one2bemums

Hoi Dames!
Ik heb eens ff geprobeerd om een tabel van ons te maken! Zag ineens staan dat dat ook kon, naast alle smiley's enzo! Ik weet alleen niet of jullie 'm nu kunnen copïeren en plakken om aan te vullen...ff proberen dus!

Naam        
NOD        
Ronde nr.
Kindje nr.

Sweety

2

Loth

2

Edith
29maart
2
2

Vliegirl      

2
1

Weekee        

2
1

Bianca 2005                    

2                          
1                    

Marieke

Naam                
Uitger. datum    
Kindje nr.      
VK/Echo

Lotje

2
22feb echo

Maggie

4

Hmmm...copy/paste lukt wel....maar als ik 'm maak staat alles netjes in vakjes...en als je 'm plaatst staat het gewoon los...jammer!

Naam        
NOD        
Ronde nr.
Kindje nr.

Sweety

2

Loth

2

Edith
29-3          
2
2

Vliegirl      

2
1

Weekee        

2
1

Bianca 2005                    

2                          
1                    

Marieke

Naam                
Uitger. datum    
Kindje nr.      
VK/Echo

Lotje

2
22feb echo

Maggie

4

Daar ben ik weer. Nou, het is iets beter geworden..het is nu alleen nog mijn rechtertepel die zeer doet...het is ook niet be hele borst echt alleen de tepel...heeeeeeeeeeeel vervelend. Mijn NOD is trouwens 2 maart...dus denk niet dat het daar echt mee te maken kan hebben. Als het mijn ei is...dan is mijn cyclus dus toch nuet 27 dagen en zou het vreselijk van slag zijn. Dat hoop ik dus niet!

Oh en mijn moeder werd ivm een spoedje weer naar huisgestuurd..nu wordt ze vrijdag geopereerd..pfff. weer een dag langer in spanning.

Edith: je hebt een prachtig schema gemaakt. Zo horen jullie zwangere dames er ook helemaal bij

Maggie: he meid, wat vervelend... aan de ene kant mooi natuurlijk want je verwachte het al een beetje en zat je net af te vragen of alles wel goed was omdat je nog niet misselijk was. maar toch... echt leuk zal het boven de pot niet zijn. Sterkte!

Lin: he getsie...veel beterschap meid.

Loth: hey meid, super dat het zo goed gaat voor je met je toekomstige baan  Veel succes!

Sweety: 8e kindje!!!??? Jeetje.... das mij nou net iets teveel...wel leuk voor haar. Ik geloof best dat je graag weer tegelijk zwanger had willen zijn, maar wat niet is kan nog komen. Over de testen...ik wete het niet. Ik denk dat je het gewoon moet proberen... merk je dat je er daardoor teveel mee bezig bent... stop er dan gewoon weer mee. het belangrijkste is dat je je er niet gek door laat maken. Het moet allemaal wel "leuk" blijven.

elowwww

oke dat schema mag ook hoor, vind het alleen iets te veel op elkaar staan, mischien dat we dit ff kunnen aanpassen?? zal het o ff proberen..

weekee, fijn dat 1 tepel minder zeer doet hahahaha nu de andere nog. wat balen voor je moeder, nog langer in spanning...succes hoor!!

ik kijk nog wel wat ik doe met de ovutesten...heb nog paar dagen om te beslissen....en idd 8 kindjes is heel veel, maar zij vindt het super!!

kusss

hahaha ja dankje... ben er "half" blij mee dat het nog maar om een kant gaat lol.

En pff zou niet goed zijn   als zij er niet blij mee was. Het moet wel een bewuste keuze zijn hoor 8 kinderen.

en ja, je hebt nog even...denk er niet te diep over na..ga lekker op je gevoel af

hahaha ja al 1 helft minder he...wie weet...zl duimen hoor!

ja tis zeer bewust hoor en ontzettend gewenst!!! zij houden heel erg van kinderen. en het is echt een schat van een mens!!

heb het al eerder gedaan en was toen meteen zwanger van justin, ook na mijn MK dus wie weet...

Tja ik heb me nog niet eens goed verdiept in de ovutesten...zou niet weten hoelang je zou moeten testen... maar ik kijk het gewoon ngo een ronde of twee aan...ik hoop een beetje op mijn (regelmatige) cyclus af te kunnen gaan en om de dag klussen...dat het dan maar raak mag zijn

ik heb een cyclus van 29 dagen en dan begin je op dag 13 met testen tot je eisprong...de ene keer is dat op dag 16 bij mij de adere op dag 18. dus ik weet het ook best goed, vandaar dat ik ze nu nog niet gebruik. maar ja, nu een MK en weg cyclus he, dus tja vandaar mijn twijfel..ach ja...

hoe gaat het met je vriend/man?? wat doet hij??

Terug
Bovenaan