one2bemums

Goedemorgen dames!
Zo ik ben al weer een half uur aan het werk! De thermometer gaf vanmorgen min 5 aan brrrrrr!
Ben vanmorgen dan toch echt ongesteld geworden alle hoop weg! Maar had het wel verwacht hoor. Mijn cyclus wordt wel steeds korter in december 35 dagen in januari 34 en nu 31 dus dat is wel prettig!
He lotje ik geloof niet dat je vrienden gemaakt heb op dat ik denk dat ik verkeerd vrij topic. Je hebt geloof ik een heel geliefd persoon terecht gewezen hahaha. Nou ja vind nog steeds dat je gelijk had.

Ik ben er vanavond weer.
Kusssss

He Loth, erg jammer dat de  zijn gekomen , nu maar even flink van je af schreeuwen en dan maar weer op naar de volgende ronde , hoop voor je dat he het een beetje trekken kan en dat je niet bij elke ingi helemaal down word (wat ik me ook wel weer kan voorstellen) het moist is natuurlijk om het zo nuchter mogelijk aan te pakken maar dat lukt niet altijd, ik hoop dat de volgende ronde raak voor je zal zijn.

Sweety en de rest ik kan het wel waarderen dat jullie het voor Yvon hebben opgenomen op de site     ik vrij verkeerd     ik bedoel die reactie;s waren nauurlijk niet om aan te horen en ik bedenk altijd stel nou dat ik een vraag heb en ik krijg zulke reactie's en er is al vaker zo op haar gereageerd daarvoor is een site als deze niet bedoeld!!!

veel liefs maggie

ga nu mijn bed zo weer in de jongens zijn net op de fiets vertrokken naar de voetbal

maggie

Hi Dames!

Loth, balen dat de RD er nu toch echt zijn! Dan is alle hoop voorbij hè. Maar wel, vol goede moed op naar de volgende ronde!

Sweety, fijn dat het bloeden bijna gestopt is, heeft nu wel lang genoeg geduurt hè!

Lotje, nog even geduld tot aan de echo...spannend!!!

Ik heb vanmorgen een kruidvat-test gedaan, ook negatief :-( Maar nog steeds geen spoortje van menstruatie, geen bruinverlies, niks. Ik zit nu op dag 36...ben benieuwd hoe lang deze cyclus gaat duren. Dit had ik nooit verwacht. Ik ben nooit onregelmatig geweest en omdat ik 2 dagen na verwijderen mirena weer netjes ongesteld werd, dacht ik dat de boel wel weer lekker op gang was gekomen...niet dus! :-(
Liefs, Edith.

Hoi maggie,
Ik ben er wel nuchter onder hoor. Ik baal een paar uurtjes en dan gaan we weer vrolijk verder. We zijn nog maar net begonnen we hebben alle tijd. Wel lief dat je het vraagt. Hoe is het met jou?

Edith vervelend joh. Ik had het ook hoor toen ik stopte met de pil was er niets aan de hand gewoon keurig 28 a 29 dagen maar na de mirena spiraal werd me cyclus plotseling langer?! Heel vreemd maar nu wordt ie dus weer korter! Snap er ook niets van maar hoop dat het voor jou ook zo is. (Eigenlijk niet natuurlijk hoop dat je snel zwanger bent!)

Zo dat is me nu toch wat op het forum. Wat een gedoe zeg het lijkt wel oorlog!

Nou meiden ben aan het werk en zit al weer veelste lang me tijd te verdoen hihi.

Kussss

hee loth, heb al prive op je gereageerd lieffie, je bent mijn schatje en mijn kleine zusje en zeeeeeeeeer welkom hier!!! Jammer dat het bij het andere topic zo gegaan is voor je, maar ze weten niet wat ze missen met jou!!!wat balen dat je toch ongi bent geworden meid, had toch nog klein beetje hoop he!! nu 2 mnd stop toch??? pffffffffff langggggg, nou ik blijf toch hier hoor, dus je bent niet alleen he!!! succes hoor lieverd!!

edith, tja, weer nega, dan denk ik toch echt dat je helaas niet zwanger bent meid....balen joh, had goede hoop voor je!!! hopelijk weet je snel meer en zet je ongi door!!!

maggie, heeeee meid, hoe gaat het met jou?? wat leuk dat je ff hier komt kletsen mag hoor, je bent hardstikke welkom!!! en ja ik vond het ook niet kunnnen daarom heb ik ook gereageerd en daar laat ik het bij. anders blijven we aan de gang en ik heb mijn zegje al gedaan dus klaar voor mij!!! hoe gaat het met je zwangerschap lieverd???

lotje, ik sta achter je....lekker belangrijk he de rest....lekker van je zwangerschap genieten de rest doet er niet toe!! spannend je echo!!!

tot vanaaf weer!!

Dag dames, ik lees nu sinds gisteren ff met jullie mee (tja dat krijg je op een openbaar forum) enne... mag ik met jullie mee kletsen? Eerlijk zeggen als jullie het niet goed vinden hoor, no hard feelings  Maar het lijkt me hier erg gezellig.

Lieve Weekee,

Wat mij betreft ben je hardstikke welkom meid!! Iedereen mag hier mee kletsen als ze dat willen hoor, dit is toch niet voor niks een openbaar forum..:)
Dus WELKOM!! Ik ben sweety, 31 jaar en in ronde 3 na net een mikraam te hebben gehad voor ons 2 de wondertje!! Mijn zoontje heet Justin en is ruim 10 mnd oud en een heerlijk ventje en de knapste natuurlijk..:)

en ja, tis hier erg gezellie omdat we elkaar respecteren en gewoon lekker kletsen over alles en nog wat hahahaha. De rest verteld lekker zelf over zichzelf hoor hahaha alhoewel, als je al bijgelezen bent weet je al veel over ons denk ik zo...had je wel ff wat te doen he om alles te lezen woehahahahha

kussssss sweety en veel succes hoor Weekee!!!

Terug
Bovenaan