one2bemums 3 !!!

Deze ook maar even geupdate.....

NOD :

Petra  ???  na mk, cyclus 28 dagen

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e ronde uitgeteld  2 april 2009  
Linda, 7e ronde, 1kindje, uitgeteld op 8 april 2009
Russell, 2e ronde met clomid, 1e kindje uitgeteld  3 mei 2009
Loth, 7de ronde, 2 kindje, uitgeteld op 4 juni 2009  

verloskundigen bezoek
Weekee: 7 okt (7e keer)
Edith:  8 okt       (7de keer,29wk)
Russell 14 okt (2e bezoek)
Bianca 30 okt (4e bezoek)
Echo's
Bianca: 22 oktober (20 weken echo)
Russell: 22 oktober ( 12 weken echo)
Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08
Saskia, 2de kindje, 10 okt 08

Hoi Meiden,

Sas: Ik snap wat je bedoelt hoor:) Als ik s'morgens maar niks moet en lekker door kan slapen dan slaap ik over de misselijkheid heen. Anders is het vnuit bed direct boven de wc. Maar goed gat al een stuk beter nu ik s'morgens niet meer werk. Wer nu alleen nog maar sávonds.

Lotje: Van harte gefeliciteerd met julie dochter Iris. Leuke naam ook. Geniet er lekker van.

Marieke: Heerlijk he even een weekje geen school. Ik ben in ieder geval blij dat ik mijn opleiding klaar heb en daar verder geen omkijken meer naar heb.

Nou ben gisteren naar de vk geweest. Ze kon mijn baarmoeder nog niet voelen en ze dacht niet dat we het hartje dan ook al zouden horen. Dus doptone erop twee keer heen en weer en daar was het dan het hartje van onze spruit... erg bijzonder hoor. Volgende week de 12 wk echo dus kan niet wachten.

Nou meiden ga zo aan het werk. Groetjes en tot de volgende keer maar weer.

Russell

Hoi hoi,

Russell, wat fijn dat jullie het hartje gehoord hebben.
En nu op naar volgende week voor de echo, dat is als het mogelijk is nog mooier.

Marieke, kan me voorstellen dat je die vakantie wel fijn vindt.
Is de opleiding 1 jaar of meerdere jaren??

Lotje, wat een leuke naam, deze naam staat ook in ons lijstje van eventuele namen.

Sas, kan me voorstellen dat je sommige dagen een terugval krijgt.
Het is ook niet niks hoor om een miskraam te krijgen.
Geef en gun je verdriet de tijd.

Hier gaat alles goed.
Ik heb volgende week mijn 20 weken echo (woensdag 22 oktober)
Ik kijk er echt heel erg naar uit.
Deze echo heb ik niet gehad bij mijn eerste zwangerschap, dat bestond hier toen nog niet.

Ik hoop dat het goed gaat met de rest. Ik heb nu geen tijd om te reageren op de anderen, maar dat komt de volgende keer wel.
Ik heb momenteel ons nichtje te logeren dus het is een groot feest in zijn kamertje.

Tot gauw.

Groetjes Bianca

hallo dames,

daar ben ik dan weer een keer ...

Saskia een hele dikke knuffel!

Met mij gaat het super...mijn buik begint al te groeien en voel me fijn!
Eigenlijk voel ik me beter dan voor ik zwanger was...
ik moet nog 3 weken wachten en dan weten we wat het word...

oja ik ben ook eerder uitgeteld dan dat hier nog staat 2 april! ben nu 16 weken zwanger...

sorry dat ik niet zo vaak langs kom maar heb het ook zo druk met:

activiteit

maar ik denkn wel aan jullie

meiden een hele dikke

en ik kom snel vertellen wat het word een :         of  

liefs Linda

hoi meiden,

Kom vandaag even langs want ik moest afgelopen woensdag werken. Ben vandaag dus lekker vrij. Zit nog heerlijk in mijn pyama hi hi. Ga zo onder de douche, heb de verwarming al aangezet.

Sas: wat een vervelend nieuws, leef met je mee. Doe wat je moet doen en neem de tijd. Gelukkig is wel alles goed nu, dat begreep ik tenminste uit je verhaal. Kan me voortellen dat je gelijk weer aan de slag wil, had ik ook. Je hebt er van geproeft en je wil meer Hopelijk ben je snel weer zwanger.

Marieke: wat gaat het bij jou ook hard, alweer 13 weekjes. Gelukkig voel je je goed, houden zo. Je heb t nu lekker een weekje vrij van school, geniet ervan.

Lotje: nog gefeliciteerd met jullie dochter, mooie naam.

Russell: Wat leuk dat je het hartje kon horen. Speciaal gevoel he. Nog even en dan de echo, spannend hoor.

En met de rest gaat het ook goed las ik. Heb alleen nu geen twee schermen open maar ik heb jullie verhaal gelezen. Hier alles goed, volgens mij heb ik nog steeds geen eisprong gehad, weet het niet meer. Ben er niet al te druk meer mee bezig. Zoals iedere maand maar weer afwachten. Kom later nog wel weer langs.

Knuffel petra.

Hallo allemaal,

hier ben ik ook weer even. Eindelijk weer even wat tijd, want pff deze week is druk geweest hoor.

Marieke: je kunt lekker gaan genieten van je weekje vakantie en luister...doe dat ook echt. Zoals de meeste anderen hier, vind ik het ook erg knap hoe je alles combineert. Maar het is erg druk en je hebt alle rust nodig die je nu kunt pakken. Zou jij me trouwens jullie adres ff kunnen sturen via Hyves..lijkt ons leuk om jullie een kaartje te sturen.

Bianca: spannend hoor die 20 weken echo...nog een paar daagjes wachten meid. Willen jullie het ook weten??

Sas: ik denk dat ik wel snap wat je bedoeld. Omdat je een 2e hebt betekent natuurlijk niet dat het verdriet minder moet zijn. Ik hoop dat jullie het kunnen verwerken op jullie eigen manier. Veel sterkte.

Lotje: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Iris. Hele leuke naam...hadden wij ook als optie, maar die is het niet geworden. Geniet lekker van jullie leven samen.

Russel: pff dat was vast even schrikken, want je wilt zo graag het hartje horen...maar dat is nu gelukt met de doptone, hoera! Je kijkt er vast erg naar uit.

Hier gaat alles nog steeds "okay".  Een klein lastig dingetje...  Ik heb namelijk een lichte blaasontsteking (helaas....ik dacht de gehele zwangerschap zonder zoiets door te komen, maar nee) en daar heb ik nu medicijnen voor. Ik denk elke keer dat ik moet plassen en dan komt er weer een beetje. Maar goed de ha zei ook al, dat het ook MEDE  kon komen omdat ons kindje indaalt. Ach laten we het hopen, dat hoor ik dinsdag dan weer bij de vk.

Meiden geniet van jullie weekend en waarschijnlijk kom ik zondag ff weer kijken.

Zie je ik vergeet weer een paar...

Linda, wat leuk dat je bijna een week eerder bent uitgerekend en dat alles zo goed gaat. Ik zal de datum ff voor je veranderen in ons lijstje.

petra, fijn om te horen dat je er niet meer zoveel mee bezig bent. Dat is ook het beste, maar ja wel moeilijk he? Blijf erin geloven hoor, komt helemaal goed met jou.

Deze ook maar even geupdate.....

NOD :
Petra  ???  na mk, cyclus 28 dagen

De zwangeren *************
Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld op 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e  kindje uitgeteld  2 april 2009  
Linda, 7e ronde, 1kindje, uitgeteld op  2 april 2009
Russell, 2e ronde met clomid, 1e kindje uitgeteld  3 mei 2009
Loth, 7de ronde, 2 kindje, uitgeteld op 4 juni 2009  

verloskundigen bezoek
Weekee: 7 okt (7e keer)
Edith:  8 okt       (7de keer,29wk)
Russell 14 okt (2e bezoek)
Bianca 30 okt (4e bezoek)
Echo's