Onregelmatige cyclus maanden na stoppen pil januari 2017

Hi meid!
Oeh wat spannend en wat heerlijk dat je die eisprong voelt! Van 1 keer klussen kun je ook gewoon hartstikke zwanger worden he? ;-) de reden dat je het vaker zou willen doen, ligt er volgens mij meer aan dat veel meiden niet preciés weten wanneer de eisprong plaatsvindt en zo het zekere voor het onzekere willen nemen. Jij hebt dat probleem gelukkig niet :). Volgens mij duurt het ongeveer een week tot je eitje ingenesteld is. Kan dat? Hoop zo dat je binnenkort hele duidelijke signalen van een zwangerschap hebt :)!
Ik moet nu nog ongeveer een week wachten tot mijn vruchtbare dagen beginnen. Bizar hoe onze cycli uit elkaar lopen he, haha! Vind het wachten elke keer wel lang en pittig :(. Maar dat ervaart iedereen die zwanger wil worden natuurlijk! Even volhouden nog dus ...
Succes met het wachten nu meid! Op naar goed nieuws!
 
Hi Will!
Haha zo lief! Jij ziet alles positief! Echt lief! ? Maar inderdaad kan maar zo. Heb af en toe nu wel wat geborrel gevoeld vandaag maar ja kan alles zijn!? 
Ah ja dat is echt grappig he. Dat duurt echt lang nog als je het zo bekijkt. Maar goed wachten duurt altijd lang dus dat is ook al stom! 
Hoop zo dat we binnenkort beide een postivie test mogen krijgen
 
Hi meid!
Haha ja, ik voel me soms ook moedeloos hoor (stiekem), maar de huisarts heeft gezegd dat je echt het snelst zwanger wordt als je positief blijft! Dus ik probeer de moed erin te houden!
Blijf een beetje last van mijn buik houden, een beetje zoals je je voelt als je ongesteld moet worden. Alsof het toch allemaal een beetje onrustig blijft na mijn ongesteldheid. Nou ja .. ik zal er wel teveel op letten ofzo. Heel blij als dit weekend mijn vruchtbare dagen éindelijk beginnen. Dan kun je er voor je gevoel weer echt wat aan gaan doen he? 
Spannend dat het een beetje borrelt bij jou! Je zou jezelf nu wel zwanger willen dénken he? Elke maand let ik vol spanning op allerlei symptomen die het bewijs kunnen zijn dat er écht iets gebeurt hihi! Ik hoop zo dat je binnenkort bijvoorbeeld die innestelingsbloeding geeft, dan heb je al een beetje zichtbaar nieuws!
Ik wacht nog even rustig af maar kijk met smart uit naar jouw ervaringen ;-) 
Xxx
 
Hi Will! 
Haha zo apart voel me raar buik zit vol en lage rugpijn tepels gevoelig wanneer ik eraan zit. En moe. Maar goed dat had ik vorige keer ook toen ik dacht dat het echt zo was haha dus kan van alles zijn. Misschien moet ik gewoon weer ongesteld worden. Heb ook veel gedaan de afgelopen dagen dus niet gek dat ik moe ben. 
Zit nu 8 dagen voor NOD. Ben wel erg benieuwd ook heb ik steken in m’n buik beetje precies hetzelfde als m’n eisprong maar minder hevig en ook heb ik wat witte vloed niet veel hoor. 
Klinkt bijna te mooi om waar te zijn maar ga niet hopen haha! ☹️ 
Bij jou dus bijna de vruchtbare dagen? Ga je met ovulatietesten werken of? 
Liefs
 
Oh meid wat spannend! Snap dat je een slag om de arm houd, maar het geeft wel hoop als je dit soort dingen voelt! Hoop zo dat het de komende 8 dagen nog duidelijker voor je wordt :)!
Voor mij is het nu nog bijna een week afwachten tot mijn verwachte ovulatie. Werk niet meer met testen, op aanraden van de huisarts. Maar we gaan de komende dagen dus wel gewoon beginnen met klussen .. waaa spannend weer :)!
Ben helemaal enthousiast door jouw verhaal haha! Leef zo met je mee! Sterkte de komende dagen meid! Stel stel stel het is gelukt: wanneer ga je dan testen?
Liefs!
 
Ah super lief Will!!!
Ja hopen natuurlijk maar ga er niet van uit. Nu net weer heel veel vloed en glibberig alsof ik vruchtbaar ben weet je wel normaal heb ik dit alleen maar wanneer ik m’n eisprong heb. Maar dat heb ik echt niet meer. Echt apart!? 
Maar goed kan maar zo niks zijn en dat ik ongesteld word want voel me wel zo! 
Ik ga denk ik pas testen na m’n NOD als ik dit ga volhouden...(denk ik niet) dus denk 29 Januari als ik dan nog niet ongesteld ben.
30e NOD! Echt spannend.
Liefs 
 
Hi lieve Demi!
Wauw echt? Heb weleens gehoord dat je bij een zwangerschap ook meer slijm aanmaakt ;-)! Zou je trouwens niet nog even door blijven klussen? Voor hetzelfde geld is je cyclus nu iets langer en heb je deze dagen toch nog een eisprong (ook al dacht je deze al gevoeld e hebben he?). Zo benieuwd hoe het gaat!
Bij mij is het allemaal nog niet zover, dat glibberige (haha) heb ik tot nu toe nog niet dus het lijkt allemaal nog een beetje vroeg. Hopelijk eind deze week iets meer signalen dat de vruchtbare tijd er echt aankomt. Blijft zo spannend!
 
Super lief Will! Maar weet zeker dat ik niet meer in m’n vruchtbare periode zit. Denk zelfs dat ik miss wel ongesteld ga worden door de veel witte afscheiding alhoewel ik dit nog niet eerder heb gehad! Vanmiddag een felle steek door m’n buik heen alsof iemand met een mes erdoor heen gaat super raar! Verder niet veel veranderd. 
We zullen zien. Onder m’n buik nog wel beetje borrelen! Ik denk gewoon een nieuwe ronde haha. Ben zo benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden 21 dagen dus 31e precies over 7 dagen we zullen zien. 
Super spannend voor jou ook! Ik duim voor ons allebei!
Heel veel liefs!!!
 
Terug
Bovenaan