one2bemums

goh en je moet dus gewoon twee streepjes hebben en dan heb je je ei? of kun je meerdere dagen twee streepjes hebben?

Mijn man zit ook lekker achter de computer...even te relaxen, wat aan het gamen. Hij is leraar basisonderwijs.

en de jouwe?

tja das per vrouw heel verschillend, ik heb maar 1 dag echt een hele dikke streep, sommige meiden, hebben dat 2 dagen en andere hebben alleen een hele lichte streep en krijgen nooit een dikke, das erg onzeker en kom je dus nog niet verder...maar ik heb 1 dag een dikke streep en dan komt binnen 12-24 (of 24-36)   uur je ei.

oke leraar, leuk!!! welke groep?

mijn vriend heeft samen met mij een eigen computerwinkel en website.

pfff zie je..moet ik eerst maar eens meer over lezen...of hopen dat ik deze ronde zwanger ben natuurlijk lol.

Ja ja hij heeft twee dagen groep 4, twee dagen groep 5 en nog een dag ICT, lekker afwisselend dus.

oh toe maar weer..loopt het goed?

tja als je vragen hebt hoor ik het wel hahaahha

ja gaat goed!! wel zwaar en druk maar over 2 weken gaat ook zijn webwinkel open en hopelijk wordt het dan nog drukker want dan gaan we landelijk

ik ga zo slapen lieverd, mijn ventje justin is ziek dus...

kusssssssss

spannend allemaal...succes alvast en ebterschap voor Justin.

ik duik zo ook mijn nestje in.

Hallo!!!
Ik heb eindelijk ff de kans op tussen mn werk door bij te lezen!! Linneke en justin beterschap!!!!
maggie hoe gaat ie met jou?? Al iets beter of nog hetzelfde??

Ik heb ook wel nagedacht over die ovulatietesten en wilde het eerst nu gan gebruiken, maar ik wil het eigenlijk ook nog een beetje natuurlijk houden... maar heb er wel over gedacht omdat ik deze ronde een paar dagen na mijn ei tot aan mn ongi vreselijke zere borsten heb gehad en goed ziek van mn ongi was..... maar ga het nog een rondje zo doen en daarna als ik niet zwanger ben ga ik misschien toch zo'n test proberen....

Gisteravond was gezellie, maar miste jullie wel!!!!
tot vanavond!!!!

loth is het gelukt met je foto's???
groetjes!!!

Hoi meiden
even snel tussen me werk door.
Heb nog steeds niet alle foto's in geplakt. Het isnog al een behoorlijke stapel maar het begin is er! Dacht gister dan zet ik lekker de laptop naast me en dan kan ik mee kletsen en foto's plakken te gelijk want ja wij vrouwen kunnen dat maar blijkbaar kan mijn computer dat niet want dat klere internet lag eraf!!!!! Ben nog nooit zo gefrustreerd geweest! Wat was ik chaggerijnig joh. Vriendlief was er niet dus dacht ik kan lekker kletsen maar niet dus. Vanavond wordt ook moeilijk want moet tot 22.00 werken maar zal af en toe even kijken of jullie er zijn en met een beetje geluk kan ik als er geen clineten of collega's in de buurt zijn nog even kleppen hier.

Ik zag dat er een paar zieken waren heel veel beterschap!

Verder weet ik het niet meer. Oja wel of geen ovu testen? Tsja ik heb er geen ervaring mee maar kan me voorstellen dat je nu wil weten hoe je cyclus loopt, je kan natuurlijk ook gewoon afwachten je had toch geen haast??? Of zijn de kriebels toegenomen???
Meiden ik moet gaan
Kusssss

ach ik zie wel wat ik doe, denk niet dat ik ze ga gebruiken. wacht nog wel ff want heb idd geen haast. Ik ben der vanaaf niet, heb vanacht half 2 tot hal7 vanochtend met justin opgezeten, 40 graden koorts...waarschijnlijk tanden, hij heeft er meteen 4 bij zowel boven als onder dus...erg zielig, jammeren en klagen en alleen maar hangen...nu slaapt hij ff maar we zien vanacht wel...dus ik ga echt op tijd slapen pffffffffff ben kapot en heb vanaaf om 20.00 ook nog een klant tot 21.15 dus....ben weer weg!!!!

iedereen fijne avond en tot morgen!!!

knuffffffffffff

Terug
Bovenaan