgezellendag, laat het maar lekker over je heen komen!

Russell, balen dat je je zo slecht voelt zeg! Ik hoop dat de huisarts je iets heeft kunnen geven voor de misselijkheid en dat het snel helpt! Hoe hadden jullie ouders gereageerd op het blijde nieuws?!

Sweety, fijn dat Loth zo'n mooie dag heeft gehad! Ik hoop dat ze zich snel weer komt melden hier, liefs met goed nieuws natuurlijk! Ben je weer een beetje bijgekomen van je drukke week? Heb je de 20weken-echo al gehad?

Bianca, fijn dat de energieke periode is aangebroken! Had je genoten van je weekendje zonder man? ;-)

Petra, hèhè eindelijk zijn de rode duivels er dan toch! Fijn dat het toch nog spontaan op gang gekomen is! Laten we hopen dat je lijf nu weer weet wat de bedoeling is en dat je deze ronde lekker zwanger wordt!

Marieke, super dat jullie z'n fijne vakantie hebben gehad! Je moest ook wel even wat energie opbouwen voor de opleiding, zo te lezen hè! Pittig hoor, hoop dat de treinen wel beter gaan meewerken! Jullie kleintje doet het in ieder geval goed, dat is het belangrijkste! Hoe was het bij de tandarts?

Weekee, goed geregeld meid! Kan me voorstellen dat er een hele druk van je afvalt nu! Ze deden dus niet moeilijk op je werk neem ik aan? Ik vind het best moeilijk om bespreekbaar te maken...heb de laatste weken steeds meer last van m'n rug en bekken en wil eigenlijk aangeven dat ik bepaalde werkzaamheden niet meer kan/wil doen. Maar ben zo "bang" dat ze er geen begrip voor hebben of me niet serieus nemen...Zal de moed eerdaags toch maar eens bij elkaar rapen, want ik ga het zo geen weken meer volhouden en moet er nog 8 werken!

Meiden, allemaal bedankt voor jullie medeleven bij het overlijden van m'n oma. Afgelopen maandag was de uitvaart, ging allemaal prima. Neven en nichten gezien die ik al zeker 10 jaar niet gezien had, dus dat was wel even leuk. Zowel heen als terug steeds file gehad en dus bijna 8 uur in de auto gezeten, misschien dat ik daardoor nu ook zo'n last van m'n bekken heb :-(
Vanavond weer op controle geweest bij m'n vriendin-vk en alles was weer prima in orde! De kleine is flink betast, eerst de stagiaire, toen de vk, Bente moest natuurlijk ook voelen en toen nog m'n moeder. Zij wilde zo graag weten hoe je nu kon voelen waar bijv. het hoofdje lag. De kleine lag dwars, met het hoofdje aan de bovenkant en die was dus heel goed te voelen, erg grappig!
Nou meiden, ik ben weer bij, tot snel maar weer!
Liefs, Edith
26 weken.

Hoi hoi,

Zo is het hier rustig en zo is het weer druk hier.
Er is geen touw aan vast te knopen.

Ik heb echt even geen energie om iedereen te beantwoorden.
Maar volgens mij wilden er een paar weten of we al ideeen hadden wat betreft de kinderkamer.
We gaan de hele kamer laten stucen en daarna witten en de kozijnen en houtwerk appeltjesgroen schilderen.
Zo hebben we de kamer van ons zoontje ook gedaan. Dan hebben we 1 geheel in het huis.
Als blijkt dat we een meisje krijgen gaan we de kamer  met de accessoires en aankleding wat meisjesachtiger maken.

Ik heb ook goed nieuws.
We hebben vandaag onze VAKANTIE geboekt.
Yeah joepie jee.
We gaan van 3 tot en met 20 november naar curacao.
OOoooohhhhh echt heerlijk ik heb er echt nu al heel veel zin in.
Lekker een beetje op het strand hangen met de kleine en genieten van het geweldige weer.
En uiteraard dolfijn zwemmen.
Nou jullie horen/lezen denk ik wel hoe blij ik ben.

Alles goed hier.
Ik had vandaag echt het idee dat mijn buik al een opstakel begint te worden.
Niet heel heftig, maar met bukken en knielen moet ik nu mijn benen wijd houden anders zit mijn buik in de weg.

Groetjes Bianca

Hoi meiden

Hier weer eens een berichtje van mij! Getrouwd en wel hahaha! Het was een prachtige dag. Mooi weer en alles verliep zoals we het gepland hadden. Als het lukt zet ik zo wel even een foto van ons hier neer. (als ik nog weet hoe het moet hahaha)
Ik heb even bewust afstand gehouden niet alleen hadden we het giga druk met de bruiloft maar ook hebben we te horen gekregen dat net nu we weer voor een kindje wilde gaan we nog even moesten wachten. Ik heb namelijk mega last van mijn rug en voordat duidelijk is wat er nu precies mis is raad de fisio zwanger worden af. Niet om dat me rug dat niet aankan maar i.v.m met rotgenfoto's en eventueel mri scan. ALs ik dat heb gehad en er kan een behandeling gestart worden mogen we er weer voor gaan. Van de week foto's gemaakt dus hoop dat daar wat uitkomt des te sneller mogen ook wij weer aan de klus! Heb het er erg moeilijk meegehad vooral omdat ik mijn omgeving de een na de ander (al dan niet gepland) zwanger word. Maar ja onze tijd komt ook en mijn rug is toch ook  wel erg belangrijk!

Nou dat was weer ens een heel ego verhaal over mij sorry hoor!
Ik las bij jullie ook allemaal leuke maar ook minder leuke dingen.
Edith haar oma overleden nog gecondoleerd meid.
Sandy ook bijna trouwen? of ben je ondertussen al getrouwd?
En ik weet even niet meer wie maar ik zag nog mooie echo's voorbij komen, een vakantie naar curacou (schrijf je dat zo?! geen idee) maar ik ben jaloers!!!!!
En iemand heel erg misselijk? Vervelend zeg hoop dat je je snel weer beter voelt. (of loop ik alweer achter de fieten aan nu in dat geval sorry!)

Ik ga even voor die foto kijken
Liefs Loth

quote: Loth reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-09-2008 21:35:45'));

En anders kijken jullie maar even op mijn hyves daar staan de foto's duidelijker en nog wat meer. Wel zoeken op bibische kapitein nu he? hahaha

Hoi meiden,

Nou even weer een berichtje van mij.
Ik ben bij de ha geweest en die wou niks geven voor de misselijkheid omdat er niets voor was zei hij... Nou ja zal wel. Heb thuis ff flink een potje gejankt ik voelde me zo machteloos. Volgende dag de vk maar gebeld. Deze is langs geweest en heeft een recept voorgeschreven wat meestal door de meeste ha wel wordt voorgeschreven bij misselijkheid en braken. Ik moest opok urine na laten kijken ivm uitdrogen. Ik braakte zoveel die dagen ik kon nog geen glas water binnen houden. Mijn moeder dacht dat ik ook wel eens buikgriep kon hebben want had een hoog rode kleur en heel erg koud terwijl ik warm aanvoelde. Gaat hier ook erg rond hoorde ik. Nou ja in ieder geval de medicijnen gehaald en direct een gebruikt. Binnne twee uur voelde ik mij herboren wat een opluchting zeg. Alleen begon sávonds de elende opnieuw weer misselijk en braken.
De volgende dag werd ik wakker en was het net of er nooit wat aan de hand was geweest. Ben als een idioot aan het schoonmaken geweest en even een rondje fietsen in de frisse lucht. S'middags nog wel weer gebraakt en toen ging het ook weer wat minder. Maar wel weer een zetpil genomen en toen lekker op bed. Ik denk dat ik  een combinatie  van zwangerschapsmisselijkheid en buikgriep heb gehad.Moet morgen nog even opnieuw urine inleveren omdat ik wel een vochttekort had. Als dit morgen nog zo is wordt ik opgenomen voor een infuus maar daar gaan we niet van uit.  Ik voel me vandaag nog weer beter dan gisteren. Ik doe het nog wel even rustig aan. Ben in deze paar dagen 5 kilo afgevallen en voel me nog een beetje slapjes maar ik hoop dat het vanaf nu beter gaat.

De opa's en oma's waren allemaal dol enthousiast. Nu is iedereen wel een beetje ongerust over mij. Vooral mijn vriend die vindt het allemaal maar niks dat ik zo ziek ben.

Nou meiden de volgende keer lees ik even bij en reageer ik even op jullie.

Groetjes Russell

Goedemorgen allemaal!!!!

Voordat ik aan de slag ga vandaag eerst maar even hier bijkletsen en lezen!!
de vakantie zit er echt weer op en t normale leven begint vandaag weer!!
Vorige week nog van alles en nog wat gedaan dus wel gespeikt bij jullie maar niet geschreven....

russell fijn dat je van de vk wel wat hebt gekregen. Gek dat de ha niets wilde doen, zoveel afvallen lijkt me ook niet goed......
Ik hoop dat het goed werkt en je je nu wat beter gaat voelen. Hoever ben je nu??

Weekee goed he halve dagen werken!! Fijn dat je je er eens tuk beter bij voelt!!!

Petra hoe voel je je nu??? Wel leker dat je er nu weer voor kan gaan!!
Ik hoop dat je cyclus nu klaar is met in de war zijn!!

Edith fij dat het met jullie kleintje zo goed gaat!!

Loth gefeliciteerd met je trouwdag!! je zag er prachtig uit!!!
Leuk dat je weer even langskomt!!!
Vervelend van je rug!!! Hoop dat  het snel beter gaat!!

Hier gaat het goed. kan merken dat ik nu 12 weken ben de vermoeidheid gaat wat beter en de misselijkheid ook!! laatste dagen was ik drukker, merk dat ik dan wel weer sneller ergens last van krijg, dus ben beniuewd hoe het deze week gaat als ik weer aan het werk ga!! morgen weer naar school en vandaag dus aan de studie!!

het weekend hebben we even geshopt voor positiekleding, kan mn eigen broeken echtniet meer aan, deden zo zeer ik dacht nou dit zal ook niet de bedoeling zijn!!

en nu dus leren!! tot laters!!

O ja de tanadrts heeft zich op mij niet echt kunnen uitleven haha had niks, manlief moest wel terugkomen, dus die was de pineut!!
En woensdag hebben we voorlopig de laatste echo!! wel spannend toch weer!!!!

groetjes!!!!

Terug
Bovenaan