one2bemums 3 !!!

Hey meiden,

Dacht ff wat tikken hier want zowaar het rommelt hier behoorlijk sinds vanmiddag 15.00 heb ik wat buikpijn en heel soms ook een wee wat ik denk dat een wee is nee het is zo!!! Zou het nu dan toch dit weekend raak zijn hoop het wel het voelt wel zo aan dus wordt spannend nu!!! Heb gisteren nog het huis aan kant gemaakt dus ja, nesteldrang haha. En heb net nog machine was aangezet denk ja als ik vannacht weg moet is dat mooi aan kant toch en alles zoveel mogelijk opgeruimd en nu ff tijd om te tikken.
Soms voel ik me buik echt behoorlijk hard worden dus er gebeurt echt iets als het maar niet weer loosalarm is ach ja we zien wel hé!!! Dus meiden zal er een tijdje niet zijn want ik ga zeker voor 4 dgn naar het ziekenhuis en daarna nog kraamhulp dus wie weet tot heel snel!!!

Wens iedereen  succes met alles en zo gauw ik kan tik ik wat oké!!!

Liefs Sandy 39wk en 4dgn  

Hoi hoi,

Hey Petra fijn dat alles nog goed met je is en je een mooie echo had ben benieuwd naar je verhaal!!! Succes met je zwangerschap je bent alweer ruim 13wk gaat hard hoor!!!

Nou hier was het dus loosalarm grrrrrr. Van zaterdag 15.00 tot 3.30 had ik om het kwartier een wee die echt pijn deden maar het waren dus voorweeën. Gisterenmorgen nog ff naar het ziekenhuis geweest voor de zekerheid toch weer ff een CTG gemaakt maar alles was goed met beeb en geen wee te zien. Nog ff inwendig gevoelt alles is wel week maar nog geen ontsluiting. dus ja dan maar weer naar huis. Morgen ben ik precies 40wk, en moet ik weer op controle komen bij de Gynecoloog. Nou jullie horen wel hoe dit afloopt.

Liefs Sandy 39wk en 6dgn

Sandy, ik wil even laten weten dat ik voor je duim, dat het maar snel echt door mag zetten! Ik wens je een mooie bevalling en een nóg mooier kindje toe!
Andere dames, blij te lezen dat alles zo goed gaat. Vliegirl, balen dat je zo rustig aan moet doen...maar alles voor de beeb he, hou vol!
De oudste is naar school en de jongste op dit moment braaf in de box, dus ik ga ff snel wat aan het huishouden doen!
Tot gauw, XXX, Edith.

Goeiemorgen!!!

Sandy spannend!!!! Ik duim voor je!!
Hoop dat het gauw doorzet....

Edith je ritme al een beetje gevonden??
Hoe voel je je zelf??

Petra, fijn meid een goede echo en 13 weken!!!
Hoop gauw meer van je te horen!!

Weekee je ritme gevonden?? Hoe gaat het??

Sweety lekkere vakantie gehad, heerlijk!!!!
Gaat voor jou ook beetje spannend worden nu?? Alles klaar??

Hier gaat het goed, rustig en beetje saai he haha op de bank beleef ik niet zoveel....
t weekend start gemmaakt met de babykamer, manlief en mn vader hebben het hele kamertje gesausd.. de commode in elkaar gezet en plankje er boven gehangen. Gordijnen zijn besteld. kan haast niet wachten ...maar dat duurt 3 tot 4 weken.....
en ben ook heel beneiuwd wanneer de wieg klaar is.... degene die m opnieuw bekleed kon dat moeilijk zeggen..... ik hoop wel snel, want kamertje is nu nog zo saai....

Hoe gaat het met de rest??

Groetjes, marieke

Hoi hoi,

Nou sandy, je houdt het wel spannend zeg.
Ik wil je alvast heel veel sterkte toewensen de komende dagen.
Ik ga ervan uit dat je deze week gaat bevallen en dat je dan lekker verwend gaat worden in het ziekenhuis.

Edith, het is zeker weer heel wat anders dan je dochter.
Zo'n kleintje die de hele dag de aandacht opeist.
Ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren.
Voor mij is het ook al 4 jaar geleden.

Petra, fijn dat je echo goed was.
Je zit nu ook in het beste trimester.
Nu heb je nog lekker veel energie.

Marieke, kan me voorstellen dat je er een beetje moe van wordt.
Een beetje op de bank hangen.
Heb vandaag ook een dagje niet gewerkt en dus vanmiddag lekker bijgeslapen.
Was denk ik een beetje oververmoeid geraakt, dus lekker bijgekomen.

Hier gaat het verder zijn gangetje.
We hebben vandaag het kamertje afgemaakt.
Nu moet ik alleen nog wat kleine accessoires ophangen en neerzetten en dat is het klaar.
Ik moet nu echt rekening gaan houden met wat ik eet.
Als ik grote hoeveelheden in 1 keer eet dan barst ik zowat uit elkaar.
En kan ik de rest van de dag helemaal niks meer.
Dan staat er zoveel spanning op mijn buik dat ik dan niet eens meer normaal kan lopen.
Het kindje is al ingedaald en de gyn. denkt dat het weleens een week of 2 eerder zou kunnen komen.
Het ligt zo laag dat het met lopen echt drukt op mijn blaas en bekken.
Maar goed, het kindje doet het goed en op het juiste schema.

Spreek jullie gauw weer.

Groetjes Bianca

Het meiden,

Kom weer ff langs, ben vandaag op controle geweest bij de Gynecoloog en zowaar 1cm ontsluiting!!! Wil natuurlijk nog niks zeggen maar goed het begin is der!!! Verders was m'n bloeddruk wat aan de hoge kant maar nog niet zo erg dat ze me door zouden moeten sturen. Moest het ff zelf goed in de gaten houden weet gelukkig waar ik op moet laten dus komt goed!!! CTG was ook goed dus alles was eigenlijk goed!!! Moet donderdag weer terugkomen als ik niet bevallen ben. Had straks wel een stukje slijmpropje verloren met beetje bloed, denk zelf  dat het nu toch echt niet lang meer  kan duren dus we wachten af!!! Morgen zou een mooie dag kunnen zijn want dat was de verjaardag van mijn overleden moeder erg speciaal natuurlijk!!!

Nou lieve meiden kom snel hoop ik met nieuws en jullie allemaal succes met alles!!!

Liefs Sandy 40wk

Hoi sandy,

Wil je heel veel succes wensen. Maar ik heb nog 1 vraag, heb jij ook hyves? Wil je een paar dingen vragen over de frauenartz. Moet hier nl ook heen maar weet niet hoe het allemaal werkt enzo. In nederland willen ze me niet meer helpen en dat is ook wel een beetje begrijpelijk want ik woon net over de grens. Misschien lees je dit nog, je kunt me vinden onder petra spreeuw. Hopelijk hoor ik wat van je.

Knuffel petra.

sandy, heel veel succes en zet um op!!! spannend weer!

ik ben der maar ffies...nog maar 2 weekjes nu en kindje is al helemaal ingedaald en ligt er klaar voor, verder gaat het redelijk. veel oefenweeen en harde buiken, maar ja hoort erbij. we zien wel!!

meiden, succes allemaal en ik lees wel mee hoor, maar reageer niet zo veel, ben veel   moe en lig vroeg erin, sorry...allemaal dikke knuffel

liefs sweety, 38 w

Terug
Bovenaan