one2bemums 3 !!!

Nou meiden, ik heb me voor niks druk gemaakt.
Alles is goed.
De verloskundige deed de doptone op mijn buik en we hoorde direct de hartslag van de baby.
Wat voelde ik me opgelucht zeg.

Nou kom vanavond wel weer even aanwaaien, maar wou dit graag even met jullie delen.

Groetjes Bianca

Oh nee, kom vanavond trouwens niet. We zijn vandaag 5 jaar getrouwd en gaan samen uiteten.

Hoi hoi,

Meld me heel even. Lees dat alles goed gaat met iedereen op wat misselijkheid na. Nog een zwangere erbij, loth gefeliciteerd!!!!! Sandy nog gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!! Hopelijk was het een dag om nooit te vergeten. Fijn bianca dat je het hartje hebt gehoord, kan me voorstellen dat je even zenuwachtig was. Gelukkig is alles goed. Nog een paar weekjes en dan is de eerste uitgeteld, spannend hoor. Hopelijk volg ik ook snel, maar moet nog even geduld hebben. Zit nu op dag16 van mijn cyclus en had vanmiddag een licht tweede streepje op mijn ovulatietest. Ben benieuwd, hopelijk duurd mijn cyclus niet weer zo lang. Ben het huis aan het schoonmaken en opruimen want om zes uur komt er iemand van de deutsche volksbank. Waarschijnlijk gaan we het huis bij hun in de verkoop gooien want we hebben bij eurobilien tot op heden nog geen kijkers gehad. Het huis staat inmiddels al 5 maanden te koop! Hopelijk wordt het wat want we willen nu echt graag terug naar nederland. Kom snel nog even aan maar moet nu verder. Veel over mezelf gekletst maar kom nog bij jullie terug.

Knuffel petra.

Hoi hoi!!!!

Bianca fijn joh!!!! dat allles goed was!! heerlijk als je dan weer het hartje hoort!!!
Enmne inderdaad wij zijn er voor leuke momenten maar ook voor de mindder leuke!! Dus helemaal goed van je!!! Blij dat je griep weer over is...

Petra leuk wat van je te horen!!!
Hoop dat deze bank jullie beter kunnen helpen met de verkoop van jullie huis, kan me voorstellen dat je dan ook wilt dat hety nu wat sneller gaat!!
En ik hoop ook echt dat je cyclus korter is en je ons snel achterna gaat!!!

weekee leuk het kaartje besteld!! Joepie!!!

Ik heb t idee dat de moeheid nu wat minder wordt. begin al te groeien, veel mensen zeggen al nou nou!!! haha.
Op school nog steeds leuk. Wel druk, maar leuk!!
En nu is t vijf uur dus naar huis. Klaar met werk voor vandaag!!!

Tot gauw weer!!
groetjes, marieke
14w1d

Hi dames!
Pffffff....sorry sorry sorry...kom er de laatste tijd niet meer aan toe om ff uitgebreid te reageren! Druk druk druk en 's avonds vaak erg moe. Maar wil natuurlijk toch snel ff Loth komen feliciteren met haar zwangerschap: Proficiat!!!
En sandy, van harte met jullie huwelijk, klinkt als een sprookjesdag!
Hier gaat alles prima, ben me druk aan het voorbereiden, want morgen vertrek ik met 2 ex-collega's naar Kijkduin voor een "weekendje even helemaal weg"! Na het weekend kom ik echt weer eens proberen om uitgebreid te reageren!
Liefs, Edith
28 weken 1 dag

Wat een rust hier!!! hahaha
ik dacht we zakken zo wel erg ver weg??

Hoe is het met iedereen??
Edith lekker weekendje gehad???
wel veel regen denk ik??
nou ja als je maar beetje bent uitgerust en plezier hebt gehad is t belangrijkste toch!!

Hier gaat ie goed!!!
Gister waren we bij mn ouders en daar staat op zolder de wieg waar mn moeder in heeft gelegen en ik ook. Wij willen m ook gaan gebruiken, alleen de bekleding was niet meer mooi dus dat moet er opnieuw in.. maar wel leuk, echt een schatje.
Vandaag dagje druk aan de studie en morgen weer dagje naar school.

Fijne week allemaal!!

Haha, ja ik dacht vandaag, laat ik ook maar weer eens kijken. We zijn nu ook bijna allemaal zwanger en hebben natuurlijk andere dingen te doen dan hier beppen. Maar toch altijd leuk om were te zien hoe het met iedereen gaat.

Wat leuk Marieke dat jullie dat wiegje ook willen gebruiken. Als je iemand hebt die er even andere bekleding in kan doen is dat probleem opgelost. Super!

Hier gaat alles zijn gangetje. Morgen weer naar de vk en dan zullen we wel weer horen hoe het gaat. Ze (ons beebje) is in ieder geval erg druk de laatste dagen. Maar dat is een goed teken natuurlijk hihi.

Nou, ik ga strakjes naar het werk en dan vanavond weer naar de zwangerschapsgym...we krijgen te horne over de kraamweek...ben benieuwd. Nou dames, tot snel!

Hoi dames,

Marieke: Wat leuk van die wieg. Mijn moeder heeft de wieg waar wij in gelegen hebben ook nog en die gaan wij ook gebruiken. Vindt dat toch wel speciaal op de een of andere manier.

Weekee: Ja meid je schiet al mooi op he. En de beeb krijgt natuurlijk steeds minder ruimte dus je zult het wel meer gaan voelen. He lang moet je nog werken?

Edith: Heb je lekker genoten van je weekendje weg?

Nou hier de eerste dag vandaag zonder misselijkheid en overgeven. Was sinds vorige week weer helemaal mis met name s'morgens kon ik niks binnenhouden. Nu vandaag is alles erin gebleven dus hoop dat het nu weer beter gaat.
We hebben gisteren even gekeken naar een babaykamer en een kinderwagen en hebben een optie genomen. Erg leuk allemaal.

Nou verder geen nieuws hier.

Groetjes Russell 10w en 1d

Hoi hoi,

Alles goed hier??

Edith, heb je een lekker weekend gehad??

Marieke, ik hoop dat je weer goed voorbereidt bent op een dagje school.

Weekee, leuk hoor. Je voorbereiden op de kraamweek.
Echt een supertijd moet dat worden hoor.

Russell, ik hoop dat het niet overgeven zo door blijft gaan.

Nou hier gaat het goed.
We hebben net het toekomstige babykamertje leeggehaald.
We MOESTEN.
Een vriend van ons is schilder en gaat het in zijn vrije tijd doen.
Nou belde hij vanmiddag naar mijn man om te vertellen dat hij morgen het kamertje komt schilderen.
Wij zijn dus als een gek aan het weggooien en opruimen geweest.
Nu is wel het kamertje al leeg.
We zijn nu lekker klaar terwijl we er al een hele tijd tegenaan aan het hikken waren.
Nu lekker laten schilderen en dan spulletjes erin en klaar.
Dan nog even wachten op de echo van 22 oktober en dan kan ik ook gordijnen bestellen en is alles eigenlijk al klaar.

Voor de rest gaat het met mij erg goed.
Heb eigenlijk helemaal nergens last van.
Word wel wat dikker, maarheb er nog geen last van.
Gisteren op kraamvisite geweest bij vriendin en mijn zoon vond de baby wel leuk (lag te slapen), maar na een uurtje wou hij naar huis want de baby was niet leuk. Hij lag alleen maar te slapen en zie dat hij er niet mee kon spelen.

Nou ik weer een heel verhaal geworden.

Tot gauw.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan