one2bemums

Met de laptop in bed?!?!?! Erg romantisch hoor! Nou slaap lekker!
Ik ga me maar weer eens nuttig maken hier. Het is echt zoooooo rustig op het werk verveel me dood IK WIL NAAR HUIS!!!!! NOg een half uurtje dan zit het er weer op.

Kusss

Hallo allemaal,

Lotje, ja ik ben redelijk nieuw hier.

Wat is het gezellig zeg.
Ik weet niet meer wie de vraag nu stelde, maar het is voor ons het 2e kindje.
Ons zoontje is nu bijna 3, nog een maandje.
Dus we dachten dat het nu wel weer kon.
Ik denk niet dat het perfecte leeftijdsverschil bestaat.

Mijn mannetje is op vakantie, dus ik heb de hele avond niks te doen.
Lekker vroeg mijn bed in is altijd mijn doel, maar vaak ben ik ergens mee bezig waardoor het toch nog laat is geworden.

Groetjes Bianca

Hoii allemaal,

nou nou allemaal vroeg naar bed.

Lotje, ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar blijf positied. Het komt allemaal wel goed, jij hebt een prachtig kindje in je buik en 30 weken verder zul je ermee pronken. Succes maandag!

Voor alle zieken: beterschap.

Ik wilde eigenlijk alleen even melden dat ik de komende week vrijwel niet aanwezig ben.Ik krijg vrienden over uit hte buitenland en er staan dus heel wat leuke dingetjes op het programma (haringhappen etc etc). Ik zal eigenlijk geen tidj hebben om hier even te kijken tot zondag 2 maart (pffff)

Dus meiden, heel veel succes sterkte en plezier de komende week en tot snel! Ik zal jullie wel missen hoor!! Maar ik ga ALLES teruglezen  wordt een leuke dag die zondag lol.

doeidoei kusssss

joehoeeeeeeeee

Hier een erg moe sweetytje...vanacht weer opgezeten, ikke naar de huisartsenpost, heeft mijn anrme ventje een maag/darmvirusinfectie...zielig he...nog steeds 40 koorts, maar das niet zo erg zegt de arts, dan is tie weerstand aan het opbouwen...helaas, de tijd uitzitten dus...hopelijk gaat het vancht beter..zucht...ben kapot...het gaat wel iets beter met hem, dus hopelijk zet dit door morgen...en mijn vriendin heeft ook een MK gehad, haar 7de....echt heel jammer!!! oke, ze heeft al wel 8 kids maar dat maakt het verdriet niet minder, had het haar echt gegunt...

loth, ik heb hem een knuffel gegeven hoor meid, bedankt!!! kus terug zon natte hahahaha met mond open kus terug voor je!!! hahahaha zo kust justin lol zo schattig...

weekee, veel plezier met je vrienden he en geen gekke dingen doen..:)

lotje, bijna is het zo ver lieverd, hoeft niet lang meert te wachten en dan lekker genieten he!! komt goed hoor zul je zien!!!

bianca, succes met klussen voor jullie 2de uk!! wanneer is je nod?? heb je de lijst al aangevuld??

iedereen verder, kusss van ons en weet niet of ik er vanaaf ben, waarschijnlijk weer vroeg op bed, lekker gezellie maar wel hard nodig helaas, sorryyyyyy, tot gauw!!

xxxx

Ooooh sweety wat zielig voor je mannetje. En weer de hele nacht op he? Balen meid hoop dat het komende nacht beter gaat. Doe je goed vroeg naar bed ga ik ook proberen vandaag ben echt niet lekker vandaag.

Weekee heel veel plezier de komende week en heel veel succes met alles terug lezen hahahaha!

Weet je waar ik  echt boos om kan worden? Ik moet vandaag rennen en vliegen om eten op tijd op tafel te hebben enzo want vriendlief moet om 19.00 zaalvoetballen, ik bel hem op of ie even neusspray voor me kan halen want echt voel me hondsberoerd en wat krijg ik voor antwoord? Nee schat dat gaat niet moet om 19.00 voetballen weet je nog? GRRRRRRRRR Dank je wel schat!
Zo dat moest iik even kwijt sorry.

Kusssss

Sweety wat sneu voor je kleine kereltje!!! Zoiets vind ik altijd zo rot voor die kleintjes, je kunt ze t ook niet uitleggen. Goed dat je naar de huisartsenpost bent geweest, weet je tenminste wat het is!! Met jouw goede zorgen komt ie er wel weer boven op!! kan me voorstellen dat je kapot bent!!!

Ja romantisch he loth, met loptop in bed, maar manlief sliep op dat moment al!!! die sleip al bijna op de bank voordat we naar bed gingen. Nou ja vanavond beter!!

tis weer weekend!!! Geniet er allemaal van!!!
Weekee veel pleizer met jullie vrienden!!! Geniet ervan!!!
Knufff Marieke

Hoi hoi,

Sweety voor welke lijst moet ik me aanmelden wat betreft mijn NOD?
Mijn NOD is 10 maart.

Mijn jochie lag in bed en werd plotseling wakker net, hij wou naar papa.
Zijn papa is een weekje op vakantie, dus we hebben hem maar even gebeld.
Daarna ging hij weer braaf naar zijn bedje toe.

ja marieke, winkelen en passen in 1 keer.
Vaak zie ik iets leuks en koop ik het en pas het thuis.
Lekker snuffelen bij  H&M is echt goed te doen.

Fijn weekend allemaal.
Ik moet nog 1 dagje werken en dan ook weekend.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan