onverklaarbaar onvruchtbaar...

ik heb net het ziekenhuis gebeld en we kunnen pas van start met IUI de 1e week van februari ivm de spuiten! baal baal!! had zo gehoopt dezelfde maand nog!!!
ik mag volgende week nog bellen ofdat er iemand uit is gevallen,maar dat was bijna nooit zei ze! als we dan mogen komen voor de IUI is het precies 2 jaar na het stoppen van de pil! (de 1e week van febr.2007 gestopt met de pil)

xxx mier

hoi mier,

Helaas wel.Dagen had ik geen krampen meer dus had toch nog beetje sprankje hoop,maar vanochtend naar wc toen ik uit bed kwam en ja hoor wie die tegenvaller  mijn hoop was gelijk weer weg.
Voel mij k#t ondanks ik   iedere keer weet dat niet is.Had ik toch een beetje hoop deze keer.
Hoopte het echt zo voor de feestdagen.
Zie er nu gelijk tegenop.
En heb ook geen zin meer in die afspraak met die vriendin waar ik woensdag gesprek mee heb.Ben in staat om het af te bellen,omdat ik mij nu weer verdrietig voel.
Ook omdat ze met haar pasgeboren kindje komt.
Baal er gewoon zo van. Morgen maar zh bellen om afspraak te maken voor over 3mnd.

Hallo,

Jemig wat een vervelende berichten allemaal!!!!!!!!

@Mier: Kl.te zeg, ik heb er geen andere woorden voor, ik snap niet dat ze je zo kunnen laten wachten!!! Ik hoop dat je er een beetje mee om kunt gaan (ik zou het erg moeilijk vinden) Vind het echt zo belachelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Sussie: Ik heb voor jou ook echt geen woorden, ik kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent. Zo net voor de feestdagen, dit maakt de dagen echt niet makkelijker!! En met je vriendin, als je daar echt geen zin in hebt ewoon niet doen. Als ze cht no vriedinnen gevoelens voor je heeft zou ze dit moeten begrijpen toch en zo niet weet je gelijk genoeg!!!!!!! Denk aan jezelf hoor, het is allemaal al moeilijk genoeg!!!!!

Ik heb voor iedereen nog een vraag. Ben vanmorgen bij de huisarts geweest, heb vaginale schimmel. Dit is een steeds terugkerend probleem bij mij. Heb echt alles al geprobeerd, zelfs alternatieve geneeskunde, maar het helpt maar niet. Het komt altijd rond mijn eisprong en is rond mijn ongi weer weg. Het doet vreselijk veel pijn!!! De dokter zegt dat het hormonaal is, dus het reageert op hormoonsveranderingen. Ook komt het bij verminderde weerstand, nou klopt ook ik ben een chronisch darm patient dus mijn weertand is nooit super. Heb nu tabletten gekregen en zalf. De dokter zegt dat het niet kan zorgen voor verminderde vruchtbaarheid (hier twijfel ik zelf wel eens over). Hebben jullie dit ook weleens gehad, en zo ja wat hielp er toen bij jullie. Of heeft iemand van jullie er verstand van??????

Alvast bedankt voor jullie reacties en voor het aanhoren (lezen) van mijn verhaal.

XXX Liv

Dag liv,

Mischien heb je wel gelijk en moet ik die afspraak maar afzeggen.Zie er zo tegen op echt niet normaal.
Ik slaap er wel nog een nachtje over.
Toch weet ik zeker dat ze het niet goed opneemt als ik het laat afweten,maar indd wat jij zegt eigelijk weet ik dan al genoeg.
Zeg al genoeg dat ze haar kindje al meeneemt terwijl eerste gesprek is.Ik zou dat niet direct doen,want het is toch een gesprek dat over mijn gevoelens gaat en het is erom begonnen dat zij mij niet begreep,omdat zij wel zwanger was.
Ik begrijp dan niet dat ze direct haar kind meeneemt.Terwijl haar vriend haar bij mij afzet en hij in de tussentijd even de stad ingaat kan hij toch dat kind meenemen.Hoe naief en egoistisch ben je dan eigelijk als je dat niet inziet,maar ik ben dan weer iemand die dat weer niet wilt zeggen,omdat zij nu toch de eerste stap nam en ik geen zin heb om direct dit te zeggen dat ik het moeilijk vind.Moet toch ook weer de realiteit onder ogen zien.
Weet het gewoon even niet meer!!!

Over die vaginale schimmel.
Volgens mij heb ik dat ook afgelopen maand gehad.
Had toen heel veel afscheiding wat ook onfris rook en het jeukte,maar ik dacht dat het kwam doordat we een beetje veel gemeenschap hadden gehad,maar mischien heb ik dat dan ook wel.
Als de arts heeft gezegd dat het geen kwaad kan en het niks heeft te maken met minder vruchtbaar worden van de zalf/tabletten zou ik dat wel aannemen.
Bij mij is het inmiddels gelukkig weer weg,maar mischien komt het dan ook wel weer terug.
Hoop het niet.
Is vervelend als bij jouw iedere keer terug komt en zou dan toch het zekere nemen door die zalf te gebruiken de ha weet echt wel wat hij voorschijft.

x susie

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
25
6 jan. uitleg IUI
1e week febr. 1e IUI
27 dec.

liv84
32
3e IUI 19 dec.
3 jan.

susie_26
18
hsg gehad,nu half jaar op
eigen kracht
11jan.

robin79

muis
14

5 nov. hsg gehad

1   dec.

30 dec.
 in ronde 15

7 aug 2009

kriebels

Wietske

27

20

half jaar op eigen kracht!

na 4 mislukte iui's even
 zelf proberen, januari
naar gyn
30 dec.

30  dec

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
25
6 jan. uitleg IUI
1e week febr. 1e IUI
27 dec.

liv84
32
3e IUI 19 dec.
3 jan.

susie_26
18
hsg gehad,nu half jaar op
eigen kracht
15 jan.

robin79

muis
14

5 nov. hsg gehad

1   dec.

30 dec.
 in ronde 15

7 aug 2009

kriebels

Wietske

27

20

half jaar op eigen kracht!

na 4 mislukte iui's even
 zelf proberen, januari
naar gyn
30 dec.

30  dec

susie wat balen zeg...
en ik snap je volkomen van die vriendin met het kindje! moeilijk hoor!! net alsof ze zulke dingen niet begrijpen he,om gelijk hun kindje mee te nemen! (snap heel goed dat ze er trots op is) (zullen wij ook zijn) maar het doet ontzettend veel pijn bij iemand die het ook zoooo graag wilt en waarbij het dus niet lukt! je moet gewoon echt aan je eigen denken hoor! als je je daar niet goed bij voelt op het moment,dan afzeggen hoor want je moet je eigen echt niet gaan kwellen! en als ze het idd niet begrijpt dan weet je gelijk hoe een vriendin ze is...

liv ja ik baal enorm,weer een maand wachten! had jij nou ook spuiten?

zijn jullie ook al begonnen met de tarwekiemolie? ik wel namelijk!

xxx mier

Terug
Bovenaan