one2bemums 3 !!!

Hi Dames!

Ook ik ben natuurlijk behoorlijk druk met onze kleine vent (en grote meid) op het moment. Het gaat allemaal prima en we genieten volop! Fender krijgt borstvoeding en dat begint nu ook lekker te lopen, het was eerst veel te veel! Hij woog vandaag alweer 4kg precies, bij z'n geboorte 3840gram. Ik heb de foto's van de geboorte op z'n eigen site gezet: http://fenderkolsteren.babysite.nl/   (wachtwoord nieuwstadt)

Liefs en tot snel,
Edith.

Hoi hoi,

Weekee en edith, leuk dat jullie ook nog de tijd konden vinden om ons op de hoogte te houden.

Toch wel weer leuk hoor om die babyfoto's te zien van jullie.
Krijg er meteen zelf ook weer zin in.
Ach nog 8 weekjes en dan hebben wij er ook weer eentje bij.

Hoe gaat het met de rest??
Sandy, hoe is het bij jou, rustig of al aan het rommelen??

Met mij gaat het goed.
Begin nu wel een beetje last te krijgen van die buik.
We zijn gisteren begonnen met de babykamer.
Vloerbedekking erin en commode in elkaar zetten.
De vloerbedekking was zo gedaan, maar die commode, jeetje wat een hel!!
We hebben er bijna 2 uur over gedaan.
En toen waren we het ook meteen weer helemaal zat.
Voor de rest dus niks gedaan, we gaan morgen proberen verder te gaan.

Nog een maandje werken en dan zwangerschapsverlof.
Ohh ik kijk er nu al naar uit.

Ik hoop jullie gauw weer te spreken.

Groetjes Bianca

Hey allemaal,

Weekee, ja snap je goed dat je nog druk bent met jullie meisje das heel normaal ook die onzekerheid das ook heel normaal, maar ze doet het goed dus dan doen jullie het ook goed!!! Geniet maar lekker van der ze zijn zo weer groot het gaat zo snel!!!

Edtih, wat een mooi mannetje hebben jullie, gaat verders alles goed met jullie, natuurlijk heb je het druk??? Maar leuk dat je ff voorbij kwam!!! Las je verhaaltje nog van de bevalling jammer joh van je badbevalling maar goed die dingen heb je niet in de hand!!!
Geniet maar lekker van jullie mannetje!!!

Bianca, ja gaat echt snel nu hé voor jullie!!!! Ja die buik gaat je aardig in de weg zitten en op het laatst helemaal ik voel me echt soms een wachelende zwaan haha!!!!
Maar leuk dat jullie met het kamertje bezig zijn ja snap je helemaal als je dan stopt als het ff tegen zit maar goed jullie hebben nog tijd genoeg!!!! Fijn nog maar 4wk werken en dan verlof snap het helemaal dat je er naar toeleeft het is dan ook ff genoeg met werken!!! succes nog met jullie babykamertje!!!

Hier is alles erg rustig ook geen gerommel meer dus ja schiet mij maar lek, de beeb heeft het nog steeds erg naar zijn of haar zin in mijn buik!!! Ben afgelopen donderdag en gisteren hier in het ziekenhuis geweest voor een CTG te maken, donderdag was het kindje te rustig dus moest ik gisteren weer terugkomen!!! Maar gisteren was zij of hij erg wakker en de CTG was goed maar ook geen weeënactiviteit helaas, en de baar moedermond was wel al stukke kleiner geworden maar nog geen ontsluiting!!!! Dus ja ga er nu maar vanuit dat het toch wel ff duurt en zo niet dan is het meegenomen!!! Moet zeggen dat ik veel last van mijn bekken en liezen heb dus ja lopen gaat niet meer zo fijn en de buik groeit en groeit maar!!!! Dus kan niet veel meer doen hier in huis, maar goed we wachten in nieuwsgierigheid af!!! Hou jullie op de hoogte!!!

Liefs Sandy bijna 39wk

Hallo meiden!!

Edith net even je babysite bekeken, wat een heerlijk ventje....
Leuke foto's ook!! En nu lekker thuis aan het genieten!!!!

Weekee fijn dat het goed gaat bij jou en jullie ook lekker genieten met zn drieen.

Sandy voor jou wordt het spannend!! Of misschien is er al wel een baaby geboren bij jullie!!!

Bianca ook nog maar acht weken!! Gaat snel, echt aftellen!! En eerst lekker aftellen naar je verlof!!!
En hoe gaat het met de babykamer??? Schiet het op?? Mooi geworden!!??

Hoe gaat het met de andere meiden???

Hier   gat het wel goed, niet helemaal volgens planning moet ik zedggen...
Mn verlof is gestart alleen iets anders dan ik me voorgesteld had.... Zit thuis op de bank, mag niet meer werken, naar school en ook vooral geen huishouden..... dus er blijft weing over. Echt rust....
Had anderhalve week geleden 's nachts veel buikpijn vorige week maandag gebeld of ik me zorgen moest maken, ze dacht aan groeipijn dus zei doe even weekje rustig aan... eind van de wee werd het erger is de vk langs geweest was ook mn baarmoedermond te soepel. Dus toen moest echt de rem erop!! Was ff flink schrikken. Van t weekend was ook niet fijn best ongerust, je denk straks komt mn uk er zo uit.
Weet nu dat dat niet kan. Gister weer controle gehad.... en bleek dat de rust hielp, baarmoeder voelde beter aan.... wel een opluchting. Tis niks an de hele dag op de bank, maar doe het natuurlijk met liefde voor onze uk en die heeft er baat bij!!
Hou gelukkig van lezen enzo, maar ja de hele dag. haha wel ff wennen. best saai, maar ja wat ik al zei doen we voor onze uk, die moet echt nog poosje blijven zitten en de beeb is nu het belangrijkste!!

Fijne dag allemaal en tot gauw!!!
Marieke 29 w.

hee meiden

ik heb een heerlijke vakantie gehad en flink verwend....genieten hoor en justin vond het geweldig in de sneeuw!! verder nog maar 3 weekjes, minder zelfs...alles heb ik vandaag afgemaakt en bedje is gedekt en bevallingstas staat klaar just incase...hopelijk gaat deze bevalling beter verlopen dan de vorige want dat was dus echt een ramp.

weekee, lekker geniete meis, time flies!! succes ermee
marieke, doe rustig aan meissie, ik snap dat je baalt, doe ik nl ook want ook ik kan bijna niks meer en heb bij iedere stap ong. buikpijn....echt heel erg balen want dit had ik bij justin niet, maar je lichaam geeft toch stoppen aan he...succes ermee en hopelijk gaat het na wat rust weer wat beter met je!!
edith, ook lekker genieten van je knul fender!!! hopelijk verloopt alles goed!
sandy, succes met je bevalling meid, ik denk aan je...we zitten vlak bij elkaar he...en ja zon 2 de zwangerschap valt toch meer tegen he vind ik ook, maar ja logisch met al zon fanatieke spruit die rondrent en alles uitprobeert hahahaha sterkte!!

alle andere meiden, veel succes ermee en geniet van je zwangerschappen!!

liefs sweety

Hoi hoi,

Nou sandy, het begint echt op te schieten voor je.
Ik hoop dat het niet al te lang meer gaat duren.
Zou fijn zijn als je eindelijk je kindje in je armen kan sluiten.

Marieke, jeetje wat heb je een pech zeg.
Kan me voorstellen dat het de eerste dagen nog niet erg is om niks te doen, maar op een gegeven ogenblik ben je dat ook zat.

Sweety, lekker dat je zo genoten hebt van je vakantie en dat justin het zo naar z'n zin heeft gehad in de sneeuw.
Jij ook nog maar een kleine vier weken.  Gaat snel zeg.

Petra, hoe was je echo vrijdag??
Alles nog goed?

Nou hier gaat het goed.
Dacht vandeweek dat de bevalling ging beginnen.
Ik had echt vreselijke krampen en pijn in mijn buik.
Maar gelukkig niet doorgezet.

Het kamertje is bijna af.
De gordijnen nog ophangen en de kledingkast verhuizen van de ene naar de andere kamer.
Dan is het wel af.

Nu de rest van het huis nog.
We gaan vanavond een kast de deur uit doen en dan binnenkort naar de ikea zo'n kast kopen waar die plastic bakken in geschoven kunnen worden.
Straks hebben we nog meer speelgoed in huis en is het wel fijn als het gewoon netjes opgeruimd kan worden.
Mijn zoon heeft zo'n kast op zijn kamer en hij ruimt netjes elke dag zijn spulletjes weer op. (opgeruimd staat netjes)
Heb er zin in om weer verder te gaan met opruimen, jeetje dit klinkt   al een beetje als nesteldrang.

Nou weer een heel verhaal.

Tot gauw.
Groetjes Bianca

Hoi hoi,

Daar ben ik weer, haha. Nee nog steeds geen beeb hier en nu ben ik het wel een beetje zat aan het worden komt bij dat Jessica ook nog eens grieperig is en ik nu dus ook bah bah. Alles zit dicht mijn neus en zo en je mag al zo weinig hebben en overal pijn blehhh.
Straks maar 1 paracetamolletje nemen liever niet maar voel me te ellendig dus je moet iets   toch!!! En dat ons meisje lekker gaat slapen vanmiddag dan ga ik ook ff plat een paar uurtjes!!! Gisteren weer echo gehad en alles was nu weer goed dus moet nu volgende week dinsdag de uitgerekende datum weer naar de Gynecoloog. Hoop zo dat het gewoon dit weekend gebeurt!!! We wachten wel af. Zat ff te lezen wat een depriverhaal heb ik geschreven haha ach ja zo voel ik me nu op dit moment kan er niks aan doen!!!

Bianca doe je het een beetje rustig aan ja als je nu teveel doet fluit je lichaam je van zelf terug!!! Fijn dat het opschiet met de babykamertje dadelijk lekker tutten met de aankleding leuk hoor!!!

Marieke jeetje wat rot dat je nu zo rustig aan moet doen nou luister maar goed daarna de komt het allemaal goed succes meis!!!

Sweety, fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie en Justin dus ook!!! Nou de laatste loodjes poe hé die zijn best zwaar vindt ik ook zeker met zo'n kleintje die ook alle aandacht wil hebben en je soms toch nog moet optillen, had ik ook niet zo verwacht maar het is echt zo!!! Succes als ik je niet meer spreek en hoop dat deze bevalling je beter afgaat!!!

Weet het ff niet meer meiden dus allemaal nog succes en we horen wel hoe het met iedereen gaat!!!

Liefs Sandy 39wk en 2dgn

Hoi meiden,

Ben er even heel snel, kom van het weekend terug om uitgebreider te geageren. Heb helaas niet zoveel tijd. Hier alles nog steeds goed, heb mooie echo gehad vorige week. Kindje groeid goed en liggen mooi op schema.

Kom morgen weer aan groetjes petra.

Terug
Bovenaan