one2bemums 3 !!!

Hoi hoi,

Nou hier ben ik dan weer eens.
Drukke tijden gehad hier.

Edith, gecondoleerd met het verlies van je oma.
Ook al had je geen goede band met je oma het blijft wel feit dat er een stukje van je jeugd en familie wegvalt. Wat je als zeer onprettig kan ervaren.

Weekee, wat fijn dat je je nu weer een stuk beter voelt.
Ik kan me voorstellen dat je niet gelukkig wordt als je hormonen zo'n loopje met je nemen.

Russell, ik leef heel erg met je mee hoor.
Die misselijkheid is zeer zeker niet leuk om mee te maken maar gelukkig voor een goed doel.

Sweety, ja kan me voorstellen dat je  nu even onderuit gezakt op de bank wil gaan hangen.

Petra, hoest meid.
Al enige uitzicht op de rode duivels of nog helemaal niks.

Marieke, ik hoop dat het met jou ook nog steeds goed verloopt, maar we zien je volgende week vanzelf wel verschijnen.

Sandy, wat fijn dat je weer een goede echo hebt gehad.
Kan me voorstellen dat je je druk maakt om je vrijgezellenfeestje, maar mijn advies is dat je ervan moet genieten. Ikzelf kijk terug op een heel leuk en gezellig feestje.

Nou met mij gaat het allemaal goed.
Ben niet meer zo extreem moe meer.
We gaan nu dus ook het kamertje in orde maken, aangezien ik nu kan helpen en ik niet weer hoe ik me over 3 maanden voel.
Nu kunnen we het nog samen doen anders moet mijn man alles alleen doen en dat vind ik ook niet leuk.
Ik begin al echt zwanger te lijken voor de buitenwereld.

Nou een heel verhaal en ik zal vast iets of iemand   vergeten zijn, sorry daarvoor hou het maar op zwangerschapsdementie.

Ik zal er morgen wel weer zijn, want manlief is zondag en maandag naar een beurs in duitsland. Heb het rijk en zoonlief voor me alleen.

Tot gauw weer.

Groetjes Bianca

hoi meiden,

Heb geen 2 schermen open dus ik doe het even zo. Ben vandaag thuis want ik ben ziek, hoest me een breuk en heb koorts. Niet echt leuk dus, hopelijk kan ik morgen weer aan het werk.

Zie dat het met jullie allemaal wel goed gaat op een paar kwaaltjes na, hou zo vol. Edith nog gecondoleerd met het verlies van je oma. Ik lees nog altijd met jullie mee maar ik heb niet zoveel meer te melden. Het is hier nog steeds hetzelfde, niets dus. Ik zit van daag op 80 dagen en heb ook nergens meer last van. Zo af en toe heb ik steken in mijn zij maar dat heb ik al 11 weken dus denk dat dat wel niets zal zijn. Over 2 weken mag ik naar de gyn en ik hoop zo dat alles goed is. Begin er nl een beetje aan te twijfelen. Moet nog maar weer even geduld hebben.

Ik kom zo af en toe nog wel even aanwaaien, hopelijk kan ik snel weer met jullie meekletsen. Alle meiden heel veel succes en zet hem op.

Knuffel petra.

Hoi meiden,

Toch nog even een berichtje van mij. Voelde gisteravond al iets rommelen en ja hoor vandaag ben ik ongi geworden. Ben er erg blij mee want nu weet ik dat het wel vanzelf komt. Heeft even geduurd maar het is er, hopelijk krijg ik het nu snel op regel en duurd het niet weer 11 weken. Heb wel veel buikpijn maar dat is niet erg, ik ben blij.

Knuffel petra.  

Hoi hoi,

YEEEAAAHHHH, voor zover je blij kan zijn met de rode duivels, maar ik ben blij   voor je.
Eindelijk zijn ze er weer en kun je weer met een schone lei beginnen.
Het nadeel is dat je nu dus echt niet weet wanneer je je eisprong kunt verwachten.

Jeetje wat is het hier de afgelopen dagen rustig zeg.
Onze computer was stuk en ik dacht ik trek er een uurtje voor uit om te gaan lezen, maar dat is helemaal niet nodig.

Met mij gaat het helemaal goed hoor.
Ben van mijn vermoeidheid af en heb weer meer energie voor mijn zoontje.
Vandaag begon hij erover dat hij een zusje wou hebben en dat ze floortje moest gaan heten.
Grappig dat hij er op z'n eigen manier toch mee bezig is.

Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat.
Weekee, hoever ben je nu al, het begint toch wel aardig op te schieten denk ik zo.

Groetjes Bianca

Joehoe!!!
Ben ik weer!!!!!!
Terug van vakantie!!!!!!

Hoe is het met jullie allemaal???
Ik ga een even kijken......

Bianca fijn dat het beter met je gaat!!!! wat lief van je zoontje!!! gaat dan toch ook wat om in zo'n koppie he!!!! En kamertje on orde maken Leuk!!!!!! Al een beetje in je hoofd hoe je dat wilt????

Petra, nooit leuk om ongi te worden, maar kan me voorstellen dat je nu heel opgelucht bent!!!! op naar de volgende ronde meid, we gaan allemaal hard voor je duimen!!!!

Sweety kan me voorstellen dat je moe bent!!! Gaat het nu wat beter?? Dus was leuk bij Loth????
Jij gaat ook alweer hard!!!!! Je zit zo weer op de helft!!!

Russell, he meid naar dat je je zo misselijk voelt!!! Je weet waarvoor tis maar je kan je ook echt zo rot voelen. !! Ik hoefde niet over te geven, maar misselijk is niet fijn!!!!
Doe lekker rustig aan en laat je lekker verwennen!!!! Wel fijn dat je echo goed was!!!!

Sandy bij jou gaat het ook hard!!!! 22 weken alweer, fijn dat alles goed gaat!!!!

Edith gecondoleerd met je oma en idd hoop dat je nu voorlopig geen begrafenissen meer hebt.....En jij schiet ook echt al op!!!!!.... Fijn dat het goed gaat!!!!

Weekee fijn meid dat het beter gaat!!!! Doe rustig aan!!!

Nou hoop dat ik niemand ben vergeten!!!!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!!!!! Lekker uitgerust en van het eiland genoten en ook nog mooi weer gehad!!!!! Vooral de laatste week, en gewoon lekker genoten met zn tweeen!!
maandag zijn we terug gekomen!!
Gister meteen naar school. 6.45 uur zat ik in de treinnaar amsterdam, nieuwe schooltas mee haha t was echt spannend. ik was er misselijk van   s ochtends, dacht echt waar begin ik aan!!!! Kan ik het wel!!!   Noudat viel allemaal wel mee. he t was echt heel leuk en je hebt nu je boeken en al wat lessen gehad, we dadden typen, nederlands anatomie en medische terminologie. echt leuk, en genoeg om te leren voor volgende week haha terug zaten we in amsterdam in de trein, was er een pookje kapot dus de trein reed niet en zijn we met de stopterien naar amersfoort terug gegaan duurde natuurlijk veel langer, maar ja uiteindelijk was ik om 19.15 thuis
helamaal totaol loss!!! super moe en dus weer miselijk!!! En de kachel was stuk dus koud in huis, dus mijn arme manlief was de pineiut want ik was onredelijk en chagarijning en blij toen ik in bed lag!!!

vanmorgen naar de vk, weer zenuwachtig!!! maar een prachtig hartje horen kloppen!!!! Ben nu 12 week en 1 dag, dus echt helemaal blij, nu kunnen we t ook gaan vertellen.... Volgende week hebben we de 12 weken echo nog, dan zijn we 13 weken.
Maar dat hartje vanmorgen heerlijk was dat!! en ze zei dat de barmoeder ook al goed gegroeid was, dat voel ik ook wel aanmn kleren. mn eigen broekn passen niet meer, heb   nu nog een rokje en jurkje wat ik aan kan dus vrijdag gaan we even shoppen.... samen met manlief, nu al zin in!!!

Nu vanmiddaag nog naar de tandarts bleh!!!! en vanavond even langs mn ouders en verder genieten van de zwangerschap en o ja leren vandaag mn latijnse namen van de medische terminologie!!! haha

Groetjes, marieke

Hoi meiden,

Marieke: fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad. en natuurlijk om het hartje te horen.

Petra: Nou meid  ik ga ook voor je duimen dat je maar gauw zwanger mag worden.

Sweety: Leuk he zo'n bruiloft. Wij hadden ook een bruiloft vrijdag alleen sávonds erg leuk allemaal.

Bianca: Heerlijk het rijk voor jezelf. en wat leuk dat je zoontje er zo mee bezig is.

Nou hier gaat het niet zo goed. Ik heb vanmiddag een afspraak bij de ha. Ben echt ziek van de misselijkheid. Kan niks geen eten naar binnen krijgen en doe niks anders dan overgeven terwijl er niks komt... Ik kan niet echt zeggen dat ik zo geniet en wil dit niet langer. Ik wil kijken of ik iets kan krijgen tegen de misselijkheid want dit hou ik niet vol. Voel me erg lusteloos en lig bijna de gehele dag op bed. Ben in een paar dagen tijd 5 kilo afgevallen. Ik hoop dat ik er vandaag wat voor ga krijgen en dat het maar gauw beter mag worden.

sorry voor dit klaagberichtje hoor maar ik weet het gewoon even niet meer.

Groetjes Russell

Sweety: hai wat leuk dat Loth haar bruiloft is geweest. Was vast een prachtige dag. Was het nou de eerste keer dat jullie elkaar ontmoeten? En pff 20 weken alweer, wat gaat de tijd snel! Wel rustig aan doen he?

Bianca; het is heel verstandig om nu al aan de slag te gaan in het kamertje. wat je af hebt is af toch? En net zoals je zegt...wie weet hoe jij er over een paar weken bijloopt.

Petra: yaaay! Hoewel het je veel pijn doet, ben ik toch erg blij voor je. Hopelijk laat de volgende menstruatie niet zo lang op zuich wachten. Maar het begin is er!!

Marieke: bedankt voor je mail...ik reageer vanavond ff terug. Klinkt als een hele uitdaging die nieuwe opleiding van je. maar wel balen van die treinen...pfff. kun je dus niet van op aan. Succes met leren vandaag! Enne...hoe was het bij de tandarts?

Russel: Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. dit is natuurlijk niet prettig meer.

Nou hier gaat nu alles weer prima. Misschien zelfs beter dan hiervoor. Zondag heb ik erg veel last van harde buiken gehad....geen goed teken dus. Bovendien had ik een te hoge bloeddruk, waardoor mijn lever zichzelf oppompte en ervoor zorgde dat ik enorme krampen had (tot in mijn rug door au au au).
Maandag naar het werk en toch maar aangegeven dat ik geen hele dagen meer kan werken (ik werk 9 uur op een dag!) en ik was gewoon kapot wanneer ik 'savonds thuiskwam en moest ook de volgende dag nog bijkomen. wat een pijn in de rug en mijn rechterebeen en -bil. Dus ik werk per direct halve dagen en er valt een last van mijn schouders.
Gisteren nog voor controle naar de vk geweest. Hartje klopte nog prima en de baby was lekker aan het bewegen. Alles goed! Hoera.

Dus..nu ik halve dagen werrk, heb ik weer meer energie en kan ik de dagen wat beter en langer volbrengen. Ik voel me erg goed.

Ik zal vanavond weer eens even kijken of iemand is langsgeweest, want eht is idd erg rustig geweest hier.

Hoi meiden,

Bianca: lekker dat je nu niet meer zo moe bent. Kun je je energie lekker in het kamertje steken. Hebben jullie al een idee wat je gaat doen met het kamertje?

Weekee: lekker hoor halve dagen. Als het niet meer gaat moet je het ook niet doen. Nu kun je er een beetje van genieten en heb je geen pijn meer en dat is wel het belangrijkst.

Marieke: Lekker dat je er weer bent. Spannend hoor die opleiding, wel vervelend van de trein. Ben al blij dat ik het niet was, heb echt een hekel om met de trein te gaan. Sta nog liever in de file in mijn eigen auto dan dat ik in de trein zit, erg he. Leuk te lezen dat de vakantie goed was, op naar volgend jaar maar dan met zijn drietjes.

Russell: sterkte meid, het is heel vervelend zo misselijk te zijn. Denk wel aan jezelf en de baby. Ze hebben wel medicijnen tegen de misselijkheid, misschien kun je die krijgen. Hopelijk ben je er snel weer vanaf.

Hier is prima, ben best wel opgelucht voor zover dan. Heb vandaag knallende koppijn haha, hoord erbij he. Kan niet wachten om weer verder te gaan en hopelijk duurt het nu niet weer zolang want dan word ik echt knettergek. Kom snel weer aan.

Knuffel petra.

Terug
Bovenaan