one2bemums

sorry, ben het dit keer niet met je eens...ik vind het zielig en niet leuk voor haar zo.
ik vind het ook niet oke, ieder mag vragen wat zij wil, dan moet je gewoon niet reageren, of maar 1 keer en het daar bij laten, ze snapt het nu wel denk ik. Ik zou het zo niet doen, geen enkele vraag is dom vind ik. Ieder in haar waarde laten. OOkal vind je het mischien dom.

sorry lieverd, maar vind het dit keer te ver gaan..

kusssssss

Vind dat je wel gelijk hebt hoor sweety! Ik plaatste het laatste berichtje en toen dacht ik dat had ik beter niet kunnen doen. Liet me even meeslepen.

tja, ieder zijn ding meid, daarom reageer ik niet op dat andere forum waar jij ook op gaat nu?? vind het niet leuk hoe ze erover praten, iedereen kan het ook gewoon lezen he, best kwetsend, terwijl het gewoon leuke meiden zijn...snap het niet zo goed waarom..
maar oke, ik bemoei me er verder niet mee. Heb gereageerd dus...

Maar als jij het wel leuk vind moet je het zelf weten hoor!! Hoe gaat tie verders??? ik ga weer verder kijken naar dancing queen.... ben der in elke pauze weer ff...

kussssss

Ja ik had bij klusbabes gerageerd op een vraag over geen eisprong en wel ongi en zo ben ik er een beetje ingerold. Zat het net nog even terug te lezen maar het is wel heel erg ga zo mijn exuus even aanbieden. Houd ik de eer toch nog een beetje aan mezelf voor zover dat nog kan.

Nou weet ik weer niet wat je nog meer had geschreven ben echt moe! Dat blijkt maar weer.

Hey Meiden,

Ben ook Dancing Queen aan het kijken leuk.....

Ik heb ook even gereageerd op dat ene onderwerp. Vindt het echt zielig hoor en hoe die Pip Stip reageerd is helemaal belachelijk. Heb er maar even opgezet of zij het dan wel weet hoe het moet. Want ja, we zitten toch allemaal op het forum "zwanger worden

Sorry hoor.....

OOh god, ik heb de beerput opengetrokken volgens mij bij de topic van Yvon.....terwijl dat helemaal niet mijn bedoeling was.......
Ik wilde gewoon even duidelijk maken dat die Pip Stip behoorlijk grof was en nu krijg ik gelijk een draai om mijn oren dat ik dat geschreven heb en dat ik haar verhaal niet weet. Daaruit concludeer ik dat die Pip Stip waarschijnlijk al wel een tijdje bezig is.......vindt dat jammer voor haar maar dan nog...laat een ander gewoon in zijn waarde.

Of zie ik dat verkeerd...?

OOh god, ik heb de beerput opengetrokken volgens mij bij de topic van Yvon.....terwijl dat helemaal niet mijn bedoeling was.......
Ik wilde gewoon even duidelijk maken dat die Pip Stip behoorlijk grof was en nu krijg ik gelijk een draai om mijn oren dat ik dat geschreven heb en dat ik haar verhaal niet weet. Daaruit concludeer ik dat die Pip Stip waarschijnlijk al wel een tijdje bezig is.......vindt dat jammer voor haar maar dan nog...laat een ander gewoon in zijn waarde.

Terug
Bovenaan