Onregelmatige cyclus maanden na stoppen pil januari 2017

Hi Will!!
Vandaag ongesteld geworden bloedverlies ☹️ Zit nu op een cyclus van 20 dagen dus gelukkig word het nu al iets langer. Dus we gaan weer gewoon door in de volgende ronde! 
Misschien zijn we dan wel tegelijk in de vruchtbare periode haha! Das dan wel weer leuk ?
Liefss 
 
Hi meid,
ah nee shitttt! Ongesteld geworden dus? Jammer zeg! Had er zoveel vertrouwen in ;-)! 
Mijn vruchtbare dagen lijken nog niet echt te zijn aangebroken: misschien uitgesteld door die aankomende griep? Ben nog niet écht ziek geworden, maar wel enorm moe, misselijk en af en toe wat hoofd- en keelpijn. Hoop dat het daarbij blijft en ik snel toch merk dat er een aankomende eisprong is. Gisteren voor het eerst sinds lange tijd geklust, zetten dat dus nog maar even door in de hoop dat er nog wat mogelijk is deze maand. Anders gaan we ook gewoon vol goede moed de volgende ronde is. Volgens mijn app zou vandaag mijn eisprong zijn en 13 feb mijn NOD. Nieuwe ronde eisprong is dan begin maart. Bij jou? Al eerder denk ik ;-)!
Hou vol meid! Het gaat binnenkort vast lukken nu je cyclus steeds langer wordt :).
xxx Will
 
Hi Will!! 
Ja nu merk ik inderdaad echt pas hoe vreselijk je lichaam je voor de gek kan houden. Niet normaal. 
Oh bah zeg! Vervelend is dat he. Ik begin ook meteen wanneer ik niet meer ongesteld ben haha. Nog een paar dagen wachten. 
Eens even kijken wanneer mijn eisprong zou zijn... rond 5 februari is mijn eisprong dus we zullen zien!!
Mijn NOD is dan 19 februari.. spannend! 
Liefss
 
Ik heb een vraagje... Het volgende is aan de hand. Pil gebruikt vanaf mijn 13e. (Destijds veel klachten en onregelmatig ongesteld). Juli 2017 gestopt met de pil, want we willen een kindje. Eerste cyclus was 52, toen 37, toen 39. Zit nu op dag 48 en heb de volgende klachten: vaak warm, opgezette buik, veel last van rommelende darmen (geen obstipatie), met vlagen misselijk maar niet overgeven (met name onder de warme douche), veel hoofdpijn,brandend maagzuur, slecht slapen, soms last van mijn ogen (vooral als ik met de tablet bezig ben, extreem vaak plassen en al enkele weken last (pijn is een groot woord) onder in mijn buik( normaal nooit), beetje steken in vagina (niet super erg, zoals met de menstruatie). Bovenstaande klachten heb ik al ruim 2 weken. Dit weekend zag ik dat mijn tepelhoven en tepels groter waren en er meer/duidelijkere bultjes te zien zijn. 
 
Ik dacht zwanger! Zaterdag test gedaan: negatief. Vanochtend test gedaan: negatief. Zowel CB als eigen merk. Ik begrijp er niets van. Voel me anders!
Ik hoor graag jullie ervaringen...
 
Liefs
 
Hi meiden!
@gebruiker10058430: welkom! Wat vervelend om te lezen dat je lichaam zulke rare signalen geeft terwijl de testen helaas negatief zijn. Persoonlijk herken ik de klachten niet zo 1,2,3 maar ik weet wel dat ik tijdens het ontpillen en in de loop naar mijn NOD wel elke keer flink ‘voor de gek’ wordt gehouden door mijn lichaam. Ben je al een keer langs de huisarts geweest? Wellicht kan hij/zij wat specifieker met je meekijken en -denken. In ieder geval veel sterkte!
@Demi: jaaa jouw nieuwe ronde begint al bijna! Dat is 1 van jouw voordelen hihi :)! Is je ongesteldheid deze keer iets ‘normaler’ dan de vorige? Vorige keer was wat minder dan normaal toch?
Ik begin éééindelijk aan mijn cervixslijm te merken dat mijn vruchtbare dagen eraan komen. Finally! Hopelijk gewoon uitgesteld door de naderende griep, al blijf ik een beetje bang dat er geen eisprong meer komt. Maar ik probeer positief te blijven :). Blijven klussen kan sowieso geen kwaad :)!
Houd je op de hoogte meid!
x
 
He Will! 
Hier redelijk super ongesteld echt heftig... Lang niet meer gehad dit. Loopt er gewoon uit haha! Mweh. En ook best last van menstruatie buikpijn heel vervelend. Maar goed gaat de goede kant op natuurlijk kan niet wachten als ik straks niet meer ongesteld ben en dan meteen weer om de dag te klussen haha! 
Hoe is het met jou? Over je griep heen? En in je vruchtbare dagen op dit moment?? 
Liefs
 
Hi lieve Demi,
Ik had dat ook toen mijn cyclus eindelijk wat regelmatiger werd! Denk dat dit je cyclus is zonder pilinvloeden, wat dat betreft goed nieuws! Wel minder als je erin zit en je erg veel pijn hebt. Bij mij helpt Aleve Feminax dan heel goed :).
Ja de griep heeft uiteindelijk gelukkig niet volledig doorgezet en ik merk dat mijn lichaam daarom weer rust heeft voor de eisprong haha. Hoop natuurlijk dat deze gewoon komt ondanks de vertraging, maar aan mijn lichaam te merken doen mijn hormonen iig hun best. Zo spannend allemaal weer. Wanneer beginnen jouw vruchtbare dagen?
Sterkte met de buikpijn meid!
xx
 
Jaa tis allemaal maar wat he haha! Ja ik hoop echt dat het nu regelmatig word. Hoe lang heb jij er precies over gedaan dat er meer refgelmaat in kwam? 
Ik heb ook feminax dus dat ga ik dan ook maar slikken heb ook super last van m’n lies echt een spiet verrekt zo voelt dat vreselijk haha! 
Oh zo spannend kan niet wachten haha bijna vruchtbare dagen dus ook voor jou! Ik heb waarschijnlijk rond 5 februari. Maar op dit moment nog super erg ongesteld dus we zullen zien hoelang dit duurt. 
Liefssss en we duimen!!!! ?
 
Terug
Bovenaan