one2bemums 3 !!!

Sandy, proficiat met de geboorte van Kevin!!! Wat een flinke knul zeg! Geniet er maar lekker van!

Hier gaat alles z'n gangetje. Ik dacht weer wat ritme te hebben, maar dit varieert per dag hoor! Ik ben ook vermoeider dan de 1ste weken...al een maand gebroken nachten erop zitten! En ik hoor het mannetje alweer om aandacht vragen...
Weekee...hoe gaat het bij jou?
Zwangere dames, hou nog ff vol en geniet ervan!
Liefs, Edith.

Hoi hoi,

Mijn kindje zit gelukkig nog steeds lekker warm en veilig in mijn buik.
Vandaag weer een controle aan huis gehad.
Ik heb nog steeds ontsluiting dus er is nog wel iets gaande, maar het gaat gelukkig niet erg hard.

Ik hoop dat het nog minimaal een week of 3 blijft zitten, maar het kan maar zo zijn dat het nog 7 weken duurt.
Er zijn gevallen bekend die vroegtijdige weeen hebben gehad en dan toch ingeleid werden.

Ach ja we gaan het allemaal wel zien.

Hoe gaat het met jullie??
Groetjes Bianca

Hoi meiden,

Bianca: zou toch wel dubbel zijn als je uiteindelijk toch nog zou worden ingeleid. Hopelijk gaat dat ook niet gebeuren. Je kleine uk zit nog lekker veilig. Alles al wel helemaal klaar?

Sweety: ik maak me er ook niet zon zorgen over maar het is iid wel raar want je kindje groeit nu ook en je zou eigenlijk dan wel denken dat de kilos eraan vliegen. Maar ja wat er niet aankomt hoeft er straks ook niet af denk ik dan maar. Morgen 40 weken, misschien komt het wel op de dag zelf, zou wel leuk zijn.

Edith: vervelend die gebroken nachten, hopelijk gaat dat snel over. Kan me voorstellen dat je moe bent.

Ik ben gisteren bij de frauenarzt geweest en alles was goed. Heb weer een echo gehad en onze kleine uk weer even gezien, mooi hoor. Het was goed gegroeid en ligt mooi op schema. Weten nog niet wat het wordt omdat de baarmoeder nog erg klein is en laag in de bekken ligt. Kindje lag ook met zijn beentjes opgevouwen dus konden helaas neit spieken. Over 4 weken mag ik weer en dan zullen we het wel zien.
Meiden een fijne avond nog.

Knuffel petra.

De zwangeren *************

duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld op 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e  kindje uitgeteld  2 april 2009  
Linda, 7e ronde, 1kindje, uitgeteld op  2 april 2009
Russell, 2e ronde met clomid, 1e kindje uitgeteld  3 mei 2009
Loth, 7de ronde, 2 kindje, uitgeteld op 4 juni 2009  
Petra 2e ronde na mk, 1e kindje uitgeteld op 23 juli 2009
verloskundigen bezoek
Petra:  04 maart  
Echo's

Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

Bevallen!!!!
Weekee,9 december, dochter Veerle
Edith, 1 januari, zoon Fender

De dag na mijn verjaardag mag ik weer naar de frauenarzt, toch een leuk cadeautje.
Ben nu 15wk5d

Hoi hoi allemaal!!!!

Sandy gefeliciteerd met jullie zoon!!!
Hoe gaat het nu??? Ik hoop allemaal goed!!!!!

Petra meid fijn dat alles goed is en dat je echo hebt gehad en weer even kom gluren!!!
Denk dat jullie daar meer echo's krijgen als wij hier in nederland!! Dus daar maar van genieten!!

Sweety ben benieuwd hoe het bij jou is!!!!!

Edith dus snachts weet jullie mannetje je ook te vinden!! Kan je overdag beetje slapen of niet?? Ook lastig met een dochter erbij of niet??
Nou geniet er wel lekker van!! Hoe lang ben je nog vrij??

Weekee hoe gaat het met de andere mama??

Bianca en bij jou?? Alles nog rustig???

Hier wel, gister controle gehad bij de vk en het bleef t zelfde werd niet slechter dus mooi nieuws!!
Ben bij bekkentherapeut geweest voor bekkeninstabiliteit daar allerlei regels en tips gekregen. Nu elke twee uur half uurtje plat liggen, dat vermindert wel de pijn aan t bekkenen dus heeeel rustg aan doen, dus daar gaan we maar mee door!!

Toty gauw weer!!

groetjes, marieke
32 w.

Hoi hoi,

Nou bij mij is alles nog steeds erg rustig.
Heb vandeweek een paar dagen gehad dat het rommelde, maar nog niet ernstig genoeg om naar het ziekenhuis te gaan.

Marieke, fijn dat het wat betreft de situatie stabiel is.
Dat het goed gaat als je je aan de regels en tips van de therapeut houdt.

Edith, hoe bevalt het om weer moeder te zijn van een baby'tje??
Ik ben zo benieuwd hoe jij het beleeft om sinds zo'n lange tijd weer een baby te moeten verzorgen.

Weekee, hoe gaat het met jou en je dochtertje??

Petra, fijn hoor dat je in duitsland zoveel echo's krijgt??

Nou ik hoop voor sweety dat ze al bezig is met de bevalling of ondertussen al bevallen is.

Ik spreek jullie gauw weer.

Groetjes Bianca

Hoi meiden,

Sweety: je maakt het wel spannend hoor, vandaag is trouwens een mooie dag om te bevallen met het zonnetje erbij. Het is heerlijk weer en ik geniet vollop, doet me erg goed. Ik hoop voor je dat het niet meer te lang gaat duren.

Marieke: fijn dat het niet slechter is geworden maar zo is gebleven. Beter was natuurlijk nog mooier maar het gaat goed en dat is het belangrijkst. Geniet je nu ook lekker van het zonnetje?

Bianca: rommel de rommel, spannend hoor. Je kindje mag nu toch komen? Het gaat allemaal goed komen, ik duim ook voor jullie. Wel raar hoor, iedereen gaat naar het einde van de zwangerschap en ik zit nog niet op de helft haha.

Gisteren zijn we in alkmaar geweest bij babyland en hebben van mijn schoonmoeder een box gekregen. Zelf hebben we een maxi cosi gekocht met een zak. Deze was echt ons kleurtje en in de aanbieding dus gelijk meegenomen. Boxkleed hadden ze niet in mijn smaak dus daar gaan we nog even naar opzoek. Leuk hoor om al die spulletjes te kopen. Kamertje wordt ook erg mooi, manlief is er heel erg druk mee en vind het ook erg leuk om te doen.

Meiden ik ga van de zon genieten en wens jullie een hele fijne dag.

Knuffel petra.

Terug
Bovenaan