one2bemums

Weetje ieder zijn eigen ding denk ik dan, ik kon er wel om lachen en heb er ook aan mee gedaan. Nu ik er even over nagedacht heb ben ik het wel met jullie eens. Heb ook mijn exuus aangeboden.

Zit de heledag al mezelf suf te googlen over bruinverlies maar kan niet echt vinden wat ik zoek. (Wil natuurlijk lezen dat je zwanger bent enzo maar dat is niet echt reeel he?) Ach ja weet ook niet echt wat ik zoek dus dat schiet lekker op. Dames ik ga lekker douchen (daar kan ik zo naar uitkijken na een slaapdienst!) En dan lekker me eigen schone bedje in en dan morgen weer te werk bleh!

Sweety hoe is het trouwens bij jou? Is het bloeden al gestopt?????

Kussssss

Lieve Loth,

Pffff, kan me voorstellen dat je zoiets hebt van: IK WIL WETEN WAT ER AAN DE HAND IS!!!

Vast welterusten en werk ze morgen, ik mag morgen ook weer...

Kus Lotje

Hoi Lotje,

Nee hoor je hebt wel gelijk. Je ging er erg grof aan toe op dat topic en daar heb je wat van gezegd dat is jou keus net als het de keus van de anderen was om erop te reageren hoe ze dat gedaan hebben. Natuurlijk weet je de achtergrond van pipstip   niet dat is toch logisch?
Dat topic heeft in iedergeval weer heel wat stof doen opwaaien!

Liefssss Loth

ik hoef zelf pas om 9.30 uur te beginnen maar dochterlief is natuurlijk al eerder wakker 7.30 uur. En ik ben bang morgen wat eerder want heb haar vandaag om 18.45 uur naar bed gedaan.
De hele dag heeft ze gewoon niet geluisterd, werd er echt gek van gewoon,....ze heeft wel 10 x op de trap moeten zitten vandaag.....heel erg.
Ze wilde de kleren niet aan, was vervelend in de bied en nog vervelender in de supermarkt....soms...

Ik herken het helemaal! Die van mij had zichzelf van de week op de trap gezet hij was zo aan het drammen dat ik hem even negeerde en toen ging zelf op de trap zitten!!! Ja deze generatie groeit op op de trap hahaha. Wel een lekker tijd om te beginnen 9.30 maar moet zeggen dat ik 7.00 ook niet erg vind hoor want dan ben ik 's middags weer op tijd thuis en kan ik nog even van me mannen genieten.

hee meiden,

tjeeeeee das me wat he dat topic!!! goed van je Loth en Lotje!! Ik had ook gereageerd maar wel wat rustiger hahahahah en Loth, als je sorry kunt zeggen zegt al genoeg!!;)
goed gedaan meiden!!

Daarom bemoei ik me er ooit mee hahahaha

Loth bloeden is over, alleen nog beetje bruin maar zal morgen weg zijn...toch 8 dagen best lang dus, maar ja MK he...we zien wel. ja kan me voorstellen dat je wil weten wat dat bruin is...ik weet het ook niet...spannend.....zal nog ff doorbduimen.....

kusssssss

Sweety,...ik vindt dat je je goed houdt hoor....of is dat maar schijn?! Ik bedoel, ja toch een MK....is niet niks, ook al wist je eigenlijk nog maar net dat je zwanger was maar lijkt me toch heel erg.

Terug
Bovenaan