onverklaarbaar onvruchtbaar...

robin ik snap je angst maar het gaat vaker goed dan niet goed hoor!

wij hadden ook eerst het hartje zien kloppen en daarna niet meer judith! de grond wordt onder je voeten vandaan getrokken als ze dat vertellen....

Welkom judith wat erg zeg als ik jouw verhaal lees.
Lijkt mij echt verschikkelijk. Hoop dat jullie het een plekje kunnen geven.

En robin, heb zeker geen valse hoop,want ga er net als iedere maand vanuit dat het niet zo is.Doe ik ook een beetje om mijzelf te beschermen al valt het dan nog heel zwaar.
Nou je we zien het wel.
Duim voor mij.
En vind het helemaal niet erg hoor als je af en toe nog hier meepraat. Je kent onze gevoelens en hebt in hetzelfde schuitje als ons gezeten. Ben dolblij voor je.
Hoop dat voor ons alle ook snel zal zijn.

x susie

Hallo,

Zo ik ben weer helemaal uitgerust!!! Het was heerlijk, maar veel te snel weer voorbij!!

@Susie: Sorry, heb idd jou en muis helemaal door elkaar gehaald!!! Bijna Nod spannend!! En je leest wel vaker dat krampen niet veel uitmaken, ik duim heel hard voor je!!!!! Het is idd goed te combineren in de zorg werken en kinderen, bij mijn oude baan waren er ook veel ouders die onregelmatig werkte en dat ging altijd goed.

@Mier: Ha ha bedankt, lees het idd nu pas!!! Hoe gaat het, trek je het wachten nog een beetje??

@Judith: Welkom, gezellig! Jemig wat een verhaal zeg, heb er gewoon geen woorden voor, ik hoop dat je gauw een klein wondertje in je armen mag sluiten!

@Robin: Ik vind het heel leuk hoor dat je regelmatig meeschrijft, wil graag jou ervaringen horen en jij bent op het moment ons positieve lichtpuntje.

@Muis: Jij bent ook weer een hele tijd bezig zeg, lijkt me wel lekker als je al een kleintje hebt, heb je in ieder geval heel veel liefde en afleiding van!

@Wietske: Waar ben je?

XXX Liv

Geeft niks liv kan gebeuren toch dat je verkeerde naam opschrijft.Ik vind het ook heel moeilijk om te onthouden wat iedereen schrijft als je eenmaal terug wilt reageren.
Je ziet namelijk niet meer wat dan iedereen heeft geschreven als je berichtje terug stuurt.
Zo te horen dus lekker uitgerust heerlijk hoor.

Helaas is het altijd veel te snel voorbij dat soort dingen.
In de zorg is het indd wel goed combineren een kindje,maar ja we hoeven er nu nog geen rekening mee te houden helaas. Zie er op tegen volgende week de 16de ben blij als die dag voorbij is,omdat ik voor die tijd mijn NOD kan krijgen ja.Als het later is krijg ik alleen maar hoop.
Maar ja weer even spannend weekje.

Wietske waar ben je inderdaad al tijdje niks meer van je gehoord!!!!!!!!!!

quote: liv84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-12-2008 11:19:15'));

Hallo,

Zo ik ben weer helemaal uitgerust!!! Het was heerlijk, maar veel te snel weer voorbij!!

@Susie: Sorry, heb idd jou en muis helemaal door elkaar gehaald!!! Bijna Nod spannend!! En je leest wel vaker dat krampen niet veel uitmaken, ik duim heel hard voor je!!!!! Het is idd goed te combineren in de zorg werken en kinderen, bij mijn oude baan waren er ook veel ouders die onregelmatig werkte en dat ging altijd goed.

@Mier: Ha ha bedankt, lees het idd nu pas!!! Hoe gaat het, trek je het wachten nog een beetje??

@Judith: Welkom, gezellig! Jemig wat een verhaal zeg, heb er gewoon geen woorden voor, ik hoop dat je gauw een klein wondertje in je armen mag sluiten!

@Robin: Ik vind het heel leuk hoor dat je regelmatig meeschrijft, wil graag jou ervaringen horen en jij bent op het moment ons positieve lichtpuntje.

@Muis: Jij bent ook weer een hele tijd bezig zeg, lijkt me wel lekker als je al een kleintje hebt, heb je in ieder geval heel veel liefde en afleiding van!

@Wietske: Waar ben je?

XXX Liv

He susie,

Als je 2x de site opent, kan je op de ene site lezen en op de andere reageren. Zo kan je tijdens het schrijven even terug kijken. Is erg handig!!!
Ik snap het dat je graag wilt dat het de 16e is, die laatste week is altijd vreselijk he dan denk je altijd van alles te voelen. Ik ben er de laatste week ook altijd erg mee bezig. Hoop natuurlijk voor je dat de ongesteldheid uitblijft!!!!!!! Maar als het te laat komt is helemaal verschrikkelijk, dan krijg je veel te veel hoop! Nog even volhouden, ik duim met je mee!!!
Wij hebben besloten dat we   nog 1x iui proberen en als die niet lukt een pauze te nemen. Ik heb dan ook een evalutieesprek met de gyn en ga dan gelijk vragen of ik de overige testen mag die wij nog niet hebben gehad (samenlevingstest en kijkoperatie) Als dat ook allemaal goed is weten  we nog niet of we sowieso verder gaan met iui, misschien dat we het dan weer op eigen kracht gaan doen.
Ik wil zelf niet verder dan iui, wij zijn allebei nog jong (24 en 31) en ik vind het de tijd nog niet voor bijv. IVF. Lijkt me ook heel erg zwaar!!! Wij hebben zelf ook een heel positief gevoel dat het bij ons echt wel een keer gaat lukken.

Hoe denk jij hierover (en de rest)? Hoe ver wil iedereen gaan en hoeveel hoop heeft iedereen nog?? Ik vind dit zo een moeilijk onderwerp, als ik er alleen al aan denk om altijd ongewenst kinderloos te blijven schieten de tranen al in mijn ogen!!

Fijne avond liefs Liv

hoe ver gaan we? ja geen idee,denk dat je elke x je grenzen verlegt...
eerst nu maar eens de IUI afwachten! na 6 behandelingen heb je 25% kans dat je zwanger ben,het is niet veel maar je moet er maar net bijzitten...
durf nog niet aan IVF te denken,eerst dit maar eens.
wij zijn ook allebei nog jong,allebei 28

xxx mier

Bedankt voor de tipl liv.Is wel veel handiger als je terug kan lezen.
Wil ook niet iemand vergeten namelijk.
Ja het antwoord van jouw hoe ver ga je door met je kinderwens.
Ja zijn beide ook nog jong 26 dus heb nog altijd de hoop. En hoop dat onze tijd ook nog komt. Beetje positief blijven is wel goed denk ik. Geeft je ook wat meer kracht.
Als deze maand niet raak is moeten we weer contact opnemen met gyn en dan over 3mdn weer terug komen. Heb wel zoiets van laat die drie maanden maar voorbij zijn dan kunnen we weer verder met de onderzoeken (kijkoperatie).
Baal er zo van dat ik nu weer krampen heb al een paar dagen en dat is niks anders dan vorige maanden dus weet gewoon dat ik weer ongi gaan worden.Laat deze week maar snel voorbij zijn dan weet ik waar ik aan toe ben.

xsusie

He susie,

Wat balen zeg dat je je ongi nu al aan voelt komen. Ik heb precies hetzelfde, ik voel ook al ruim van te voren dat ik ongi ga worden, het voelt ook iedere maand precies hetzelfde kan er de klok op gelijk zetten!! Ik heb dan ook het gevoel van laat nu maar komen!!! Oh dat is zooooo vervelend. Soms heb ik dan nog wel hoop omdat je ook leest dan zwanger zijn precies hetzelfde kan voelen, maar ergens weet je het al!!!!! Ik blijf natuurlijk voor je duimen, want misschien is het toch zo! Ik hoop het voor je!

XXX Liv

Terug
Bovenaan