one2bemums

ik ben een nuchtere meid Lotje, en dit is al mijn 2de MK hahahah raak je aan gewend...
nee geintje...maar ik heb wel zoiets van, het is iet anders, dan was het niet gezond, en mijn lichaam ruimt het dan netjes op. Tuurlijk is het moeilijk en emotioneel, maar heb al bewijs van een prachtige gezonden zoon, dus ik weet dat het kan en wel weer goed komt!

Hopelijk luisterd je meisje morgen beter! succes ermee!

Hahahahaha, morgen moet ik werken dus manlief is er de hele dag voor de kleine meid hihihihi..succes schat

Had ik al gezegd dat ik maandag mee mag lopen op het kinderdagverblijf??? Heb er zo een zin in!!!

Nou meiden ga nu echt slapen want het wordt alweer later. Dat heb ik nu altijd dan neem ik me voor om echt vroeg naar bed te gaan maar het lukt me gewoon niet.

Slaap lekker

Kussss

tjee wat een spellingsfouten maak ik zeg hahahahha ergggg

oww dus jij mag lekker weg hahahah dan hoop ik voor je man dat het beter gaat woehahahha, in ieder geval bedankt hoor lotje, komt wel weer goed met me!!

Loth, ben je er nog meis???

ow daar ben je hahahah

owwww wat leuk Loth, spannend!!!!

ik ga zo film kijken met vriendje, gezellie tegen elkaar aan...lekker!

slaap ze lieverd!!

lotje jij ook weltruste meid!!! tot volgende keer!!

kusssssssss

en Loth, ben trots op je dat je je excuus open,lijk gemaakt hebt!!!!!! knuffel waard!!!!
zo ken ik je weer!!!!

Ja zo ben ik dan ook wel weer. (Eigenlijk ben ik meer zo dan dat ik iemand openbaar uitlach)

Kusssss

Terug
Bovenaan