onverklaarbaar onvruchtbaar...

pfff ben zenuwachtig die vriendin komt zo.Zie er wel tegenop,maar wil wel mijn gevoel even duidelijk maken t.a.v de situatie.
Vind het toch wel moeilijk hoor dat ze haar kindje nu meeneemt.
Volgens mij heeft zij zoiets neem mijn kind mee dan zal het wel meevallen gesprek ofzo en zal er niet meer over gesproken worden.
Pfff waar kan je je toch druk over maken he,waarom begrijpen sommige mensen je nou niet.
Nou ik ga maar weer eens.
Jullie horen het wel.
x susie

Hallo,

@Mier: Idd raar dat het in ieder ziekenhuis weer verschillend is, bij mij hebben ze het gedaan omdat mijn cyclus erg regelmatig is 31-32 dagen. Bij jou verschild het toch nog weleens?? Misschien is dat de reden? Ik wil als het deze x niet lukt ook vragen of ze hormonen gaan gebruiken, heb ook wel eens gelezen dat je dan meer kans hebt.

@Sussie: Wat een goed nieuws dat je al eerder geholpen wordt, wel een fijn gevoel denk ik!!!! Ik ben benieuwd hoe het esprek is gegaan, laat je het snel weten?

Ik heb knopen doorgehakt, heb besloten om niet te solliciteren op die andere baan. Ik heb nu een goed lopende eigen praktijk en dit is in mijn ogen ideaal met kinderen, en ik vind het ook erg leuk!! Vond het de laatste tijd niet zo leuk meer door al het gezeik rondom onze kinderwens. Ik denk dat het een soort vluchtgedrag van mij is om naar iets anders te kijken om zo maar niet aan het niet zwanger raken te denken. Maar ik ben ervan overtuigd dat wij ooit ook zwanger raken (positief he!?) en dan heb ik echt een super baan! Dus ik ga lekker verder waar ik mee bezig ben en meer van alle dingen genieten. Dit vergeet ik de laatste tijd erg vaak!!!!

XXX Liv

Hallo!!

Even een vraagje, wat zouden jullie doen???

Ik heb vanmorgen een LH test gedaan, was licht positief. Dus nog niet voldoende om het ziekenhuis te bellen voor IUI. Nu moet ik morgen ochtend weer testen en als die dan positief is vrijdag voor IUI. Maar ik voel nu echt mijn eisprong!!! En ik denk als ik morgen positief test en vrijdag pas voor IUI kan, dat dat echt veel te laat is!! Zelf heel veel klussen is ook een optie, maar dat raden ze af in het ziekenhuis. (Geen seks 48uur voor de IUI) Ik weet het gewoon echt even niet meer, heb nu echt het gevoel om zelf maar aan de slag te gaan en de IUI een keertje over te slaan, is voor mijn gevoel vrijdag toch veel te laat!!!

Sorry voor mijn gezuur, maar ik hoop dat jullie een goed idee voor mij hebben!!!

XXX Liv

Dag liv,

Nou gesprek gehad met vriendin.Moest zeggen dat ik het wel onwennig vond aan begin en ook pijnlijk om haar met haar kindje te zien.
We hebben gelukkig wel onze gevoelens uitgesproken en dat deed mij wel goed.
Nu vanavond wel weer even een dipje.Voel me gewoon rot heb weer die verdrietige gevoelens van het nog niet zwanger zijn.Komt denk ook wel doordat ik die vriendin zo gelukkig zag met haar vriendje.
Heb gewoon even een dipje vanavond zit constant te janken,maar ja gelukkig wel een lieve vriend die mij nu steunt.Hebben jullie dat ook wel is dat je even niet meer zit zitten?

Liv@Ja van jouw vind ik moeilijk keuze die je moet maken.Ik zou denken aan je gevoel.
Wist niet dat je geen gemeenschap mocht hebben 48uur voor iui.Als je echt voelt dat je je eisprong hebt zou ik het toch doen.Je kent je lichaam zelf het beste toch.
Maar blijft moeilijk weet ook niet wat ik zou kiezen in jouw situatie.

Nou ik had vandaag wat raars was aan shoppen en toen ging ik in winkel naar toilet verloor ik echt onwijs grote bloedprop hij was echt zo'n 4/5cm helaas was het zo een toilet dat ie direct in water viel dus kon hem niet goed zien.Gekke was dat ik vooraf gaand aan toilet bezoek enorme kramp in winkel kreeg niet normaal dacht echt wat is dit.Het is dat ik niet wilde dat mensen iets aan mij zagen,omdat ik in winkel stond,maar anders had ik het uitgeschreeuwd van de pijn.
Vond het zo vreemd.
Liv ben trouwens begonnen vandaag met de tarwekiem capsules hopelijk boekt het resultaat. Staat op potje dat alleen voor verhoogte weerstand is en betere bloedsomloop nou ja kan het in ieder geval geen kwaad.

Liv kan je niet echt verder helpen,maar volg je gevoel!!

x

Terug
Bovenaan