onverklaarbaar onvruchtbaar...

liv wat goed van je dat je de keuze hebt gemaakt!
die link over IUI staat ook dat je met hormoonstimulatie betere kansen heb,mijn cyclus is ook wel erg regelmatig hoor,dus daar ligt het niet aan,denk gewoon dat ieder ziekenhuis zijn eigen plan van aanpak heb.
en tja als je je ei nu al voel,zal ik het toch maar zo weer een x proberen voordat je te laat ben,maar ga op je gevoel af!

susie wat knap dat je door heb gezet met je vriendin!! goed hoor,ben trots op je!
en dat je nu emotioneel ben is heel begrijpelijk en normaal! lekker janken,gooi het er maar uit!
bij mij staat er ook niks anders op op die tarwekiemolie! ach ja proberen maar hoor!!

xxx mier

@Mier: Ja ik denk ook dat het gewoon per ziekenhuis verschillend is, wel raar he dat er niet gewoon 1 manier van werken is. Geen enkel mens is natuurlijk ook hetzelfde, maar wij zitten wel ongeveer in hetzelfde schuitje, dus dan snap ik de verschillen weer juist niet. Nou ja hoop maar dat we gewoon heeeeeeeel snel zwanger zijn maakt niet uit hoe!!!!!

@Sussie: Goed dat je het hebt gedaan!!! En dat je nu zoveel verdriet hebt, helemaal begrijpelijk, het is ook super moeilijk en dapper wat je hebt gedaan. Dus een stevige huilbui is wel op zijn plaats hoor, en af en toe lekker janken kan erg opluchten!!!!!!! En die bloedprop, ik heb heel vaak hele grote stolsels als ik ongesteld ben maar dan wel de eerte 2 dagen daarna wordt het weer minder. Verder heb ik gelukkig geen ervaringen met een miskraam (lijkt me vreselijk) dus ik kan je meer er niet over vertellen.
En over die huilbuien, ik heb ze ook heel soms, ik wou dat ik het vaker had. Ik denk dat het erg goed is want ik voel me daarna altijd veel beter!!!!!!

Ik heb besloten om mijn mannetje vanavond romantisch te verrassen en er gewoon voor te gaan en dan vrijdag nog IUI. Pak alle kansen aan deze maand. Zijn zaadkwaliteit is altijd erg goed, dus die ene x zal het heus niet veel minder maken!! IK wil gewoon deze maand echt zwanger zijn!!!!!!!!!!!!

XXXXX Liv

goedemorgen dames,

Ik ga er ook niet vanuit dat MK was,maar vond het wel vreemd,omdat ik het nooit eerder heb gehad en de kramp zo heftig was.Het valt ook toch nooit te achterhalen dus we gaan gewoon weer verder. Moet er ook niet teveel bij stil staan.
Zal het volgende maand wel aangeven bij de gyn.

Ben sinds gisteren gestart met die tarwekiemcapsules dus ben benieuwd.Moet er wel even aan wennen om ze 3keer in te nemen per dag vergat het alweer bijna vanochtend.

Ik ben zelf ook wel opgelucht over het gesprek en ben ook wel trots op mezelf dat ik het heb gedaan.Zag er zo tegenop.En die huilbui van gisteren zal daar ook wel vandaan komen,maar voel mij gelukkig vandaag alweer stukken beter.Ben nu alweer aan de arbeid dus dat is ook altijd wel een goede afleiding kan je je er toch niet zo mee bezig houden. En vooral mijn mannetje is mijn grootste steun en toeverlaat.

Liv: hoe was je avondje?Nog wel geklust?Of heb je je toch nog bedacht.
Ik had denk ik hetzelfde gegaan hoor.Had die kans toch aangepakt.
Morgen naar het zh toch?

Ps: meiden (liv en mier) bedankt voor de lieve woorden en het begrip t.a.v situatie vriendin. Voel mij soms zo een klager,maar is fijn om even mijn verhaal van me af te schrijven.

x susie

Ha lieve meiden!!!

Ik blijf gewoon met jullie meelezen hoor!!! Ik blijf voor jullie duimen en gun het jullie echt van harte!!!!

@mier Balen zeg dat het pas februari wordt met de IUI!!!!! Ga toch voor je duimen dat het eerder gaat lukken!!!!!

@susie Echt enorm respect voor de wijze waarop je met die vriendin bent omgegaan. Wat er ook gebeurd jij kan jezelf nooit iets verwijten. Je hebt je eigen gevoel aan de kant gezet om de vriendschap nog een kans te geven en dat maakt je een enorm mooi mens. Als je vriendin daar geen respect voor heeft of zich kan inleven in jouw gevoelens zegt dat meer over haar dan over jou!!! Erg vervelend van het verliezen van die bloedprop!!!! Lijkt me heel eng.

@ Liv wat goed van je om een romantisch avondje voor je kerel te regelen!!!! Wie weet levert net die klus voor jullie het gewenste resultaat!!!!! Veel sterkte weer met de IUI en de wachtweken!!!!

Ik hoop echt dat er voor jullie allemaal snel positief nieuws komt want een kindje verdient een moeder zoals jullie drie!!!!!! Jullie mogen echt trots op jezelf zijn.

Bij ons blijft het nog spannend. Maandag hebben we de eerste echo en tot die tijd durf ik nog steeds niet echt blij te zijn. Ben toch nog wel erg bang dat het mis gaat of mis is.

Dikke kus voor jullie allemaal
Robin

He meiden!!

@Robin: Wat leuk dat je weer wat schrijft en wat spannend dat je bijna je echo hebt!! Ik hoop dat je na het zien van je kleine hummeltje wat meer kan aan genieten!! Hoe ver ben je nu precies? En hoe gaat het met de kwaaltjes? En wat een super lief bericht zeg, had gewoon een brok in mijn keel bij het lezen!!

@Susie: Gelukkig voel je je alweer wat beter en ik vind het echt geen gezeik hoor. En je kan altijd hier je verhaal kwijt!!!!!!!!!

@Mier: Die link over IUI is echt heel goed en erg duidelijk, dankjewel. En ik denk er toch ook over om die tarwekiem capsules te halen, tja baad het niet......

Nou ik heb gister een heel romantische avond gehad, was echt weer als vanouds. Tja de romantiek is er de afgelopen tijd een beetje vanaf gegaan he!!
Ik had echt iets raars, ik testte gister licht positief, dus ik dacht zal het vandaag wel dik positief zou zijn en dan kan ik morgen voor IUI. Nu was die vanmorgen weer lichter!!! Dus ik denk dat ik mijn eisprong gewoon gemist heb. Ga morgen nog een keer testen en als die weer lichter is dan bel ik het ziekenhuis, dan weet ik ook zeker dat deze maand IUI niet meer door kan gaan.
Heb ik het toch goed gevoeld gisteren avond!!! Nou ja 1 ding is positief we hebben wel romantisch geklust dus wie weet, Maar ik hoop natuurlijk dat hij als nog morgen positief is!!!!!!!! Jemig ik weet het even niet meer!!!!!!  

XXX Liv

Hallo,

Robin@: wat leuk om weer wat van je te horen.Dacht echt nog hoe zou het met je gaan.
Wat een super lief berichtje van je naar ons toe en ook naar mij persoonlijk. Wat jij nu zegt over dat ik mijn eigen gevoel op zij hebt gezet zo heb ik het nog niet eens bekeken.

Ben indd wel benieuwd hoe ver je nu bent.Kan begrijpen dat je nog in spanning zit pas als je die echo hebt gezien zal je denk ik pas gerustgesteld zijn.Ben zeer benieuwd.Laat het weten als je maandag geweest bent.Ga je het al een beetje zien ook?Ben super blij voor je.

Liv@:Jeetje wat balen dat je nu weer een lichter streepje had,maar wie weet zegt het niks. En je hebt gister een leuk avondje gehad is ook zeker belangrijk.Je moet niet vergeten dat er nog wel meer bestaat dan alleen maar zwanger worden.Gelukkig zijn en samen die intimiteit hebben en er ook van genieten is nog veel belangrijker. Al denk ik daar ook niet altijd aan en heb ik momenten zoals gisteren dat ik het ook echt niet meer weet.
Maar mischien is het ook wel raak voor jouw deze keer.Je weet het nooit.Hoop het wel voor je.Ga voor je duimen vanavond dat het streepje morgen wel weer donkerder is. Ben jij nu trouwens ook begonnen met die tarwekiemolie capsules??

Mier@: Jij ook nogmaals bedankt voor de lieve woorden.Zag dat je 27 dec weer je NOD hebt.Spannend.Denk dat voor jouw deze maand wel onwijs moeilijk is,omdat je vorig jaar rond de kerst zwanger.Vreselijk hoor. Wie weet krijg je deze maand wel goed nieuws.

Ik denk in ieder geval aan jullie.

x susie

Dag dames,

hier ben ik ook weer... het is niet zo dat ik niet meelees, maar weet niet altijd iets te schrijven en soms lees ik ook alleen maar even snel zonder in te loggen...

Ik ben ook begonnen met de tarwekiemolie capsules, het moet nog wel even in mijn systeem komen om idd 3 keer per dag in te nemen.
De klusdagen zitten er hier al weer op, de wachtweken beginnen weer, ach ondanks mijn laatste post over de tegenzin in kerst, brengen de feestdagen ook wel wat afleiding.

Mag ik misschien vragen in welke ziekenhuizen jullie lopen???
Ikzelf ben in het sint franciscus gasthuis geweest, dit is een opleidingsziekenhuis dus ik heb al wat verschillende gyn's gezien. Mocht ik besluiten om een IUI traject in te gaan hebben ze mij geadviseerd om bij het maken van de afspraak direct om een fertiliteitsarts te vragen, dat schijnen de 'vaste' artsen te zijn.

Meiden; ondanks dat ik niet zo vaak schrijf of reageer, mijn gedachten zijn wel bij jullie hoor!!! en ik houd jullie verhalen wel een beetje bij!!!!

Lieve knuffels, kriebels

Terug
Bovenaan