onverklaarbaar onvruchtbaar...

Hoi mier,

Bedankt voor je snelle reactie terug.Ik had dat aan het begin ook met die vriendin dat ik onbewust afstand nam. Dat was meer voor mij zelf omdat ik het gewoon moeillijk vond.Zij merkte dat al snel dus toen kreeg ik een hele lang mail met verwijten. Nu is zij inmiddels bevallen en wil ze wel weer contact.Nou ik heb zoiets de afgelopen 9 mdn bij al onze onderzoeken heb je mij ook niet gesteund dus hoeft nu ook niet meer.
Ik heb nog geen kijkoperatie gehad,omdat ze eerst de hsg hebben gedaan. We moeten het nu indd half jaar op eigen kracht doen. Helaas paar dagen terug weer ongesteld geworden. Dus weer een zware tegenvaller. Ik moest na 3mdn na hsg weer contact opnemen met gyn om afspraak te plannen voor na half jaar.Dus dat zal volgende maand zijn. Ik zou dan indd een kijkoperatie krijgen. OO wat zie ik daar tegen op ben bang dat ik dalijk een zeldzaam iets heb of endometriose.Ik haal al van alles in mijn hoofd.
Wel ander goed nieuws vandaag kreeg mijn vriend uitslag van 2de semyanalyse. Ze wilde dit 2keer doen,omdat ze dan kunnnen zien of zaad op beste kwaliteit was.
Nou het was dus prima. Wel weer geruststelling,maar nu denk ik helemaal dat probleem bij mij ligt.
Nou ja postief blijven he.
Hoop voor jouw mier dat de iui snel raak zal zijn.Hou je mij op de hoogte.

x susie
quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-11-2008 10:03:04'));

hoi susie,

ten eerst welkom erbij!!

jou verhaal zal ik geschreven kunnen hebben!
ja van je vriendin tja ze weet totaal niet wat dat is,ik snap dat ze natuurlijk heel blij is maar des te moeilijker voor jou,nou ik heb dus ook zo n vriendin,ik hou nou even de boot af om af te spreken,ook bij haar in 1 x raak en dan geeft ze als antwoord als ik zeg dat ik het moeilijk vind,ja ik kan er ook niks aan doen  ja zulke dingen zijn  moeillijk!!

wij starten in januari met IUI,volgende maand terug komen voor uitleg!
en in januari is het een half jaar na de kijkoperatie,dus zullen ze bij jullie ook wel mee beginnen als jullie terug mogen komen.

xxx mier

Wha, een heel verhaal ingetoets druk ik hem weg!!!

Even opnieuw,

@sussie: Welkom, gezellig dat je mee komt kletsen!! Vervelend he al die mensen die er zo luchtig over denken en die niet gewon begrijpen hoe moeilijk het is!!! Ik denk dat het belangrijkste is dat je samen met je mannetje er goed over kunt praten en af en toe is lekker kan uithuilen. En dat we moeten opletten dat het niet juist ervoor zorgt dat het je relatie kapot maakt! Ik he ook juist het idee dat mijn mannetje en ik er alleen maar sterker door worden!

@mier: Is je eisprong al geweest? Zit je al op het wachtbankje?

Nou Hier weer positief nieuws, vanmorgen een positieve LH test, dus morgen hebben we om 12.30uur IUI. En dan weer lekker op het wachtbankje.

Zou jij het lijstje voor mij willen aanpassen Mier? Sorry echt geen idee hoe ik het moet doen.

2e IUI 18nov. NOD 2dec

Dankjewel!! XXX Li

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
24
dec. terug naar het ziekenhuis!
jan. starten met IUI
30 nov.

liv84
31
2e IUI 18 nov.
2  dec.

wietske
18
4e IUI gehad,nu pauze
14 nov.

robin79
14
5 nov. hsg daarna IUI
1   dec.

kriebels
26
half jaar op eigen kracht!

susie_26                                              hsg gehad nu half jaar op eigen
                                                                            kracht

@susie; nee dan zou ik ook zoiets hebben van ,,laat nu ook maar zitten,, echt zo onbegripvol...! heb je wel een regelmatige cyclus? gelukkig dat het van je mannetje allemaal er goed uit ziet! en tegen de kijkoperatie moet je echt niet tegen op zien hoor!
gelukkig brengen ze je onder algehele narcose! en als ze obstakels zien dan kunnen ze het gelijk verhelpen!

@liv; zo dat gaat snel!! morgen alweer de IUI! ik zit nu op dag 15 van mijn cyclus dus mijn ei kan al geweest zijn of moet nog komen (meestal zit er altijd maar een dag of 10 tussen de eisprong en menstruatie) ik gebruik geen ovulatietesten meer,dat heeft me al handen vol met geld gekost en weet ongeveer ik hem toch wel heb.
in ieder geval eind volgende week weer mijn nod!

alvast succes voor morgen!!

xxx mier

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
24
jan. starten met IUI
30 nov.

liv84
31
2e IUI 18 nov.
2  dec.

wietske
18
4e IUI gehad,nu pauze
14 nov.

robin79
14
5 nov. hsg daarna IUI
1   dec.

kriebels
26

susie_26
ronde  
hsg gehad nu een halfjaar op eigen kracht!!!!!!!!!!

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
24
jan. starten met IUI
30 nov.

liv84
31
2e IUI 18 nov.
2  dec.

wietske
18
4e IUI gehad,nu pauze
14 nov.

robin79
14
5 nov. hsg daarna IUI
1   dec.

kriebels
26

susie_26

hsg gehad , nu half jaar
op eigen kracht!!!

Dat is ook kort, 10dagen na je eisprong. Ik dacht dat het altijd 14dagen was. Zo zie je maar weer, ieder lichaam is anders! Nou ik word altijd na 14dagen ongesteld, dus dan is jou NOD eerder, spannend!!
Mijn mannetje heeft morgen de hele dag vrij genomen, dus dan kunnen we er een speciale dag van maken. Wel gek, ik heb echt helemaal niet het gevoel dat ik een eisprong heb. Die testen zijn inderdaad vreselijk duur, belachelijk! Volgens mij kan je ze ook goedkoper krijgen, maar ik gebruik die van het ziekenhuis die zijn het beste zeggen ze daar.

Ik ben best weer zenuwachtig voor morgen...

XXX Liv

Terug
Bovenaan