one2bemums

oooh lieverd wat sneu voor Justin. in 1 keer 4 tanden ja dat doet erg zeer. Had Thijmen ook altijd in 1 keer 3 of 4 tanden zo zielig. Nou meid slaap lekker alvast (Mooi optijd ben ik hiermee hiihi) En heel veel sterkte met je mannetje geef je hem een dikken kus van tante Bibische?

Kussss

tis hier rustig vanavond!! Ik ga ook zo naar bed, paar avonden was het laat dus nu aardig slaapgebrek!!! Sus zo gauw naar bed. Manlief moet elke moorhen om 4.45 uur op dus altijd vroeg leven in huis en ik blijf wel liggen maar je wordt toch wakker dus dan een paar laate avonden hakt er lekker in.

sweety hoop dat jullie vannacht beter slapen!   succes eerst nog ff met je klant!!sneu zoveel tanden tegelijk!!

fine avond allemaal en slaapse!!!
knuffffff

tis inderdaad erg rustig hier zeg! Gezellig zijn jullie hoor heb ik op me werk tijd om te kletsen zijn jullie er niet hahaha.
Vliegirl dat jij wakker wordt zeg! Mijn vriend moet ook vaak erg vroeg op maar ik slaap er gewoon doorheen weet vaak niet eens meer dat ie weg is gegaan! Schijn wel alijd tegen heb te praten maar dat weet ik zelf dan niet meer hihi.

Kussss

Ik hoop dat dat straks bij mij ook gebeurd loth!!
Ik begin er steeds meer doorheen te slapen en hoor van veel mensen dat je er aan went, dus heb goede hoop!!! haha
Wat voor werk doe je??

Hey Meiden,

Jeetje, ik volg het allemaal niet meer hoor, 2 dagen hier niet geweest en we zijn nu alweer bij bericht...600 ofzo.....! Pfffff, heb echt geheugenverlies, nu zag ik ook Bianca in de lijst staan van edtih, ben je hier al langer of heb ik echt wat gemist. Zo nee, harte welkom hier.
Ben vandaag precies 10 weken zwanger en maandag mijn echo. Zo erg, heb van de week de ogen uit mijn kop gejankt, bang voor een niet kloppend hartje. Ken mezelf helemaal niet zo, ik ben niet echt supernuchter maar ook niet weer zo heel erg onzeker hoor. Belachelijk gewoon. Ik weet dat iedere zwangerschap anders is maar dit onzekere ken ik echt niet van de 1e keer. Ben blij als het maandagmiddag is.

Kus Lotje

Kan het me best voorstellen lotje!!! tis ook spannend!!! En voor jehet weet is het maandag!!! Geeft toch niets die emoties!! gewoon ff lekker laten gaan lucht altijd weer op!!!!

knuffff

He lotje ja er wordt wat afgekletsr hier he? Kan me voorstellen dat je het dan niet meer helemaal volgt. En wat hormonen allemaal met je doen he? Kan het me wel voorstellen hoor. Voor je het weet is het maandag. Heb je nog leuke dingen te doen deze week dan gaat de tijd sneller haha.
Vliegirl nou weet ik even niet meer of je vroeg wat voor werk ik doe of wat voor werk me vriend doet. Ik ben clientbegeleider bij verstandelijk gehandicapten en mijn vriend werkt voor een trasport bedrijf dus die moet vaak enorm vroeg op.
Wat doe jij eigenlijk voor werk?

Kussss

Leuk werk loth, ik heb de spw als opleiding dus ook een beetje in die wereld zeg maar,(mis het soms best wel)  maar ik zit nu bij de rabobank. Beter vor mijn lijf  zeg maar.  werk veel met echt fysiek geld en bankpassen. leuk en we hebben een heel leuk clubje meiden. he grappig!!! marco mijn man werkt ook bij een transportbedrijf en moet daarom ook vroeg op.
wij liggen nu intussen in bed jaja met de laptop!! hoe erg kan je wezen!! zou nog best ff willen kletsen, maar ben zo moe dat ik toch maar ga slapen!!!
werkze nog ff en tot morgen!!!

knuffff
 Marieke

Terug
Bovenaan