Hallo,
@Mier: Idd raar dat het in ieder ziekenhuis weer verschillend is, bij mij hebben ze het gedaan omdat mijn cyclus erg regelmatig is 31-32 dagen. Bij jou verschild het toch nog weleens?? Misschien is dat de reden? Ik wil als het deze x niet lukt ook vragen of ze hormonen gaan gebruiken, heb ook wel eens gelezen dat je dan meer kans hebt.
@Sussie: Wat een goed nieuws dat je al eerder geholpen wordt, wel een fijn gevoel denk ik!!!! Ik ben benieuwd hoe het esprek is gegaan, laat je het snel weten?
Ik heb knopen doorgehakt, heb besloten om niet te solliciteren op die andere baan. Ik heb nu een goed lopende eigen praktijk en dit is in mijn ogen ideaal met kinderen, en ik vind het ook erg leuk!! Vond het de laatste tijd niet zo leuk meer door al het gezeik rondom onze kinderwens. Ik denk dat het een soort vluchtgedrag van mij is om naar iets anders te kijken om zo maar niet aan het niet zwanger raken te denken. Maar ik ben ervan overtuigd dat wij ooit ook zwanger raken (positief he!?) en dan heb ik echt een super baan! Dus ik ga lekker verder waar ik mee bezig ben en meer van alle dingen genieten. Dit vergeet ik de laatste tijd erg vaak!!!!
XXX Liv