dag dames,
wat gaat de tijd toch razend vlug, nog maar 3 weken en dan is het jaar alweer voorbij!
Het positieve van dat de tijd snel gaat is dat het betekent dat je het naar je zin hebt!
Als de zogenaamde wachtweken beginnen denk ik altijd, gatver dat duurt weer zo lang, maar voor je het weet is het alweer voorbij en zit je alweer in de volgende cyclus...
Vandaag voor mij dag 9 en zojuist voor het eerst alweer slijm bij het afvegen, hoe bedoel je 'je moet er niet zoveel mee bezig zijn'? Dat lukt lekker als je zo met je neus op de feiten wordt gedrukt dat de klustijd weer in aantocht is... hahaha... nou zijn dat iig de leukste dagen van de maand (overpeinsing: zijn die dagen dan ook het snelst voorbij?)
Ik ga deze ronde nog maar weer eens met ovulatietesten stoeien, dat heb ik ook wel eens gedaan toen we nog niet erg lang bezig waren, maar eigenlijk voel ik iedere maand op de helft van de cyclus wel wat, waarvan ik dan vermoed dat het een ei is.
Ondanks een regelmatige cyclus (kan af en toe dus wel 1 dag korter of langer duren) geeft het mij toch wel weer twijfels als ik nu al cervixslijm verlies...?
Tja, en dan is er altijd nog een negatieve kant van de tijd die snel gaat... Ik kan er niets aan doen hoor maar ik ben dus echt nog niet toe aan kerstmis... Ik heb enigzins demonstratief gekozen om geen kerstboom neer te zetten! Ondanks dat het weer al wat kou heeft gebracht zou het voor mijn gevoel net zo goed oktober kunnen zijn. Ik ga pas in maart op ski-vakantie, maar ik zei tegen mijn man: 'ik neem dan wel een boom mee' dan is de tijd er tenminste naar... raar he... ik wordt echt snotsjachrijnig van al die bende die met kerst te maken heeft. Misschien is een uitblijvende zwangerschap ook wel een reden dat ik dus helemaal geen behoefte heb aan kerst hoor, gister weer van iemand gehoord dat ze een 2e verwachten... ja hoor hartstikke leuk voor jullie! Ik ben en blijf blijkbaar immuun voor de zwangerschapshype die zich in mijn omgeving blijkt af te spelen, ik had de indruk dat het wat aan het afnemen was nu de meeste bevallingen achter de rug zijn, maar de volgende ronde is ook gelijk alweer begonnen met zwangeren!
Ik wil natuurlijk niemand voor de kop stoten en natuurlijk is het een ieder oprecht van harte gegund... maar ik wil ook!!!! Ik weet dat jullie me begrijpen en daarom heb ik het toch even van me afgeschreven... dank je wel voor het lezen van mijn klaagzang!
Knuf, kriebels