Hai allemaal,
door de komst van onze lieve meid en natuurlijk dit forum dat een beetje raar deed (kon er niet op en toen het wel kon waren mijn berichten ineens weg, maar ik lees dat jullie daar ook last van hebben gehad) ben ik een hele tijd niet geweest.
Het is een hele verandering, moeder worden, maar wat een mooie! Onz meisje doet het over het algemeen heel goed, maar ze heeft veel last van darmkrampjes (die werden verergerd door de medicijnen tegen de spruw). Ze is een hele sterke meid, die ook weinig slaap nodig lijkt te hebben. De laatste nachten slaapt ze 's nachts prima, maar overdag heeft ze daar dan ook geen zin in.
Ik was begonnen met borstvoeding, maar daar ben ik door omstandigheden en omdat ik het zelf niet meer wilde na 2,5 week vanaf gestapt. het gaat nu erg goed met de fles, ze klokt zo 150 cc leeg die dame van ons.
Het is echt zo dat je leven er ineens heel anders uitziet wanneer je een baby krijgt. Zoveel liefde heb ik nog nooit gevoeld en ons gezinnetje is zo mooi. We zijn erg trots.
Nou hoe is het met jullie? Ik heb wel alles gelezen maar heb nu niet de tijd om bij iedereen te reageren. Ik hoop in ieder geval dat jullie zwangerschappen prima gaan, alle echo's en vk bezoeken ook. Het duurt niet zo heel lang meer en dan is de volgende aan de beurt om mama te worden...Sandy, veel succes
Ik kom binnenkort wel weer even langs. Oh en ook hier wil ik ff reclame maken voor een leuk forum dat gestart is door een van de decembermama's waar ik bij zat... het is een lagemeen forum waar je straks lekker kunt kletsen over je baby/kwaaltjes/het cb/jezelf etc. Kom er maar gewoon eens een kijkje nemen.
http://kinderforum.forumup.nl/
Een hele dikke knuffel van mij