joehoeeeeeeeee
Hier een erg moe sweetytje...vanacht weer opgezeten, ikke naar de huisartsenpost, heeft mijn anrme ventje een maag/darmvirusinfectie...zielig he...nog steeds 40 koorts, maar das niet zo erg zegt de arts, dan is tie weerstand aan het opbouwen...helaas, de tijd uitzitten dus...hopelijk gaat het vancht beter..zucht...ben kapot...het gaat wel iets beter met hem, dus hopelijk zet dit door morgen...en mijn vriendin heeft ook een MK gehad, haar 7de....echt heel jammer!!! oke, ze heeft al wel 8 kids maar dat maakt het verdriet niet minder, had het haar echt gegunt...
loth, ik heb hem een knuffel gegeven hoor meid, bedankt!!! kus terug zon natte hahahaha met mond open kus terug voor je!!! hahahaha zo kust justin lol zo schattig...
weekee, veel plezier met je vrienden he en geen gekke dingen doen..
lotje, bijna is het zo ver lieverd, hoeft niet lang meert te wachten en dan lekker genieten he!! komt goed hoor zul je zien!!!
bianca, succes met klussen voor jullie 2de uk!! wanneer is je nod?? heb je de lijst al aangevuld??
iedereen verder, kusss van ons en weet niet of ik er vanaaf ben, waarschijnlijk weer vroeg op bed, lekker gezellie maar wel hard nodig helaas, sorryyyyyy, tot gauw!!
xxxx