Onregelmatige cyclus maanden na stoppen pil januari 2017

Hi meis,
Bij mij lag het iets ingewikkelder want ik had al vrij snel een regelmatige cyclus toen ik stopte in januari vorig jaar. Maar toen getrouwd in de zomer en vervolgens veel onzekerheid op werk waardoor ik blijkbaar zoveel stress had dat het 1 keer zelfs 100 dagen duurde voordat ik ongesteld werd ? drama. En dat gebeurde precies toen we besloten ervoor te gaan ...
Nu sinds een maandje of 3 echt wat regelmatiger ongesteld weer dus  hopen dat mijn lichaam er nu echt klaar voor is. Zit nu op dag 22 dus ga er een beetje vanuit dat mijn vruchtbare dagen iets korter zijn dan normaal en ik zo alweer richting mijn NOD ga. Maar het is zó lastig te peilen allemaal!
Toevallig had ik rond mijn ongesteldheid laatst ook enorm last van mijn liezen. Raar he? Dacht eerst dat het bandenpijn kon zijn van een zwangerschap haha. Bleek helaas toch iets minder positief nieuws. 
Hoeveel dagen ben je nu ongesteld? Succes nog even en daarna op naar de vruchtbare dagen :)!
xxx
 
Ja dat zit natuurlijk ook weer anders... mijn vriendin had hetzelfde ook veel stress met studie waardoor ze ook geen menstruatie kreeg 2 maand en later opeens zwanger was ook na een jaar! Super fijn voor haar nu! Echt leuk! 
Wil je het zelf dan ook zo graag he.... ? ik duim zo voor ons! 
Ja grappig nu dus sinds vanmiddag geen last meer echt 2 dagen last van gehad. Vorige menstruatie ook volgens mij. 
Ik zit nu op cyclus dag 4! En tis nu ook best nog wel heftig! Nog geen bruin verlies iniedergeval ?
Dit is trouwens de eerste menstruatie waarmee ik niet met bruin oud bloed begin maar meteen met rood bloed. Ook wel apart he? En ook de eerste menstruatie waarmee ik veel bloed verlies geen oud bloed door de dagen heen. Goed teken hoop ik! 
Voor jou ook spannend! Ik kan ook niet wachten op mijn vruchtbare dagen haha ga straks om de dag mooi klussen en op de dag nog een keer extra! En dan ontzettend duimen!!! 
Liefssss
 
Hi meis,
Oh dan heeft jouw vriendinnetje er ook wel even op moeten wachten zeg .. jammer dat het bij sommigen zo lang duurt he ?. Ik gun het ons wel enorm dat het binnenkort gaat lukken hoor!! Zag gisteren eens stel op tv die 3 (!!!) jaar op de eerste had moeten wachten ... wat een drama lijkt me dat. Lijkt me wel zo bijzonder als je test dan opeens positief is!!
Ik denk dat het een fantastisch teken is dat je menstruatie met wat meer rood i.p.v. bruin bloed gepaard gaat. Ziet ernaar uit dat je dan ook meer (sorry dit gaat vies klinken) ‘vers’ slijmvlies hebt waar je eitje eventueel kan innestelen. Fijn hoor lieve Demi, het begint er steeds meer op te lijken dat je heel dichtbij bent :)!
Voor ons is het even afwachten. Weet niet precies wanneer m’n eisprong echt is, dus we gokken. Soms ben ik ook een beetje bang dat hij deze maand gewoon even overslaat ... maar ja: loslaten he? En positief denken ....
Het is gewoon zo’n lang en spannend proces!
xxx
 
Ja lief van je Will! Is ook zo ik kan me straks echt niet voorstellen als je dan een positieve test in je handen hebt! Ik denk echt dat ik dan zou gaan huilen van blijdschap. 
Ja 3 jaar....Pff moet je niet aan denken toch? Terwijl anderen die geen kinderen willen meteen zwanger worden en abortussen plegen bijv. Snap dat dan echt niet! 
Nou we gaan hopen dat het zo is met m’n menstruatie! Ik ben al zover dat ik weer Google dat het m’n baarmoedeslijmvlies misschien wel te zuur is waardoor het eitje zich niet kan innestelen. ? Ik bedenk telkens weer wat anders daar moet ik ook mee ophouden!
Snap ik heb ik soms ook dan denk ik misschien was het wel geen eisprong die ik gevoeld heb. 
Welke woonplaats kom je vandaan trouwens? Misschien wonen we wel dicht bij mekaar haha! Zou wat zijn. 
Nou we komen er wel en ik duim elke dag voor ons! ? fijne dag vandaag. 
 
Hi meissie!
Te zuur? Hoe kom je daar nu bij? Haha jij loopt jezelf net zo gek te maken als ikzelf .. rot he? Ik heb nu ook gewoon teveel tijd om erover na te denken! Gelukkig bijna een nieuwe baan dus dan kan ik me weer bezig houden met andere dingen en gaat de tijd hopelijk wat sneller. (Al duim ik nog steeds dat die 3 jaar ons bespaard kunnen blijven hoor!)
Ik woon in Rotterdam, jij? We zijn wel van plan om meer in het midden van het land te gaan wonen met het oog op kinderen en vrienden & familie die daar meer in de buurt wonen. Toch fijn om niet ál te ver weg te wonen. Lekker op zoek naar een burgerlijk huisje dus!
Probeer jezelf niet gek te maken hoor, niet teveel Googlen jij ;-) komt écht goed! Binnenkort zijn we gewoon allebei lekker zwanger. Punt uit.
xx
 
Jaaa haha ik zoek dan dingen op inderdaad net zo gek! Ga daar ook maar eens mee ophouden! Wel heb ik een onzettende lange menstruatiecyclus waar ik dan ook weer zorgen over maak... ben echt wel 7 dagen ongesteld tot het echt gestopt is best lang vind ik? 
Mmm raaar allemaal! 
Wanneer je nog iets oud bloed hebt kan je niet al in je vruchtbare periode zitten toch? Lijkt mij?
Ik woon in Zwolle! Dat is inderdaad wel een eindje weg! Haha 
Ja binnenkort allebei blij met een positieve zwangerschapstest. Kan niet wachten!!!! 
Liefs en fijn weekend. 
 
Morning meid!
Oeh Zwolle is bekend hoor! Ik ben in Deventer opgegroeid en daar vaak te vinden. Heb zelfs in Zwolle gestudeerd :). Als we allebei zwanger zijn gaan we lekker samen kleertjes kopen daar, afgesproken?
Hm .. ja ik tel inderdaad het bruine bloed nog wel mee als menstruatie en zit dan ook vaak op 7 dagen. Is volgens mij ook nog wel normaal hoor. Kan me voorstellen dat het voor jou echt spannend is omdat je vlak erna je eisprong al moet hebben he? Ik dacht ergens te hebben gelezen dat een eitje minimaal 8 dagen nodig heeft om te rijpen (voordat het ‘springt’) maar weet het niet zeker...lastig! Check je weleens je baarmoederslijm? Dat is vaak wel een goede indicator.
Gisteren bij een afscheid van een vriendinnetje die emigreert weer gaan stappen: ben best een beetje bang dat de combi van alcohol en laat naar bed de bevruchting tegen zal houden. Stom :( je blijft jezelf zo bang maken. Mijn man zei: weet je hoeveel kinderen er voortkomen uit avondjes stappen? No worries ... de komende weken staat er geen feestje op de planning meer dus dat stelt gerust haha. Wat een periode dit he?
 X
 
Jaaa dat spreken we af! Gaan we samen winkelen haha! Leuk ? 
Nee check eigenlijk nooit m’n baarmoedeslijm nooit over nagedacht ook? Haha wat moet je dan voelen? Hier vandaag nog iets bruin maar denk dat t vanavond echt weg is. Zit nu 14 dagen voor m’n volgens menstruatie dus ben een beetje benauwd aan het worden vorige keer had ik nu m’n eisprong maar ben nog steeds dus iets bruin vloed vanochtend. Als het vanavond weg is gaan we vaanvond meteen beginnen met klussen haha! En de eerste dagen elke dag ?dan zit ik vast goed met de eisprong de rest van de dagen wel om de dag dus we zullen zien! 
Jullie dan? Nog veel geklust? 
Oh snap ik... dan denk je ook al weer door..Maar het is wel zo wat bij zegt.. maar goed sommigen raken zo zwanger terwijl ze het niet gepland hebben en ook nog laten weghalen soms snap ik er helemaal niets van. En diegene die het echt graag willen kunnen soms helemaal geen kinderen krijgen. Is echt oneerlijk soms he? 
Liefssss
 
Terug
Bovenaan