Onrust en krampen

Het kan maar zo zijn dat hij een vorm van verborgen reflux heeft..misschien helpt het om het hoofdeinde van het bedje wat hoger te zetten!! ik hoop dat de huisarts je wat raad heeft kunnen geven.

Liefs
 
Dank jullie wel lieverds!

Volgens de huisarts heeft hij inderdaad verborgen reflux. We proberen nu johannesbroodpitmeel, als er vrijdag geen verbetering is gaan we over op medicatie. Ik hoop dat dit helpt en dat hij niet aan de medicatie hoeft, hij heeft al genoeg rommel gehad in het ziekenhuis!
Bedje staat al met het hoofdeind omhoog en we zijn begonnen met overdag in de draagdoek rechtop bij ons houden. Dan slaapt hij en kunnen wij ook wat doen (ondertussen schaam ik me echt dood voor mn huis...). Misschien kan ik met hem slapen, een soort zittend nestje maken in bed of op de bank.

Veel liefs,
Marieke
 
Ik hoop ook dat het werk joh! Maar als hij wel aan de medicijnen moet, moet je daar ook niet te erg tegenop zien hoor! Mijn zoon heeft ze ook gebruikt en het helpt je kindje echt heel goed! Ik kreeg er een heel ander manneke door, hij had zoveel pijn.

Ik vond destijds de bijsluiter erg heftig, had er zoveel moeite mee de meds te geven, maar nu denk ik 'had ik het maar eerder gedaan'

In bed kun je hem best behoorlijk omhoog leggen, maar k zou wel op het ruggetje en de heupjes als je hem 'zittend' wil laten slapen..

Sterkte met je ventje
 
Hoi Marieke,

Wat vervelend dat hij reflex heeft, maar wat fijn dat er nu mogelijkheden zijn om hem te helpen.
Heel veel succes en heel veel uurtjes slaap gewenst.
En dat huis, dat komt wel weer. Misschien is er iemand in je omgeving die af en toe iets wil poetsen. Hier hebben de oma's samen een tijd gepoetst zodat ik kon rusten en energie had om even iets leuks te doen met Milan. Een soort speciale kraamzorg
 
Zojuist de 3e voeding met johannesbroodpitmeel gegeven. Hij drinkt in ieder geval een stuk rustiger, maar hij kan natuurlijk ook niet anders door de dikte. We hebben hem een uur na de vorige voeding even een half uurtje in zijn bedje gelegd maar dat was geen groot succes. Ik weet niet of we hem nu maar helemaal niet in bed moeten doen en alleen maar in de draagdoek, dat lijkt me ook niet toch?
En ja als hij medicatie zou moeten dan is dat zo, al zou het toch fijner zijn als hij hiermee geholpen is. Maar hoe dan ook willen we dat hij geen pijn meer heeft natuurlijk, dat staat voorop!

Liefs, Marieke
 
Silke doet ook al vanaf het begin veel huilen en veel voeding terug geven. Hier ook: rechtophouden lijkt te helpen. Vandaag het vier keer op een dag omkleden zo zat dat ik jbpm gehaald heb. Net de eerste keer gegeven, en ze heeft niet gespuugd, maar is wel zoals gewoonlijk onrustig en huilerig. In de wipstoel gaat het enigszins, maar in bedje is het gelijk brullen.
 
Terug
Bovenaan