one2bemums 3 !!!

De zwangeren *************

duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld op 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e  kindje uitgeteld  2 april 2009  
Linda, 7e ronde, 1kindje, uitgeteld op  2 april 2009
Russell, 2e ronde met clomid, 1e kindje uitgeteld  3 mei 2009
Loth, 7de ronde, 2 kindje, uitgeteld op 4 juni 2009  
Petra 2e ronde na mk, 1e kindje uitgeteld op 23 juli 2009
verloskundigen bezoek

Echo's
Petra:  09 januari (12 weken echo)

Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

Bevallen!!!!
Weekee,9 december, dochter Veerle
Edith, 1 januari, zoon Fendert

allemaal een gelukkig, gezond en vooral mooie beeb toegewenst in 2009!!!!!

edith, proficiat meis met jullie zoontje!! hopelijk is alles goed gegaan voor jullie, geniet er lekker van!!!

ik houd het kort, want ik ga lekker een weekje op vakantie naar winterbergen met mijn ouders!!! justin lekker sleeen en in de sneeuw spelen en ikke lekker uitrusten voor de laatste loodjes....word heel erg verwent...heerlijk...en uitslapen....benk niet meer gewent joh!! allemaal het allerbest, en sandy, succes mocht je in de tussentijd bevallen!!!

liefs sweety, ruim 36 weken!!!

Hi lieve meiden!
Jullie hadden het al gezien: Ik ben inmiddels bevallen van onze zoon Fender! Hij is geboren op 1-1-2009 om 13.31u. Op m'n hyves heb ik al even een verslagje gemaakt, foto's moeten nog op de pc gezet worden. Maar geloof me...het is een lekker ventje! ;-)
Liefs, Edith.

De zwangeren *************

duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld op 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e  kindje uitgeteld  2 april 2009  
Linda, 7e ronde, 1kindje, uitgeteld op  2 april 2009
Russell, 2e ronde met clomid, 1e kindje uitgeteld  3 mei 2009
Loth, 7de ronde, 2 kindje, uitgeteld op 4 juni 2009  
Petra 2e ronde na mk, 1e kindje uitgeteld op 23 juli 2009
verloskundigen bezoek

Echo's
Petra:  09 januari (12 weken echo)

Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

Bevallen!!!!
Weekee,9 december, dochter Veerle
Edith, 1 januari, zoon Fender

He meiden,

Vanaf deze kent ook iedereen een goed en natuurlijk kinderlijk 2009 gewenst. De eerste twee zijn al geborne nu de rest nog haha.

Edithe: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Fender. Geniet er lekker van.

Terwijl ik hier met de laptop op mijn schoot zit schopt de babay vrolijk rond haha.

Hier alles goed wel erg last van mijn banden en ben 4.4 kilo gegroeid in 4 weken tijd...
Ik hoefde mij hierover niet druk te maken want lag allemaal goed op schema en de baby maakt nu een groeispurt dus vandaar dat ik zo gegroeid ben. Veel eten kan ik niet op dus daar ligt het niet aan. Volgens de verloskundige had ik een bescheiden buikje voor mijn 23 weken en ook mooi van voren.

Heb de wieg waar ik zelf in gelegen heb nu thuis staan en heb hem al even in elkaar gezet en hij is helemaal super. Ik kan ook niet wachten totdat het kamertje komt kan ik lekker gaan prutten, maar dan moet ik nog even gedudld hebben want die komt pas in maart.

Nou meiden ik ga weer stoppen.

Groetjes Russell 23 wk.

Hoi hoi,

Petra, hoe gaat het nu met je, geen rare bloedingen meer gehad de laatste tijd??
Volgens mij ben je nu bijna 12 weken zwanger en ga je dus de veiligere zone in.
Hoop voor je dat de bloedingen verleden tijd zijn.

Sandy, voor jou schiet het ook al aardig op zeg.
Nog maar een week of 2, jeetje het kan dus eigenlijk elk moment komen.
Spannend hoor, ik hou je in de gaten.

Sweety, jij bent ook alweer ver heen zeg/
Nog maar vier weken zeg.
En dan ben ik na jou alweer aan de beurt om te bevallen.
Het komt wel dicht in de buurt nu zeg.
Aan het begin leek het allemaal nog zo ver weg, maar het komt nu wel dichtbij.

Russell, jeetje jij ook alweer zo ver.
Alweer ruim over de helft.
Gaat snel he??

Weekee, hoe gaat het daar met jou??
Al een beetje gewend of is er nog geen enkel ritme te vinden??

Marieke, al iets bekend over je studie??

Nou hier gaat alles goed.
We zijn de crisis in ons gezin en bedrijf zeer goed te boven gekomen.
We zijn er beter uitgekomen dan toen het allemaal nog ging zoals het ging.
De bekende sleur heeft ook bij ons huis gehouden, maar heeft het niet volgehouden.
We blijken een ijzersterke relatie te hebben, maar vanwege de zakelijke tegenslagen (stelend personeel) hebben we niet naar elkaar geluisterd.
Maar zoals ik al zei we zijn weer ijzersterk een goed team.

We gaan vrijdag beginnen met de babykamer.
De vloerbedekking wordt gelegd en de gordijnen dan even ophangen.
En dan kunnen de meubeltjes er weer in terug gezet worden.
Eindelijk komt er dan een kamertje dat op een babykamer gaat lijken.

Met mij gaat het wel goed, maar begin ook wel een beetje vermoeid te raken.
Ben blij dat ik over een maand mag stoppen met werken.
In de avonden ben ik wel erg moe.
Heb veel last van harde buiken, maar over het algemeen mag ik niet klagen.
Vind het ook wel weer lekker om klaar te zijn met het zwanger zijn en dan een babytje ervoor in de plaats te krijgen.

Ach ja, we gaan nog maar even van de weken genieten dat we wat vrijer zijn wat betreft tijd.
Nog even uiteten en bioscoopje paakken of zo.

Ik zal stoppen, want het is volgens mij al een aardig lang verhaal geworden.
Tot gauw.

Groetjes Bianca

Hoi hoi allemaal,

Hier ben ik weer ff nog steeds geen beeb hier vandaag ben ik 38wk dus kan nog ff duren of beginnen, het rommelt wel al een paar dagen dus ja we weten het ook niet!!!
Ben ook eigenlijk weer vergeten hoe het precies begon bij Jessica haha en zo lang geleden is dat ook weer niet dus moet je nagaan hoe snel je zoiets vergeet!!
En bij jullie ook allemaal mooi wit?? Wat prachtig hé vindt het wel mooi alleen die kou vindt ik minder brrrrr. Vandaag toch maar ff boodschappen wezen doen best een eind gelopen ja heb ook geen zin om de hele dag binnen te hangen!!! Ging best goed tuurlijk was ik doodop toen ik terug kwam maar goed, lekker   frisse neus gehaald!!!!
Heb net ff gerust op de bank want kleine meid slaapt gelukkig smiddags zeker 3 uurtjes das wel erg fijn nu!!! Dadelijk haar maar wakkker maken anders blijft ze gewoon slapen tot 17.00 uur das niet de bedoeling, ze moet savonds ook nog goed gaan slapen haha!!!

Nou ff kijken of ik alles goed onthouden heb van iedreeen!!!

Petra jij had een goede echo en al bijna 12wkjes fijn hoor meis en heb je nog last van bloedingen of valt het mee??? Wanneer moet je weer op controle??? Succes nog meis!!!

Bianca fijn dat alles in wat rustiger vaarwater voor jullie is gekomen das alleen maar goed ook voor jullie wondertje!!! En bijna aan het kamertje beginnen leuk hoor en je schiet ook al aardig op jeetje gaat snel hé nu??? Succes nog verders met alles!!!

Sweety, vakantiebeestje haha, lekkker meid laat je maar eens lekker verwennen daar in de sneeuw!!! Want de laatste loodjes kunnen best zwaar worden zeker met nog een peuter die ook allle aandacht wil, dus geniet ze meis!!! Alles verders goed met je lekker van je verlof aan het genieten??? Wie weet liggen we niet zover uitelkaar met de bevalling!!! Nou fijne vakantie en je ziet wel of ik bevallen ben!!!

Marieke jij gaat ook goed hoe is het met je studie??? Lijkt me nu best zwaar allemaal maar geloof dat je het wel allemaal trekt of niet??? Heel veel succes met je examens!!!

Geloof dat ik iedereen heb gehad, zo niet sorry meiden!!!

Nou jullie horen nog van me en anders zien jullie het wel wanneer de kleine er is hoop dat het niet te lang meer duurt ben best nieuwsgierig aan het worden!!!

Liefs Sandy 38wk

Hai allemaal,

door de komst van onze lieve meid en natuurlijk dit forum dat een beetje raar deed (kon er niet op en toen het wel kon waren mijn berichten ineens weg, maar ik lees dat jullie daar ook last van hebben gehad) ben ik een hele tijd niet geweest.

Het is een hele verandering, moeder worden, maar wat een mooie! Onz meisje doet het over het algemeen heel goed, maar ze heeft veel last van darmkrampjes (die werden verergerd door de medicijnen tegen de spruw). Ze is een hele sterke meid, die ook weinig slaap nodig lijkt te hebben. De laatste nachten slaapt ze  's nachts prima, maar overdag heeft ze daar dan ook geen zin in. :)

Ik was begonnen met borstvoeding, maar daar ben ik door omstandigheden en omdat ik het zelf niet meer wilde na 2,5 week vanaf gestapt. het gaat nu erg goed met de fles, ze klokt zo 150 cc leeg die dame van ons. :)

Het is echt zo dat je leven er ineens heel anders uitziet wanneer je een baby krijgt. Zoveel liefde heb ik nog nooit gevoeld en ons gezinnetje is zo mooi. We zijn erg trots.

Nou hoe is het met jullie? Ik heb wel alles gelezen maar heb nu niet de tijd om bij iedereen te reageren. Ik hoop in ieder geval dat jullie zwangerschappen prima gaan, alle echo's en vk bezoeken ook. Het duurt niet zo heel lang meer en dan is de volgende aan de beurt om mama te worden...Sandy, veel succes

Ik kom binnenkort wel weer even langs. Oh en ook hier wil ik ff reclame maken voor een leuk forum dat gestart is door een van de decembermama's waar ik bij zat... het is een lagemeen forum waar je straks lekker kunt kletsen over je baby/kwaaltjes/het cb/jezelf etc. Kom er maar gewoon eens een kijkje nemen.

http://kinderforum.forumup.nl/

Een hele dikke knuffel van mij

Terug
Bovenaan