Ongepland zwanger

Wat fijn dat je het nog uitstel kon geven! Zoals in andere reacties ook al te lezen, ben ik bang dat jouw partner niet inziet wat een abortus met jouw (moeder)gevoel kan en gaat doen. Sorry, maar ik zeg het toch (alleen om je te waarschuwen): dit zijn narcistische trekken en dat is heel gevaarlijk gedrag, waar jij uiteindelijk de dupe van wordt! Informeer je omgeving en zoek echt hulp! Ik hoop echt dat je je kindje houdt ?Nogmaals heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke (bijna onmogelijke) situatie!!

Ik vind het echt stuitend om te lezen hoe sommige moeders hier op jou inpraten om de baby te houden en je bijna beschuldigen van moord omdat de foetus 10 weken is.Bah ik word daar heel boos van.

Niemand maar dan ook niemand kan voor jou bepalen wat je moet doen. Je vriend niet en die anti abortus oermoeders van hier ook niet

Jij moet de keus maken en wat je ook kiest, dat is de goede en daar mag niemand iets van vinden of commentaar op hebben.

Het klinkt allemaal heel makkelijk je kunt het alleen en huizen zijn er echt wel, maar zo is de praktijk niet altijd.
Als topic starter kiest voor haar relatie is datook haar goed recht. Net als wanneer ze kiest voor de baby.

Ik wens je veel sterkte met je keus en nogmaals let niet op andere meningen maar volg je eigen gevoel dan zit je altijd goed!?

[quote quote=10561740]Ik vind het echt stuitend om te lezen hoe sommige moeders hier op jou inpraten om de baby te houden en je bijna beschuldigen van moord omdat de foetus 10 weken is.Bah ik word daar heel boos van. Niemand maar dan ook niemand kan voor jou bepalen wat je moet doen. Je vriend niet en die anti abortus oermoeders van hier ook niet Jij moet de keus maken en wat je ook kiest, dat is de goede en daar mag niemand iets van vinden of commentaar op hebben. Het klinkt allemaal heel makkelijk je kunt het alleen en huizen zijn er echt wel, maar zo is de praktijk niet altijd.Als topic starter kiest voor haar relatie is datook haar goed recht. Net als wanneer ze kiest voor de baby. Ik wens je veel sterkte met je keus en nogmaals let niet op andere meningen maar volg je eigen gevoel dan zit je altijd goed!?[/quote] Jij heb zeker nooit een kindje verloren  Wij hebben ons zoontje verloren met 34 weken zwangerschap hij heeft 3 dagen geleefd en weet hoe het is om in een zwart gat te vallen naar een verlies van zoiets.
En daarna nog een miskraam gehad met 13 weken.

Ik denk dat de topic starter niet geholpen is met meningen van anderen over abortus. Prima als mensen er voor of tegen zijn, maar ze heeft denk ik al genoeg aan haar hoofd zonder zich daarover nog te hoeven verantwoorden. Wat volgens mij de belangrijkste boodschap van de meeste mensen hier is: luister goed naar je gevoel en maak op basis daarvan je keus. Heel veel sterkte!

Ik heb je reactie een aantal dagen gemist, maar heb zeker je topic nog even opgezocht om hopelijk te lezen hoe het met je gaat. Ik vind het zo rot dat je in deze positie zit! 
Eigenlijk doet het er niet toe wat wij vinden omdat wij niet in jou schoenen staan. Het gaat erom dat jij uiteindelijk vrede hebt met de keuze die je maakt. 
Ik ben ooit te lang samen geweest met een narcist en iemand die mij mishandeld heeft. En ik weet niet of ik er goed aan doe om dit te zeggen, maar je man klinkt wel als iemand die trekjes heeft van het eerste (zelfbeeld proberen te beschadigen, zijn wil door drukken).
Vraag jezelf af, hoe ziet je leven eruit over een aantal jaar? Is dat wel met hem.. vooral als hij nu eigenlijk opeens heel poeslief doet. Wat gebeurt er met zijn gedrag als je hem zijn zin hebt gegeven? Dat laatste doet hier toch wel de alarmbellen laten rinkelen. 
Ik hoop voor je dat je de juiste keus kan maken en wens je veel sterkte met deze situatie. Heel veel wijsheid toegewenst   

Vroeg me af hoe het nu met je gaat.. vandaag was je nieuwe afspraak… hoop dat je de keuze hebt gemaakt die je zelf diep van binnen wilde.
Wat die keuze ook is, veel sterkte! ?

Terug
Bovenaan