Onregelmatige cyclus maanden na stoppen pil januari 2017

Je hebt gelijk: je voelt het zelf het állerbest aan natuurlijk :)! Die extra afscheiding kan juist heel goed nieuws zijn hoor! Ik lees overal dat veel vrouwen daar meer ‘last’ van hadden toen ze zwanger bleken te zijn. Geen reden tot onrust dus ;-)! Oehh de 31ste schiet al op zeg! Can’t wait!
Ik merk dat ik steeds iets meer richting mijn vruchtbare dagen ga, maar ben er nog niet. Waarschijnlijk volgens planning rond maandag ofzo. En dan afwachten tot halverwege februari, haha wat een verschil met jouw cyclus he?
Probeer maar lekker positief te denken en te genieten van de voorpret. Wie weet is het hartstikke raak!
 
Nou te vroeg blij geweest... vandaag testje gedaan en super wit! Dus denk dat m’n menstruatie er gewoon weer 1 van deze dagen eraan zit te komen ?
Zo kut voelde me echt anders baal wel hoor! Maar gaan gewoon weer verder!
Ook spannend voor jou zeg!! Ja wat een verschil he met cyclus?
Liefs 
 
Hi meid,
He bah! Ben je niet gewoon te vroeg met testen? Zou lekker even je NOD afwachten hoor ;-)! Je hoort zo vaak dat de tests later pas positief zijn. Had je wel ‘s ochtends getest? Ook belangrijk. Ik blijf optimistisch voor je :)!
Volhouden hoor lieverd!
 
Heel lief van je Will!! Maar heb me er al bij neer gelegd haha. Leer m’n cyclus zo steeds beter kennen gelukkig en symptomen net zo. Wel benieuwd wanneer ik nu ongesteld ga worden dan. We zullen zien! 
En ja als ik nog niet ongesteld word de 31e ga ik zeker testen! Nogmaals. 
Liefs!! Xx
 
Ja we leren ons lichaam wel stééds beter kennen he? Daar ben ik wel blij om. Maar laat je niet misleiden: veel vriendinnen van mij zeiden dat ze pas wisten dat ze zwanger waren toen ze echt een test hadden gedaan na hun NOD. Wanneer was jouw eisprong ook alweer? Kan het niet nog een innesteling zijn nu en later pas echte symptomen?
Als je echt het gevoel hebt dat je ongesteld wordt dan volg ik je gevoel natuurlijk, maar ik heb wel echt het idee dat een testje misschien net een beetje te vroeg was ... (als je het vervelend vind dat ik zo optimistisch blijf moet je het zeggen hoor ;-))
 
Nee is super fijn dat je zo optimistisch bent! Heb je natuurlijk ook gelijk in. Ik had 18 Januari m’n eisprong die dag daarvoor 16e savonds geklust. En de 20e ook geklust. Verder natuurlijk weer geen tijd gehad haha! Sinds maandag ontzettend last van glibberig slijm en dinsdag, woensdag, donderdag echt wat dikker wat ik dus normaal nooit heb gehad. Toen je vertelde dat het misschien een eisprong was dacht ik ook kan dat nog wel zijn maar goed met een cyclus van 19,21 dagen zou dat wel erg laat zijn. Heb al die dagen wel felle steken gehad m’n tepels doen nu minder pijn maar aderen wel zeer zichtbaar. 
Zo spannend allemaal. Ben benieuwd of dat überhaupt kan hoe ik dit allemaal uit reken! ? 
Liefsss!
 
Hi meissie,
Zo, die symptomen beginnen er wel echt op te lijken he? Zou het dan toch ...? :) duim zó voor je!
Ik begin hier de griep te krijgen....hoe rot nu maandag eigenlijk mijn eisprong komt. Ben een beetje bang dat deze nu wegblijft door mijn verminderde weerstand. Baal natuurlijk enorm. We gaan wel proberen te klussen, maar echt optimaal is het allemaal niet natuurlijk. Maarja .. anders is het weer een maand wachten. Stom!! Hoop dat het niet doorzet en alles in mijn buik gewoon lekker loopt zoals het moet lopen. Het zit voor nu even niet mee. Hoop bij jou op een beter gevoel ;-)! Kan ik van meegenieten hihi!
xx
 
Hi Will!!
Vandaag weer een test gedaan negatief ☹️! Vandaag zit ik precies op m’n cyclus van de afgelopen keer en toen werd ik vandaag ongesteld! Nog steeds last van waterige afscheiding klibberig! En zo af en toe steekjes in m’n buik! Zo apart allemaal liefst wil ik weten waar ik aan toen ben dan maar ongesteld kan ik in iedergeval de volgende ronde in. Zo vermoeiend.
Ga straks naar de action sla ik m’n slag in alle goedkope testen te halen daar voor aankomende maanden haha! Mooi voordelig. 
Aah balen voor jou!!! Dat is echt kut ja. Veel fruit eten miss vliegt de griep er wel overheen. Ik duim voor je dat de griep weg blijft. Wanneer zijn je vruchtbare dagen ongeveer weet je dat??? 
Fijne zondag vandaag. Liefs xxx 
 
Terug
Bovenaan