one2bemums 3 !!!

Hallo allemaal!!!

Spannend hier!!
Voor Sandy en voor jou begint t ook spannend te worden sweety...

Hoe gaat het met jou Petra??
Allemaal anders als hier dus bij de vk enzo??
Hoe is het met jullie huis??
Nog steeds in de verkoop?? Je hebt daar weleens over verteld en dat je terug wilt naar nederland?? Nog steeds??

Bianca kamertje af!! Leuk joh!! Helemaal naar je zin??

Hier zn gangetje, mag en kan dus weing meer, maar tis voor de beeb dus rusten we maar goed!!!

Meiden tot gauw weer!!
Groetjes, marieke

Hoi hoi,

Ik weet niet of jullie het allemaal al weten, maar ik ben vorige week woensdag het ziekenhuis in gegaan met vroegtijdige weeen.
Uiteraard nog veel te vroeg, maar dat was de natuur.
In het ziekenhuis is er veel spoed gezet om de bevalling uit te rekken met remmers en longrijpers voor het babytje.

Ik heb ook een groeiecho gehad waaruit kwam dat het kindje nog niet genoeg gewicht heeft om nu geboren te worden.

Ik ben zonet thuis aangekomen en mag thuis afwachten wat er zich gaat voltrekken de komende tijd.
Het kriterium was dat ik niet verder dan 15 minuten van het ziekenhuis woon en gelukkig is dat maar 5 minuten van ons huis af.
Ik wordt nu dagelijks thuis gecontroleerd op hartslag, temperatuur en bloeddruk.
Dus het is een spannende tijd geweest en de tijd die komen gaat is ook erg spannend.

Ik ben blij dat ik nu thuis ben, maar ben 24 uur per dag op mijn bedje aangewezen.
Ik heb platte bedrust voorgeschreven gekregen.
Ik mag nog niet naar de wc toe lopen, omdat ik al ontsluiting heb en ik dus elk moment kan bevallen.

Hoop dat jullie het een beetje begrijpen, maar dat zal wel.
Ik zal de komende tijd dus veel op internet te vinden zijn, aangezien ik niks anders mag doen.

Spreek jullie gauw weer.

Groetjes Bianca

ach bianca, das schrikken!!! kindje is nog veels te klein hoor, lekker bij je houden...tjee, hopelijk lukt het nog om te rekken, hoe ver ben je nu??ik wens je veel sterkte toe en dat het nog maar eventjes duurt voordat je je ukkie krijgt, das natuurlijk veel beter!! succes hoor meid!!

ik ben ook 2 dagen op en neer naar ziekenhuis geweest, omdat ze dachten dat ik een scheurtje in mijn vliezen zou hebben, dus aantal onderzoeken gehad maar niks gevonden, dus mochten weer naar huis...maar ja, ik ben natuurlijk al bijna 39 weken, dus das andere koek...wel al veel activiteit en weeen op de monitor te zien, maar ja zegt niks. dus we wachten verder af. ik mag woensdag weer naar de vk, dan zien we wel weer verder. kan natuurlijk ook nog 2,5 week duren he...sandy is inmiddels bevallen ge;loof ik, maar dat zat er natuurlijk al aan te komen.

hoe gaat het met de rest?? en hoe voelen de mama's zich??? doen de kindjes het allemaal goed??

succes allemaal weer!

knuffel sweety

Hoi hoi,

Als het goed is zou ik nog 7 weken moeten.
Bij week 34 mag een kindje ter wereld komen zonder al teveel poespas wat betreft rekken van de weeen.
Zat vorige week natuurlijk pas op 32 weken vandaar al die pillen en prikken.

Zoals jullie begrijpen ben ik wel erg bang dat het nu te vroeg komt.
Ben dus ook op internet aan het kijken wat een beetje de gevolgen zijn van een vroege bevalling.

Ben wel blij met alle hulp die we aangeboden krijgen van vrienden en familie.
Mag nu namelijk helemaal niks doen behalve in bed liggen.
Maar zoals jullie weten hebben we wel een zoontje van bijna vier en een eigen zaak.
Mijn zoon wordt goed opgevangen door onze omgeving.
Je leert nu je vrienden kennen zeg.

Weet iemand ook of sandy is bevallen van een jongentje of meisje??

Groetjes Bianca

Hallo!!

Nou Bianca das schrikken!!!
Fijn dat het nu nog veilig bij jou zit!! Maar helemaal plat dus!! Kom je de dagen beetje door??
En wel fijn dat je elke dag gecontroleerd wordt....
Meid denk aan je!!!!

Sweety dus jij schiet ook op!! Ook spannend dus!!

Hier zn gangetje, rustig aan doen, gister weer controle gehad, baarmoeder voelde goed, lag gelukkig nog ver genoeg naar achter. En moet naar fysio voor bekkeninstabiliteit. Daar veel pijn van waardoor ik niet veel meer kan.
Maar als ik dan jouw verhaal lees bianca denk ik echt niet piepen!!
Dus we gaan vrolijk door!!!

Hoe gaat het met de rest???

Groetjes, marieke
31wk

Hi Meiden!

Bianca, jeetje wat is het spannend bij jullie zeg! Dat het kleintje nog maar lekker even blijft zitten waar 'ie zit! Nu moeten zowel jij als Marieke op bed blijven...neem aan dat jullie inmiddels wel een chat-verbinding met elkaar hebben? ;-) Om "op-bed-blijf-tips" uit te wisselen...!? Kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit meid, en wil je dan ook heel veel succes toewensen.

Marieke, ook jij rustig aan hè! Nog een paar weken en dan mag het kleintje komen. Wat gaat het toch hard bij iedereen!

Sweety, jij staat ook al punt van bevallen...lijkt vorige week dat je de test had gedaan!

Sandy, je zal inmiddels bevallen zijn! Hoop dat je ons snel met goed nieuws komt verblijden!

En nu weet ik ff niet meer wie nog meer geschreven had....sorry!
Hier gaat alles prima, we beginnen onze draai aardig te vinden. Fender is gisteren voor het eerst naar het consultatiebureau geweest. Hij weegt nu 4805 gram...bijna een kilo meer dan bij z'n geboorte, nog geen 4 weken geleden! Mama's melk doet het dus erg goed! Bente is en blijft de trotse zus, gelukkig (nog) geen last van jaloerse buien ofzo. Vanmiddag gaan we lekker met z'n drietjes shoppen, Bente heeft nieuwe gymkleren nodig, ze groeit ook al zo hard!
Dames, succes met de laatste loodjes, zet 'm op en tot snel!
Groetjes, Edith.

Hoi meiden,

Ben ik weer een keer, was ook al te lang geleden. We zijn best wel druk geweest hier in huis. Veel opgeruimd en weggegooid omdat we bezig gaan met de babykamer. Nu is dat wel erg vroeg maar we doen dit ook voor het huis, staat wat leuker voor de mensen die komen kijken dan een rommelige logeerkamer. Dus manlief is bezig met schilderen en heeft verf laten mengen die we op de wanden doen en er komen nieuwe plintjes langs de wanden. Gisteren hebben we een kinderwagen gekocht, een hele mooie en ik ben er superblij mee. Dit ding kan echt alles, het was de laatste en dus afgeprijsd vandaar dat we hem gelijk hebben meegenomen. Het is een cadeau van mijn oma dus mooier kan niet. Maandag ga ik voor het eerst naar de frauenartz hier in duitsland, ik ben benieuwd hoe dat hier allemaal gaat. Hopelijk krijg ik weer een echo en stiekum hoop ik dat ze dan ook al kunnen zien wat het gaat worden. Ik ben echt nieuwschierig dus kan niet wachten.

Lees net op de site bij sandy dat het een jongen is geworden. Staat alleen geen naam bij dus daar moeten we nog even op wachten.

Bianca: vervelend die bedrust, hopelijk verveel je je niet te erg. Krijg je wel visite? Of mag dat ook niet? Lijkt me wel gezellig even lekker kletsen want de pc praat niet terug. Nog even en dan mag je lekker gaan bevallen en dan is het weer voorbij, denk wel aan je want het is een hele opgave om in bed te liggen.

Marieke: jij ook heel veel sterkte, lees dat jij ook rust moet houden. Vervelend allemaal zeg. Hopelijk heb jij ook dingen om te doen want je wordt er zo vervelend van. Misschien een leuk borduurwerkje? Ik heb er nog geen tijd voor maar ik wel iets maken straks voor de kleine. Ik zit te denken aan een meetlat met leuke beertjes of zo.

Sweety: hoe gaat het nu bij jou? Einde ook al in zicht? Ik weet de bevallingsdata niet meer zo goed van iedereen dus ik moet straks even in het lijstje spieken. Maar wat ik zo begrijp gaat alles wel goed.

Edith: lekker shoppen met zijn drietjes, leuk hoor. Wat fijn dat het zo goed gaat met bente en fender. Maar goed je bent natuurlijk ook wel erg trots als je een grote zus bent. Heerlijk dat fender ook goed groeit.

Weekee: hoe gaat het bij jullie?

Nu weet ik niet of ik iemand ben vergeten, mijn excuus daarvoor. Wens jullie allemaal een hele fijne dag, knuffel petra.

De zwangeren *************

duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld op 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e  kindje uitgeteld  2 april 2009  
Linda, 7e ronde, 1kindje, uitgeteld op  2 april 2009
Russell, 2e ronde met clomid, 1e kindje uitgeteld  3 mei 2009
Loth, 7de ronde, 2 kindje, uitgeteld op 4 juni 2009  
Petra 2e ronde na mk, 1e kindje uitgeteld op 23 juli 2009
verloskundigen bezoek
Petra: 02 februari
Echo's

Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08