Hallo,
Jemig wat een vervelende berichten allemaal!!!!!!!!
@Mier: Kl.te zeg, ik heb er geen andere woorden voor, ik snap niet dat ze je zo kunnen laten wachten!!! Ik hoop dat je er een beetje mee om kunt gaan (ik zou het erg moeilijk vinden) Vind het echt zo belachelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Sussie: Ik heb voor jou ook echt geen woorden, ik kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent. Zo net voor de feestdagen, dit maakt de dagen echt niet makkelijker!! En met je vriendin, als je daar echt geen zin in hebt ewoon niet doen. Als ze cht no vriedinnen gevoelens voor je heeft zou ze dit moeten begrijpen toch en zo niet weet je gelijk genoeg!!!!!!! Denk aan jezelf hoor, het is allemaal al moeilijk genoeg!!!!!
Ik heb voor iedereen nog een vraag. Ben vanmorgen bij de huisarts geweest, heb vaginale schimmel. Dit is een steeds terugkerend probleem bij mij. Heb echt alles al geprobeerd, zelfs alternatieve geneeskunde, maar het helpt maar niet. Het komt altijd rond mijn eisprong en is rond mijn ongi weer weg. Het doet vreselijk veel pijn!!! De dokter zegt dat het hormonaal is, dus het reageert op hormoonsveranderingen. Ook komt het bij verminderde weerstand, nou klopt ook ik ben een chronisch darm patient dus mijn weertand is nooit super. Heb nu tabletten gekregen en zalf. De dokter zegt dat het niet kan zorgen voor verminderde vruchtbaarheid (hier twijfel ik zelf wel eens over). Hebben jullie dit ook weleens gehad, en zo ja wat hielp er toen bij jullie. Of heeft iemand van jullie er verstand van??????
Alvast bedankt voor jullie reacties en voor het aanhoren (lezen) van mijn verhaal.
XXX Liv