one2bemums

He edith wat vervelend zeg! Nou ik blijf voor je duimen hoor zolang er geen ongi is is er hoop toch? Maar wat je zegt je wilt zo graag dus dan voel je vanalles en helaas kun je dan alleen maar afwachten.

Lotje: Balen zeg dat je nu nog niets weet! Ik zou zeker een echo laten maken hoor! Al is het alleen maar om dat hartje te zien kloppen!

Sweety wat vervelend dat Justin zo slecht geslapen heeft! Je hebt helemaal gelijk lekker op tijd te bed! Wel fijn dat het bloeden bijna over is!

Bij mij wordt de afscheiding donkerder dus morgen zal ik wel echt ongi worden maar vanaf wanneer moet ik nu gaan tellen? Vanaf de eerste dag bruinverlies of pas als ik echt ongi ben? We gaan er wel niet voor de komende maand maar ja is wel fijn om een beetje me cyclus in de gaten te houden he?

Kussss

jah ga lekker slapen zo, heb echt hoofdpijn. ik telde gewoon vanaf de eerste dag echt rood zeg maar...dan klopte het bij mij ook precies...29 dagen cyclus, dag 16 ei dus dat heb ik nu ook gedaan...be gaan tellen vanaf zaterdag. nu dus alweer dag 6...dus nu liggen we wel weer dichter bij elkaar he loth! wij doen deze mnd nog wel, maar daarna ook niet. we zien wel.

hoe gaat het met thijmen?? al wat beter?? en jij ook beetje over je dip heen lieverd??
komt goed hoor! hopelijk slaapt justin vanacht wat beter, want ik trek het ff ook wat minder nu na een begrafenis en Mk. logisch natuurlijk maar toch...

liefssssss weer xxxx

Vervelend he zo een hoofdpijn hoop dat het morgen weer over is!
Ja we gaan nu weer redelijk gelijk op alleen maak jij deze maand nog kans en ik niet snik! Ik zou deze maand ook nog wel willen benutten maar vriendlief niet en we moeten er wel samen voor gaan dus ach dan maar even wachten! Hoop dat het voor jou raak is deze maand.

Thijmen is vandaag echt ziek geworden koorts niet eten en erg hangerig arm jochie. Baal wel dat ik niet bij hem ben want zijn vader zei dat ie steeds om mij vraagt!
Ben wel weer wat over me dipje heen hoor! Is ook de tijd van de maand. Vaak vlak voor me ongie ben ik zo hoort erbij .

Nou slaap lekker
kusssss

Dames ik denk dat ik gek wordt!!!!!! Nog steeds geen ongi!!!!! Wel zo een beurs ongi gevoel maar alleen maar een heel klein beetje oud bloed! En dit is al de 4de dag! Dat heb ik echt nog nooit gehad en ik vind het maar niets zo weet ik toch niet waar ik aan toe ben?! Ik reken op een ongesteldheid maar ja zolang dat niet doorzet heb ik ergens toch ook nog wel een beetje hoop ondanks de negatieve test van gister. Zo dit moest ik even kwijt.

Kusssss

Hey Meiden,

Ik kan 25 februari om 14.40 uur terecht in het ziekenhuis   voor een echo. Had eigenlijk a.s dinsdagochtend al gekunnnen maar manlief zit dan in het buitenland en ja, wil hem er natuurlijk wel bij hebben. Nog even geduld dus....

Lotje

He meiden wel een beetje blijven schrijven hoor we waren al gezakt naar de 2de pagina!

Lotje jammer dat dinadag je mannetje in het buitenland zit maar je hebt helemaal gelijk hoor hij moet er gewoon bij zijn. Dus nu 25 febr. spannend!!!!

ALs jullie nog even willen lachen moet je het topic van Yvon lezen: Ik denk dat ik verkeerd vrij! Hihihi

Mijn bruinverlies lijkt wel wat minder te worden  op dit moment zou ik erg graag even binnen willen kijken om te zien waar mijn lichaam in hemelsnaam mee bezig is!
Thijmen is nog steeds niet lekker, niet echt koorts ofzo maar erg wit, hangerig en slecht eten, zijn ogen staan ook een beetje raar. Hoop dat ie van een goede nachtrust weer wat opknapt.

Ik hoop jullie zo nog even te spreken maar ga ook op tijd naar bed. Ben bekaf na die slaapdienst (had erg slecht geslapen) en morgen is het weer vroeg dag.

Kussssss

ja maar iedereen reageert zo op Yvon dat die steeds naar boven blijft gaan he....

wat sneu voor thijmen, beterschap hoor!! hopelijk voelt hij zich snel beter...
doe nog eens een testje??? idd raar, maar wie weet, geen bloed = hoop toch??

ik kijk tv en daarna een film dus kom ook niet zo veel vanaaf...
hoe gaat het verder met je?? nog klachten??

edith, hoe staat het met jou??ga je nog andere test doen??

lotje, spannend 22 ste, hopleijk weet je dan meer en kun je lekker gaan genieten meid!!

liefssss

Ja dat topic blijft maar boven komen maar iok kan er niets aan doen vind het erg grappig. Vind het wel sneu voor haar maar vind de reacties super. Schaam Schaam.

En inderdaad geen bloed is hoop maar ik reken er niet op hoor! Wacht het af en als ik dan dinsdag niet ongi ben ga ik testen. (Zeg ik nu heel stoer)

Nu weet ik niet meer wat je nog meer geschreven hebt! BLond he?

Terug
Bovenaan