Ach lieverd. Ik wil je echt een dikke knuffel geven

Super fijn dat je wel je er nu wel over praat met mensen. Je hoeft dit echt niet alleen te doen.
Ik denk nog steeds dat je er heel veel spijt van krijgt als je het weg laat halen. Volgens mij ben je al verschrikkelijk aan het kindje gehecht. Je moet naar mijn idee wel echt 100% achter je keuze staan en opgelucht zijn als het weg is. Maar zo klink je niet.
Mocht je het weg laten halen, denk ik dat dit jou een verschrikkelijke knauw geeft en ook je relatie. Deze abortus neem je misschien wel mee tot in je graf.
Mocht je het houden, is dat even pittig. Maar als je over het liefdesverdriet heen bent en een plekje voor jezelf hebt gevonden, ga je deze man denk ik echt zien als een verschrikkelijke loser. Je hoeft hem niet te erkennen en je kunt het echt alleen! (Ik zit momenteel ook weer in een fase dat ik denk dat ik het alleen moet gaan doen, en heb daar gelukkig de volste vertrouwen in, ook al weet ik nog niet hoe of wat).
Overigens ben ik wel benieuwd hoe hij zou reageren als jij de deur voor hem sluit en besluit het kindje te houden. Mannen kennende, staan ze dan ook ineens met hangende pootjes voor je neus en dan zijn ze ineens wel blij met de baby.
Ik hoop echt (door jouw manier van schrijven en vertellen) dat je voor het kindje kiest. Deze man klinkt niet oké.
Verder hoop ik dat je het wel een beetje overleeft, je werk bijvoorbeeld en dat je nog een hap eten door je keel krijgt. Het klinkt afschuwelijk.
♡♡