onverklaarbaar onvruchtbaar...

Hoi meiden!!!

Ik ben weer helemaal happy, vanmorgen een dikke vette positieve test!!! Morgen om 8.45uur mijn mannetje zijn bijdrage inleveren op het lab en rond 10.00uur onze 3 iui!! Ik ga helemaal voor 3x is scheepsrecht en ga zo even naar het kruidvat voor de tarwekiemcapsules!!! We hebben ook 2 hele romantische avondjes gehad, ja gisteren ook weer, dus daar kan het niet aan liggen.

@Kriebels: Leuk dat je weer wat van je hebt laten horen!! Wij zitten in het MCRZ lokatie zuider, ik ben heel tevreden met het ziekenhuis. We worden altijd erg goed geholpen. En ik ben het ook wel met je eens over de feestdagen, het geeft idd ook wel afleiding. Nou hoop dat de wachtweken een beetje snel gaan deze keer, mijn mannetje is ook gezellig vrij dus dat scheelt! Kunnen we weer samen op het wachtbankje!!

@Mier: Jij zit toch ook ongeveer weer op het wachtbankje. Trek je het een beetje deze maand, voor jou is het natuurlijk extra moeilijk door wat er vorig jaar is gebeurt! Ik denk aan je!!

@Susie: Nou zoals je leest het duimen heeft geholpen, dankjewel!!!!!!!

XXX Liv

Ha meiden.

Zoals het er nu uit ziet mag ik me weer bij jullie aansluiten

Heb vanmorgen Gyn gebeld aangezien ik te bang was dat het niet goed zat. Ben vandaag 7 wk en zou maandag echo hebben. Mocht dus vanmiddag al komen en daar werd mijn gevoel bevestigd. Ze zagen op de echo wel een vruchtzak maar geen vruchtje en hartje. Gyn zei meteen dat het beeld niet klopte met wat ze met 7 weken behoren te zien. Ze was 99% zeker van dat het niet goed zit. Die 1% kan betekenen dat ik minder ver ben dan we denken en dat er daarom nog niets te zien is. Heb bloed moeten prikken en dat doen ze maandagmorgen weer dan krijg ik maandagmiddag weer een echo. Als uit het bloed blijkt dat HCG niet is gestegen en op de echo weer niets te zien is moet ik beslissen of ik curretage wil of dat ik de natuur afwacht.

Ben nu echt heeeeeeeeeeeeel erg verdrietig. Heb natuurlijk nog een heel klein beetje hoop maar dat is natuurlijk niet echt reëel.

@liv wat fijn al die romantiek en ik hoop echt dat 3 maal scheepsrecht gaat worden.

@ mier jij al aan het wachten?

@ kriebels fijn dat je gewoon nog steeds mee leest en er bij bent!!!

@susie hoop dat je baat hebt bij die tarweoliegevallen... trouwens dat die bij jullie allemaal maar goed werk mogen leveren

X Robin

Lieve Robin,

Nee nee nee, dit kan niet waar zijn!!!!!!!!! Wat vreselijk!!!!!!!!! Wat verschrikkelijk klote!!!!!!!! Ik weet echt niet goed wat ik moet zeggen. Ik zit met dikke tranen in mijn ogen je verhaal te lezen!! Wat oneerlijk allemaal zeg!!! Ik ga een kaarsje voor je branden en heel hard voor je duimen dat je maandag goed nieuws mag krijgen. Wat een rotweekend moet dit voor je zijn zeg!!! Ik leef heel erg met je mee en ik denk aan je!!!

Heel veel liefs en een hele dikke knuffel
Liv

Lieve robin,

Wat vreselijk ik kan het gewoon niet geloven.
Weet ook niet wat ik ervan moet zeggen.Vind het echt verschikkelijk voor jullie.
Wens je dan ook heel veel sterkte hoop echt dat het goed zit. Wat is het leven toch oneerlijk he.
Ik ga zeker voor je duimen!!

xxx susie

Lieve meiden,

@Robin: Gaat het met je? Ik moet heel de tijd aan je denken, leef zo met je mee!!

Vanmorgen om 9.45uur IUI gehad. Zaadkwaliteit was het beste tot nu toe, 90% en 100milj per ml!! Dus daar kan het niet aan liggen. Had een hele lieve vpk, mog ook 10min na de iui blijven liggen. En ze zei dat ik precies mijn ei had (kon ze zien aan het slijm). Nou met 2 romantische avonden van te voren en zo een goede iui zou je toch haast zeggen dat het niet anders kan, maar de praktijk wijst nogal eens anders uit, dus maar gewoon weer 2 weken wachten (vreselijk). Maar ik ben en blijf positief!!!!!!!!!!

Liefs Liv

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
25
6 jan. uitleg IUI
1e week febr. 1e IUI
27 dec.

liv84
32
3e IUI  20 dec.
3 jan.

susie_26
18
hsg gehad,nu half jaar op
eigen kracht
11jan.

robin79

muis
14

5 nov. hsg gehad

1   dec.

30 dec.
 in ronde 15

7 aug 2009

kriebels

Wietske

27

20

half jaar op eigen kracht!

na 4 mislukte iui's even
 zelf proberen, januari
naar gyn
30 dec.

30  dec

Dank voor jullie lieve reacties.

Gaat niet echt goed met me, Heb heel slecht geslapen en ben steeds bang dat ik een bloeding krijg. Andere kant is dat ik ook steeds hoop heb, zo lang ik geen bloeding heb. Dat is natuurlijk niet handig maar ja 1% is toch 1% ik kan en wil het nog niet opgeven!!!

Rare is ook dat ik al een week niet meer misselijk ben en vandaag ineens weer wel dus mijn lichaam zal me wel (zoals zo vaak) voor de gek houden.

Ben blij als het maandag is en er meer duidelijkheid komt. Ik moet zeggenh dat ik me verder raar voel. Beetje alsof ik op de automatische piloot door ga.

Liv wat een goed nieuws van de IUI ik hoop echt voor dat je het nieuwe jaar in mag gaan met een beeb in je buik!!!!

Terug
Bovenaan