one2bemums

He zusje ik kan je reactie niet vinden waar heb je die dan achtergelaten? Die op mijn mailtje????

Hey Welkom nieuwe meiden,

Gezellig dat jullie hier mee komen kletsen. Drie nieuwe toch?....maggie, weeke en....linneke toch?

Ik ben Lotje 28 jaar en moeder van dochterlief van 2,5 jaar. Ben nu 9 weken zwanger van de 2e maar vindt het heel erg spannend, ben veel onzekerder als bij de eerste. Manlief zegt dat ik niet zo onzeker moet doen hahaha ja, das moeilijk hoor. Ben wel een beetje zo'n muts af en toe. Maar hoe is het met jullie??

Loth, balen dat je ongesteld bent geworden.

Sweety, op naar de volgende klusdagen.....

Lotje

Ik heb je foto gezien en ik denk dat ik verliefd ben!!!! hahaha wat een mooi mannetje sweety

lotje 27 gefeliciteerd....Weet niet hoe je voelt dus kan je ook geen tips geven om niet onzeker te zijn....misschien alles een beetje over je heen laten komen?>? In welke ronde ben je zwanger geworden????

maggie is niet nieuw, tenminste ik kende haar al, mischien jullie niet??
kus lotje halloooooooootjes weer!! blijft spannend he, snap ik wel hoor!! probeer toch beetje te genieten lieverd!! en volgende week klussen idd nu nog ff rustig aan, lichamelijk ff herstellen....

en Loth ik heb gewoon gereplied??? dus hij moet er staan in je prive???

xxx

in ronde 5 ( moet wel zeggen dat ik ovulatietesten in ronde 5 heb gebruikt )

jaaaaaaaaaaaaaaa dank Loth woehahahhahaha ben ook verliefd hoor hahahahaa bedankt meid, Thijmen is ook een schatje hoor!!!

die ovu testen heb ik nu ook liggen voor over een aantal dagen... Ben nu ook begonne ipv folium met etos zwanger worden pillen.. baat het niet dan schaat het niet toch??

Terug
Bovenaan