one2bemums 3 !!!

Hey lieve meiden,

Bedankt nog voor jullie lieve felicitaties!!!!

Loth wat geweldig gefeliciteerd meid geniet ervan wat leuk!!!!

We zijn weer thuis sinds maandag en we hebben ontzettend genoten van de omgeving en elkaar!!!
Veel gewandelt en geklommen ja hele bergen en dat ging me goed af ondanks het zwanger zijn, haha!!!
Jessica heeft ook veel lol gehad ook wat gewandelt en vooral in de buggy meegeklommen die is nu zeker schokproef,haha!!!! Moet nog de foto's op hyves zetten dat duurt ff nog druk met uitzoeken welke en hoe ook alweer!!!! Maar komt goed hoor!!!!
Vandaag nog op controle geweest en alles was goed met ons en de beeb is enorm gegroeit en het hoofde was ook boven het gemiddelde dus ja nu denken ze dat ik rond 3 januari al kan bevallen haha!!!
Ja we zien wel voel me verders toppie erg veel energie en nog weinig klachtjes!!!
Ben donderdag alweer 26 weekjes dus schiet aardig op!!!!!

Nou meiden een hoop over mezelf maar beloof dat ik snel weer kom om op jullie te reageren!!!

Succes allemaal met alles!!!

Liefs Sandy

Russel: wat fijn dat je je eerste dag zonder misselijkheid hebt gehad. ik hoop dat het zo blijft. Dan kun je er toch wat meer van genieten.

Bianca; haha, ja zo'n baby is natuurlijk niet het perfecte speelmaatje. Ach en nu er wat druk achter heeft gezeten is de kamer leeg. Kun je het mooi klaarmaken.

Sandy: jullie hebben het zo te lezen flink naar jullie zin gehad. Erg leuk.

Nou wij zijn vanochtend weer naar de vk geweest. Ik had even een vraagje over wat opmerkingen die anderen over me maakten. Heel veel mensen vonden namelijk dat ik best een klein buikje had  en ook erg laag droeg "oh komt vast eerder etc pas maar op'. ik werd er een beetje moedeloos van. Ik voel haar elke dag dus ik weet wel dat het goed zit en niet iedereen heeft overal verstand van, maar ik werd er gewoon een beetje onezeker.

De vk wuifde dat direct weg. Ik draag waarschijnlijk gewoon iets meer naar de rugkant en mijn buik is niet te klein, de baarmoeder is zelfs eerder wat aan de grote kant!! Dus allemaal goed. ons meisje ligt met het hoofdje naar beneden en hoewel het nog KAN veranderen achtte de vk die kans niet zo groot.

Ik ben dus weer helemaal blij. Over twee weekjes mogen we weer!

Heel veel liefs

hoi hoi meiden

Ben er weer even op mijn vrije dag.

Edith: heb je nog een beetje van het weekend kunnen genieten? Het was niet echt mooi. Hopelijk konden jullie goed binnen zitten en lekker beppen.

Marieke: wat leuk zeg zon oude wieg. Lijkt mij ook wel grappig maar wij hebben er geen en ik wil er eigenlijk ook geen aanschaffen al het zover is. Ze liggen er maar een korte periode in en dat vind ik een beetje zonde. Maar zoals jullie zou ik het zeker doen! Zie dat ook alles met de opleiding goed gaat. Volhouden!

Weekee: was het leuk bij de zwangerschapsgym? Hopelijk goede verhalen gehoord over de kraamweek. Ach en iedereen heeft toch een andere buik en draagt weer anders. Als de Vk zegt dat het goed is dan is dat toch mooi.

Russell: Wat fijn dat het een beetje beter met je gaat. Hopelijk blijft het nu ook weg die misselijkheid. Leuk he dat rondneuzen na al die spulletjes voor de baby.

Bianca: ja en dan ben je in enen zo even heel druk. Maar dan schiet het ook wel op he. Fijn hoor dat iemand dat kamertje voor jullie wil schilderen. En idd een babytje is niet echt leuk om mee te spelen hihi. Ze slapen veel maar dat komt wel goed.

Sandy: fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Zat het weer nog een beetje mee? En je schiet ook al aardig op. Gaat nu ook snel he. De december maand komt er bijna aan en dan gaat het ook allemaal zo hard.

Hier alles goed, lekker geklust en we blijven nog even doorklussen want heb geen idee hoe lang deze cyclus gaat duren. Ben met OV testen bezig maar nog geen positieve test gehad. Zit nu op dag 23 en we wachten gewoon af. De laatste anderhalve week rommelde het flink in mijn buik en wat steekjes maar dat is sinds 2 dagen weer weg. Jammer dat je soms niet even binnenin kunt kijken wat er gaande is. Voel me verder wel goed en dat is wel fijn.
Ik ga even GTST kijken van de laatste dagen en dan flink aan de poets.

Knuffel petra.

Hi Ladies!

Nou, het is alweer een week geleden dat ik voor m'n weekendje vertrok en nu reageer ik pas... De tijd vliegt! Ik heb een heerlijk weekend gehad, helaas met erg slecht weer, maar toch. Ik moest er wel echt ff van bijkomen deze week...de banken en bedden in onze "cottage" waren erg smal en keihard, dat hebben m'n rug en bekken geweten! 's Avonds ben ik echt gaar de laatste tijd...zolang ik blijf zitten gaat het, maar zodra ik ff ga liggen op de bank, val ik in slaap! Wel lekker om daar zo aan toe te geven! Afgelopen woensdag weer op controle geweest, alles weer in orde en de kleine lag nu ook netjes met het koppie omlaag! Volgende week heb ik er al 3/4 op zitten...wat gaat het hard ineens!!
Vliegirl, red je het nog een beetje, met je studie, werken én zwangerschap? Jou zullen de ogen toch 's avonds ook snel dichtvallen, niet? ;-)
Russell, fijn dat je je weer wat beter voelt, dat maakt het genieten toch wat makkelijker hè!? En jij hebt er ook alweer 1/4 opzitten!
Bianca, en, hoe is het kamertje geworden? Wat voor kleur is er eigenlijk op de muren gekomen? Je bent al verder als ik met de voorbereidingen...Bente slaapt sinds deze week op haar nieuwe kamer, dus nu kan ik eindelijk beginnen met de babykamer opnieuw in te richten...het wordt een Elmo-kamer!
Sandy, nou nou, je bent nog lekker actief met je zwangere buik! Ik moet er niet aan denken nu...bergen beklimmen! Bij jou gaat het ook al hard hè...26 weken alweer! En dan misschien ook nog eerder bevallen...spannend!!!
Weekee, fijn dat de vk je gerust kon stellen. Dat commentaar altijd van andere mensen....grrrr! Mijn buik is flink gegroeid, maar super-gigantisch vind ik mezelf ook weer niet. Toch wordt mij steeds vaker gevraagd "Hoe lang moet je nog?"   Dan vraag ik me toch wel eens af hoe ze dat bedoelen...ach ja, laat maar kletsen!
Petra, was dat idd maar mogelijk hè, ff van binnen kijken hoe het zit! Ik snap ook niet waarom het bij mensen soms zo ingewikkeld moet...in de natuur zijn dieren gewoon een vaste periode vruchtbaar en de mannetjes weten als vanzelf dat het paringstijd is...ff snuffelen...ja hoor, het is weer zover! Waarom kan dat bij ons niet wat makkelijk!? Ik hoop dat voor jullie deze "paringsronde" veel succes oplevert! ;-)
Ik zal zo nog eens even proberen om wat buikfoto's te plaatsen!
Liefs, Edith.

Lieve meiden,

Hier ben ik ook weer eens. Goed te lezen dat het met iedereen zo goed gaat, allemaal actieve zwangeren: bergbeklimmen, studeren, bruiloften, dat doet allemaal maar  alsof het niks is! Gaaf hoor!
Prachtige foto's ook, Edith! En Petra ongi geweest, nu ook weer wat meer duidelijkheid  en op naar nieuwe kansen. We blijven duimen!

Wij hebben drie heerlijke weken vakantie in Italiie gehad, lekker rustig genoten met ons drietjes, beetje gewandeld, beetje steden bezocht, lekker gegeten. Alles ging ook prima, voelde me helemaal niet misselijk, dinsdag had ik de eerste afspraak bij de VK (bij 10 wkn)....en vrijdag is het dan ineens erg fout gegaan. Heb 's ochtends een  bloeding gekregen, VK heeft meteen een echo geregeld en daarop was alleen een leeg vruchtzakje te zien...is dus ws al vrij vroeg in de zwschap mis gegaan. Effe flink janken natuurlijk, maar ik weet dat ik niet de enige ben die dit overkomt, ik ben enerzijds ook opgelucht dat het vruchtje, wat blijkbaar niet levensvatbaar was zelf is afgestoten, en niet dat wij er na  de vwpunctie moesten achterkomen dat er vanalles fout was en we zelf nog zouden moeten beslissen om het vruchtje te laten weghalen. Mijn hoofd zegt dat het goed is zo, en dat er weer es nieuwe kansen komen (we hebben een gezonde dochter, waarom zou dat niet nog es lukken?), maar mijn hart krimpt af en toe ineen: toen we gisteren bij de AH een mooie zwangere buik zagen lopen, toen ik gisteren ineens het testje van MvM weer tegenkwam....dan is het effe zwaar. Maar ik merk dat ik er vandaag al weer net wat beter tegen kan, en dat ik Ediths mooie buik alleen maar mooi vind! Ik doe de testjes en de belangrijke data van deze zwschap en een envelopje, en dan kijk ik over een tijd wel of ik het wil houden of niet. Nu heb ik nog even nood aan iets tastbaars, dat deze zwschap er ook echt is geweest. Als  jullie het goed vinden blijf ik hier gewoon nog wat rondhangen, kunnen Petra en ik mekaar ook blijven steunen :)) Mss dat ik  de eerste tijd niet zo heel veel typ, maar ik zal mijn best doen :))

Lieverds, geniet lekker van jullie ronde buiken, en we spreken mekaar gauw weer!
Groetjes,
Sas  

Terug
Bovenaan