one2bemums

Oh kijk! Gezellig kletsen over van alles en nog wat. ik zie het al, ik ben aan het goede adres

Oh en ja Sweety het was een hele klus om even "in te lezen" maar ik heb het idee dat ik aardig wat over jullie weet nu. lotje en maggie zijn zwanger, edith heeft negatief getest maar is nog niet ongi (spannend dus!!), Loth is (helaas) net ongi geworden en jij...he bah net een mk, maar weer volop bezig voor jullie 2 wondertje. Jullie kletsen hier met elkaar EN op hyves. loth heeft een zoontje Thijmen en jij hebt het knapste mannetje van allemaal: Justin haha. Eh.... dat is eerst wel genoeg denk ik hihi.

Bedankt voor het warme welkom trouwens. Ik ben Weekee, 25 jaar oud en in ronde 2 voor onze 1e. Ik ben dus nog een beginner hihi. 4 januari gestopt met de pil en toen helaas na 27 dagen ongi geworden, maar goed... het is niet altijd in een keer raak. Deze week is mijn klusweek dus je snapt waar wij mee bezig zijn. We gaan ervoor!

Ik hoop dat de rest het ook goed vindt dat ik kom kletsen.   Ik ga nu ff douchen en dan maar weer eens ff verder lezen.

Doeidoei!!

hoi Weekee,

Goh, dat doe je goed hoor dat snellezen ahahahhahaha maar het klopt hoor!!!
en Thijmen is ook een schatje en het meissie van Edith ook en tuurlijk die van Lotje niet te vergeten hahahahaha ach we houden het gezellie hier...maar deed jij niet mee aan een ander forum?? maakt mij overigens niet uit hoor, maar dacht dat je ergens anders mee schreef?? Wat spannend voor jullie 1ste!!! dus nu goed aan ut oefenen lees ik?? nou, hopelijk werpt het zijn vruchtje af woehahaha, wanneer is je NOD??? Ik heb voor mijn 1ste zwangerschap ook nog een MK gehad, dus dit was mijn 2de...en idd op hyves ook, maar daar ben ik pas sinds enkele dagen lid van hoor ben een nieuwe daar hahahaha. En wat doe je voor werk?? en je hubbie/vriend??

Hopelijk heb je het hier naar je zin (kan niet anders, want wij zijn erg leuk...) en blijft het hier wel gezellig. daar is tenslotte een forum voor nietwaar?? Meestal zijn wij hier rond de klok van 21.00-21.30. dus kijk maar!! lekker gedouched??

tot gauw,

liefs sweety

hallo iedereen..... ik ben lin ben 21 jaar en zit in de 3 ronde...heb een regelmatige  cyclus... tot nu toe.. 31 dagen...  

Weekee  en ik zaten eerst op september 2008.. maar waren niet zo veel meiden dus dan word het snel saai...  

Wat fijn trouwens dat ik hier WEL welkom  ben... Ik lees mee en typ af en toe wel mee... heb nu niet zo veel te vertellen ben ongi duss........

moet zo wel ff alles lezen....

Nou fijn  zeg...tot laters  

hoi Linneke,

WELKOM!! lees maar idd ff bij want dan weet je al lekker veel over ons!!! fijn dat je normaal regelmatig bent, maar nu dus?? en net ongi...bahhhhh....ik ben der net vanaf
volgende week mijn ei als het goed is! Spannend hoor, 1ste kindje en ja, je bent hier wel welkom! Hardstikke gezellig dat je hier mee komt tikken hoor wanneer je zin hebt!

liefs en heel veel succes, sweety

dat wordt flink klussen voor jou... Weet je wanneer je ei is??ik bedoel voel je hem??? ikke niet.. misschien slaap ik dan wel,,,, het lijkt me dat ie ook snachts kan komen toch???

idd volgende week klussen...en nee, ik voel hem niet, helaas, maar merk het wel aan mijn slijmafscheiding...dus rond die dagen klussen we extra en dan maar hopen he, en idd je eisprong kan ook snachts gebeuren, maar je blijft na je ei nog 24-36 uur vruchtbaar hoor!!

liefs

Hoi hoi!

Ik zag dat we 2 nieuwe meiden erbij hebben Welkom!!! Gezellig hie meer zielen hoemer vreugd! Heb nu niet echt veel tijd sorry maar ik ga morgen even goed bijlezen. Moet nu naar een verjaardag en ben al zo moe!!!!!
Lieve meiden tot morgen!

Kussssss

veel plezier Loth!!! jammer dat je er niet bent vanaaf!!

ps heb nieuwe foto op hyves hihihi

tot morgen lieverd,

kusssssssssss

Terug
Bovenaan