one2bemums

Lieverd dit op dit moment onzekere meisje gaat lekker slapen, ben moe en zo het voelen heeft de ongi doorgezet dus heb het wel weer even gehad voor vandaag. (Ik had me echt voorgenomen vanvond niet op het forum te gaan zitten kletsen hoe gezellig ik het ook vind maar voor manlief lijkt het me niet zo leuk dat ik avond aan avond achter de computer zit maar helaas weer mislukt vanvond, nou ja nu heeft hij iedere avond de afstandsbedienig dus hoor hem niet klagen hahaha)
Slaap lekker en ik kijk wel of ik er morgen nog even ben!

Kussssss

Dat vind ik echt knap dat je geen kik gegeven heb! Geloof niet dat ik het je na zou doen pfffff! Bedankt voor je lieve woorden dat doet me goed!

Slaap lekker!

Kussssss

Hey Loth,

Ik denk, ik laat hier even mijn bedankje achter voor je verhaal over de eisprong wat je bij de klusbabes topic heb verteld.
Ik wist dat dus echt niet dat er 3 stofjes nodig waren.
Eigenlijk wel jammer dat ik het nu weet, want ik was er een beetje van overtuigd dat omdat ik iedere maand ongesteld wordt ik dus altijd een eitje heb, maar uit jou verhaal blijkt dus dat dat niet zo hoeft te zijn.
Bedankt voor je advies!

Liefs Phoebe (klusbabe)

Hoi Meiden,

Even snel tussendoor hoor, vanmiddag om 16.00 uur afspraak bij de vlk. Ben zoooooooooo zenuwachtig, belachelijk gewoon...

Lotje

Hi ladies

Lotje spannend!!!!!!!! Ik zal aan je denken vanmiddag!

Edith weet je al wat?????? Ben erg nieuwschierig hahaha!

Hier nog steeds geen ongi alleen nog steeds een beetje bruinverlies. Net tegen beter weten in toch een testje gedaan en die bevestigde wat ik al dacht. Negatief. Zal dus toch een dezer dagen wel echt ongi worden snik. Nou ja niets aan te doen dan gaan we over 2 maanden gewoon weer vrolijk verder!

Doen jullie nog wat aan valentijn??? Ik had gister koekjes gebakken met Thijmen en 1 hartje hadden we een strikje omheen gedaan voor Markk van Thijmen. Zelf heb ik chocolade hartjes gekocht die leg ik dan straks op zijn kussen zodat ie vanavond als hij vanavond naar bed gaat de hartjes ziet hihi.

Ik ga ff lekker een uurtje slapen moet nog tot vanvond 23.00 bleh!

Kussssss

Hé dames!
Even een snelle update, want ik moet zo nog weg:
Ik heb vanmiddag getest met de digitale clearblue en helaas stond er "niet zwanger" op het schermpje :-( Ik was me al zó aan het verheugen op een positieve test! Ik ben nog niet ongesteld, heb sinds vandaag pijnlijke borsten en dat heb ik de laatste tijd vaker voordat ik ongesteld word. Maar vandaag hoopte ik natuurlijk dat het door een zwangerschap kwam! Af en toe denk ik dat ik het voel lopen beneden en dat ik dus ongesteld word. Dat had ik voor m'n vorige zwangerschap ook. Maar ja, ik wil ook zo graag hè...dan voel je vanalles!
Liefs, Edith.

Hey Meiden,

Nou, wat al dacht, weet nog helemaal niks. Ze had wel geprobeerd met de doptone maar ja, nog niets te horen dus.......
Ze adviseerde me om pas een echo te laten maken na de 10e week maar dat ga ik niet doen hoor. Ze zei dat het dan iets beter is vast te stellen wanneer ik uitgerekend zou zijn en dat het dan ook "leuker"voor ons was....
Toen ik zwanger was van dochterlief had ik mijn eerste afspraak bij 8,5 week en toen is er gelijk een echo gemaakt, we konden er niks van maken, het belangrijkste was dat we een hartje zagen kloppen. Dus als ik volgende week terecht kan in het ziekenhuis dan doe ik dat....wat vinden jullie??

Edith: Hoe vervelend dat de teste negatief was....wordt je toch niet goed van?!

Kus Lotje

getsie loth, je hoopt natuurlijk toch...nu maar afwachten dan he lieverd.
Ik heb hem een megagroot hart kado gedaan met daarop wil je voor de rest van ons leven ons valentijntje zijn?? liefs justin en tessa...vond tie erg leuk!

edith, balennnnnn we hadden zon goede hoop he!!! pffffffff domper weer....ook jij maar afwachten mischien over paar daagjes nog eens testen als je nog niet ongi bent??
sterkte hoor!

lotje, wat balen dat er nog niks te horen was joh, teleurstelling he!! Ik zou ook gewoon nog een echo vragen/doen zeker omdat je zo onzeker bent...ik heb de 'mazzel' dat ik zo wie zo snel een echo krijg omdat ik 2 Mk heb gehad...maar ja, blijft balen voor je!! hopelijk weet je snel meer!!!

hier is het bloeden bijna voorbij alleen nog een inlegkruisje, dus bijna voorbij gelukkig...nu maar weer afwachten op eisprong he..verder heb ik erge hoofdpijn vandaag omdat justin slecht heeft geslapen en ik er dus maar liefst 4 keer uitmoest vanacht...pfffffffff ga dus op tijd naar bed toe....weet niet of ik er zo nog ben, zal nog wel ff kijken anders tot morgen weer lieverds!!

kussssssss

Terug
Bovenaan