one2bemums 3 !!!

Sas, wat verschrikkelijk om te horen. Ik vind dat je zelf erg "positief" bent en dat vind ik erg knap. Het is namelijk niet niks. En natuurlijk weet je dat ook wel. Net wat je zegt..het is heel moeilijk om dan zwangere buiken te zien etc. Maar je weet ook dat het "goed" (klinkt zo raar) is dat het vruchtje zichzelf NU heeft afgestoten.

Je hebt gelijk, jullie hebben al een kind, jullie zijn weer zwanger geworden...helaas misgegaan, maar niets houd jullie tegen om nog een keer zwanger te raken. Ik hoop ook echt dat jullie ons snel weer met goed nieuws mogen verblijden.

Wel goed om te horen dat jullie wel een fijne vakantie hebben gehad. He klinkt even heel raar om nu zo over de vakantie te beginnen, maar het hoort erbij...toch? Hebben jullie mooi weer gehad?

Oh en Sas, blijf inderdaad asjeblieft langskomen. Niet alleen om petra te steunen, maar ook omdat we gewoon benieuwd zijn naar hoe het met je gaat. De meesten zijn nu toevallig zwanger, maar we zijn allemaal begonnen als vrouwen die graag (weer) zwanger willen worden....en daar hoor jij gewoon bij

*knuffel*

Hallo allemaal,

Oh sas, wat vind ik dit vervelend voor jullie.
Ik wil je even laten leven dat ik met je meeleef.
Je kan hier altijd je verhaal kwijt hoor.
Wij zijn hier voor de leuk en minder leuke verhalen.
Sterkte de komende tijd.

Edith, wat krijg je al een mooie ronde buik hoor.
Ja, mensen geven altijd opmerkingen zonder erbij na te denken.

Weekee, maak je niet al te druk om opmerkingen van andere mensen.
Als jij je maar goed blijft voelen is het toch goed.
Mijn schoonzusje heeft in haar hele zwangerschap geen zwangerschapskleding gekocht.
Ze had echt een minibuikje.
Nadeel ervan was dat niemand zag dat ze zwanger was en voordeel is dat je buik je niet in de weg gaat zitten.
Laat iedereen maar kletsen.

Het babykamertje is nog niet klaar.
Omdat het een paar dagen mooi weer is geweest heeft onze vriend buiten klusjes gedaan bij anderen (hij is schilder) en komt als het slecht weer is ons kamertje afmaken.
We hebben ook helemaal geen haast.
Het kamertje wordt helemaal wit en alle kozijnen en deuren van inbouwkast worden appeltjes groen, net als de kamer van ons zoontje, lekker neutraal.
Gisteren wezen winkelen en toen liep ik tegen een appeltjesgroen dekentje aan voor het ledikant.
Ik moest nog een kommode hebben.
Bij mijn zoontje zijn kamertje hadden we een inbouwkommode, maar voor deze kamer hebben we wel een kommode nodig, maar de kast en het bedje zijn white wash dus wou iets hebben wat erbij paste, maar geen 300 of 400 euro ging kosten.
Toen zag ik bijna precies dezelfde kleur kommode staan bij de prenatal voor 149 euro.
Helemaal geweldig. En ook nog een voetenplankje voor de kinderwagen gekocht voor ons zoontje.

Met mijn zwangerschap gaat het helemaal goed.
Heb nergens last van, behalve als ik druk ben geweest.

Spreek jullie gauw.

Groetjes Bianca

Hoi meiden,

Ben al een tijdje niet geweest maar hier ben ik even weer.

Sas: Meid ik wens je heel veel sterkte en idd we zijn er voor je dus gewoon blijven komen hoor.

Weekee: Mjn vriendin had ook bijna geen buikje en toch een gezonde zoon dus de grote van je buik zegt helemaal niks het gaat erom wat erin zit. Geniet er maar lekker van.

Edith: Jee meid mooie foto's hoor. Kan me niet voorstellen dat dat bij mij straks ook zo gaat worden lijkt me wel erg bijzonder.

Bianca: Wat leuk appeltjesgroen ik hou daar wel van van een beetje kleur.

Nou meiden was al een tijdje niet geweest. Ben de afgelopen twee weken erg misselijk geweest en had totaal geen zin om achter de computer te kruipen. Het gaat de afgelopen paar dagen wel beter. Ben af en toe nog wel misselijk maar hou nu alles wel binnen en dat is wel zo prettig. Ben inmiddels 6 kilo kwijt door al dat gespuug. Verder erg moe als ik wil kan ik de hele dag wel slapen haha.
Ik moet dindag weer naar de vk en als het goed is ga ik dan voor het eerst het hartje horen... spannend hoor. De 22ste hebben we de 12 weken echo.
Mijn buik begint nu ook wat te groeien. Met name sávonds kun je het goed zien.

Nou heb verder niks te vertellen.

Iedereen nog een prettige zondg en tot de volgende keer.

Groetjes Russell
12w

Hallo Lieve Meiden,

Het is al een tijdje geleden maar ik wilde jullie toch erg graag laten weten dat ik op 23 september bevallen ben van onze 2e dochter Iris. Alles is goed verlopen en het gaat erg goed met ons.
Voor de meiden die zwanger zijn: Geniet ervan en alvast succes met de bevalling.
En de overige meiden wens ik veel succes toe met het zwanger worden, hopelijk is het jullie allemaal snel gegund.

Dikke zoen Lotje

hallo allemaal!!!

Sas he meis wat een vervelend nieuws!!!! Moeilijke blijft het!! knap dat je er zo positief mee om kan gaan!! En blijf lekker komen, zals anderen al zeiden we zijn er voor leuk en minder leuke dingen!!

Edith fijn dat het goed gaat en je weekendje leuk was ondanks de vele regen!!
Mooie foto's!!! kan me ooknog niet voorstellen dat ik straks ook zo'n buik heb!! hihi als begint ie wel te groeien!!

Weekee fijn dat alles goed was bij de vk en idd laat iedereen lekker kletsen!! Maar snap dat dat soms niet leuk is en je toch gaat twijfelen!!

Lotje leuk dat je even langs kwam!! Gefeliciteerd en geniet ervan!!

Russell he bah toch weer misselijk!! Hoop dat je er na de 12 weken beetje vaaf bent en die twaalf weken schieten op!!

Bianca klinkt leuk je kamertje en dus leuk geslaagd al voor sommige spullen!! Heerlijk he!! Fijn dat je je zo goed voelt!!

Hier gaat het ook goed. vanaf 13 weken voel ik echt stuk beter!! alleen sa vonds wel snel moe en lig meestal wel vroeg in bed en als ik een drukke dag heb gehad wil ik nogwel eens misselijk zijn van moeheid. Met studie gaat het ook goed, erg leuk en naar school gaan is gelukkig maar 1 dag in de week en volgende week herfstvakantie (haha) jaja een weekje vrij van school!! en leren thuis is lekker rustig!!
Zaterdag nar de dierentuin in emmen geweest was ook erg gezellig en t weer was heerlijk!!
Nog 1,5 week dan weer naar de vk, wat duurt dat lang zeg 4 weken niets!! haha

groetjes, marieke

Heej lieve meiden,

Bedankt allemaal voor jullie lieve woordjes. Ja, ik probeer wel nuchter te blijven bij de situatie, mss helpt het dat we al een kindje hebben, maar soms ben ik ook nog wel flink verdrietig, gaat het twee dagen goed en zoals vandaag ben ik om onverklaarbare reden (er is niks speciaals gebeurd of zo) toch weer verdrietig. Het vloeien wordt gelukkig al veel minder, de euhm, belangrijke delen die we moesten verliezen (vruchtzakje, vliezen, aanleg placenta) ben ik zaterdag al verloren, dus dat ziet er allemaal goed uit. We wachten dus maar rustig tot ik helemaal gestopt ben met vloeien en dan wachten we op de volgende  ongi. Ik denk dat ik dan meteen weer aan de slag wil. Ik heb de testen van deze  zwschap en het kaartje wat ik van mijn mam had gekregen met felicitaties in een envelopje gedaan, hou ik er toch nog iets van over.

Bianca, appeltjesgroen is helemaal leuk, lekker fris en kan zowel voor jongetje als meisje. Hoe ver ben je ok  alweer deze zwschap? Fijn dat alles goed gaat, maar doe  idd rustig aan.
Russell, het klinkt mss raar en ik bedoel het niet verkeerd, maar ik ben blij voor je dat je  misselijk bent :) Dat betekent dat je lekker veel hcg produceert en dat is altijd een goed teken. Het is nu heel vervelend voor je, maar normaal gezien gaat het rond de 12de week over, net als de vermoeidheid, en dan komen die 5 kilo er ook zo weer bij :)) Ben benieuwd naar je echo, spannend hoor!
Lotje: gefeliciteerd!! Iris vind ik ook een erg mooie naam. Geniet van dit tweede wondertje! Hoe oud is  je eerste kindje?
Marieke, ik vind het zo knap hoe jij alles  maar combineert. Geniet van je weekje vakantie, kan je lekker beetje bijslapen :)

Nou, ik  hou jullie op de hoogte en blijf benieuwd naar jullie verhalen,
knuf,
Sas

Terug
Bovenaan